Графічний дизайн

 Урок 1

12.01.2023

Дизайн і його тенденції

1. Вітаю у 2 семестрі! Ми розпочинаємо роботу над модулем "Графічний дизайн". Але, перед тим, як власне працювати з матеріалом, прошу заповнити наступну форму.
2. Для роботи з формою ти можеш користуватись інтернет-джерелами, якщо чув якийсь із термінів або понять, але зараз точно не можеш сказати. 
3. Також, якщо якесь із понять абсолютно не відоме, то так і зазнач у формі. Мені важливо розуміти, що із цього вам відоме, а на чому треба загострити увагу
Дякую за роботу)

_____________
Урок 2
13.01.2023

Цифрове мистецтво
1. Вітаю на другому уроці у модулі "Графічний дизайн". Сьогодні познайомимось з цифровим мистецтвом.
2. То ж, почнемо👇:
Крок 1. Цифрове мистецтво - це художній твір або практика, що використовує цифрові технології як частина процесу творчості або презентації. Інша назва - Digital art.

Крок 2. Види Digital art:
  • Художня гра
  • Комп’ютерна музика
  • Криптомистецтво
  • Кіберарти
  • Цифрова ілюстрація
  • Цифрова візуалізація
  • Цифровий живопис
  • Цифрова фотографія
  • Цифрова поезія
  • Цифрова архітектура
  • Динамічний живопис
  • Електронна музика
  • Еволюційне мистецтво
  • Фрактальне мистецтво
  • Генеративне мистецтво
  • Генеративна музика
  • GIF мистецтво
  • Занурення (віртуальна реальність)
  • Інтерактивне мистецтво
  • Інтернет-мистецтво
  • Графіка руху
  • Візуалізація музики
  • Фотоманіпуляція
  • Піксельне мистецтво
  • Візуалізація мистецтва
  • Мистецтво програмного забезпечення
Крок 3. Розглянь наступні приклади цифрового мистецтва:

Крок 4. Обери вид цифрового мистецтва, який тоді найбільш цікавий. Досліди інформацію, що є з цієї теми у мережі. Напиши коротке повідомлення на електронну пошту teacheritschool1@gmail.com
________________
Урок 3
19.01.2023

Сучасна реклама та фірмовий стиль

1.Вітаю! Сьогодні поговоримо про сучасну рекламу та фірмовий стиль. 
Крок 1: Що ж таке фірмовий стиль?
Створення унікального фірмового стилю - це досить витратна процедура, однак вона того варта. Головними перевагами якісного фірмового стилю можна назвати:
  • Якісний фірмовий стиль - це «обличчя» вашого іміджу. Завдяки вдало підібраним кольорам і шрифтам ви можете підвищити не тільки впізнаваність свого бренду, але і лояльність цільової аудиторії, що, зрештою, призведе до підвищення продажів вашого товару або послуги;
  • Неповторний фірмовий стиль - це перший фактор, який допомагає вам виділятися з загальної маси конкурентів. З цього випливає, що чим краще стиль - тим краще "самопочуття" компанії;
  • Фірмовий стиль потрібен абсолютно всім організаціям. Існує думка, що фірмовий стиль - це модна «заморочка», необхідна тільки великим корпораціям, але це не так;
  • Завдяки фірмовому стилю можна виробити стійкий асоціативний ряд у споживачів. Наприклад, мікс червоного і білого кольорів - це Coca-Cola, з'єднання жовтого, білого і червоного - це McDonalds.

Перш за все, основа будь-якого фірмового стилю - це гамма кольорів. Як правило, комбінують декілька кольорів - два або три, рідше чотири. 

Багато компаній у нас асоціюється з певним кольором або їх набором. Наприклад, Tiffany зробили один конкретний відтінок (бірюзовий з блакитним), своїм торговим знаком. Ось невеличка підбірка кольорів компаній:
Результат пошуку зображень за запитом "кольори відомих компаній"  Ð ÐµÐ·ÑƒÐ»ÑŒÑ‚ат пошуку зображень за запитом "кольори відомих компаній"
Результат пошуку зображень за запитом "кольори відомих компаній" Ð ÐµÐ·ÑƒÐ»ÑŒÑ‚ат пошуку зображень за запитом "кольори відомих компаній"
Крок 2: Сучасна реклама. Яка вона? Маніпуляції в рекламі
Реклама не повинна продавати, вона повинна мотивувати до покупки. 

Способи залучення уваги в рекламі

Розмір. Великі зображення великого розміру відразу виділяються в рекламному полі. Тут можна використовувати великі шрифт та ілюстрації. Крім того, велика площа символізує про фінансову спроможність, зміцнюючи імідж компанії.

«Слова, які чіпляють». Такі слова, які є стереотипом з позитивним змістом (ефективний, економний, успішний, розкіш і т.п.). Ці слова багато в чому обумовлені системою цінностей цільової аудиторії, вихованням, власним соціальним досвідом.

Використання кольору. При всіх інших, рівних умовах, яскравий колір буде залучати більше уваги споживача, ніж нейтральний. Можна також використовувати яскраві, строкаті, оригінальні і барвисті рамки.


Крок 4: Тест Люшера
На основі особливостей психологічного впливу кольорів на людину, було розроблено психологічний тест Люшера. На жаль, українською онлайн версії не знайшла. Тому пропоную пройти англомовну версію
! Ти можеш скористатись автоперекладачем, натиснувши правою кнопкою миші і обравши ПЕРЕКЛАСТИ ТАКОЮ МОВОЮ.
💫2. Завдання:
За допомогою наступного додатку створи палітру кольорів, яку доречно було б використати для реклами дитячих іграшок. Надішли готову палітру на електронну пошту teacheritschool1@gmail.com
Щоб змінити колір, треба натиснути на його назву, наприклад, на #44A1A0, і обрати необхідний.
Пишаюсь тобою! Старанність завжди винагороджується!
_________________
Урок 4
20.01.2023

Електронні та друковані портфоліо
Вітаю! Сьогодні познайомимось із способами створення резюме та розглянемо їй приклади. 
Крок 1: Що таке резюме та які основні вимоги до його оформлення?
Резюмé (фр. résumé), CV (лат. curriculum vitæ) — документ, в якому подаються короткі відомості про навчання, трудову діяльність та професійні досягнення особи, яка його складає.

ОСОБЛИВОСТІ ОФОРМЛЕННЯ РЕЗЮМЕ

  • Резюме повинно бути тільки в друкованому вигляді, набране в програмі MS Word.
  • Не залежно від того, яким чином ви відправили резюме роботодавцю, на співбесіді, у вас обов’язково повинна бути роздрукована його копія, а краще кілька копій.
  • 1-2 листи – це ідеальний обсяг для коректного і інформативного документу.
  • Загальноприйняті шрифти Times New Roman або Arial, 12 розмір.
  • Поля повинні бути приблизно 1,5-2,5 см. Якщо ви використовуєте Microsoft Office Word 2007, то поля налаштовуються: верхнє меню – “Розмітка сторінки” – “Поля” – встановлюємо звичайне, середнє, або вузьке.
  • Залишайте простір між розділами, за допомогою порожнього рядка між абзацами, або виставляючи інтервал між рядками тексту.
Корисні посилання:

Крок 2: Перейди за посиланнями та обери зручну для себе платформу для створення резюме
Перелік сайтів для створення резюме:
  1. Конструктор резюме (результат у pdf-форматі)
  2. Canva (створення нестандартних резюме; результат з водяним знаком)
  3. CV Maker !!
💫2. Завдання: створіть резюме до власного портфоліо або резюме відомої історичної особи.
Зразки оригінальних резюме:
2. Приклади резюме (Пінтерест)
Перелік платформ для розміщення портфоліо:

Резюме надсилай на електронну скриньку надсилай teacheritschool1@gmail.com
__________________________

Уроки 5,6
26.01.2023 та 27.01.2023

Типографіка, шрифти й шрифтові пари. 
Коротка історія дизайну та типографіки
Вітаю! Сьогодні опрацюємо такі поняття, як типографіка, шрифти, шрифтові пари.
Крок 1: Що таке графічна інтонація?
У дизайнерів існує таке поняття як графічна інтонація. Що це? А ось: один і той самий образ, але з різною інтонацією👇👇👇

Крок 2: Переглянь відеовиступ відомого графічного дизайнера Чіпа Кідда
Ось огляд відомої книги дизайнера:
Крок 3: Створення та історія шрифтів в Україні 

Крок 4: Вчимось розпізнавати шрифти, розроблені російськими авторами

Російський шрифт пізнається за автором. Якщо у вас є лише фотка чи скріншот з літерами, ви можете розпізнати шрифт за зображенням через What the font. Коли ви знаєте назву шрифту, пошукайте, де він продається, починаючи з магазину Myfonts, бо він найбільший у світі, там буде інформація про автора.

Якщо у вас є сам шрифт, дивіться властивості файлу, рядок copyright, там буде автор та/або студія, гугліть їх. Якщо автор/студія має економічний зв’язок з росією, не купуйте, не скачуйте, не використовуйте цей шрифт. Навіть якщо цей росіянин проти війни, його податки — завжди за війну.

Якщо цей шрифт є на Rentafont — ще краще. Це український сайт, тож зараз російські шрифти там позначені попереджувальним знаком і зняті з продажу.

💫Крок 5: Виконай завдання
Проскануйте 3-5 фото (скрінів) з написами укр. мовою. Наприклад, на харчових продуктах, і перевір, хто є автором даного шрифту (використовуй What the font). Фотозвіт надсилай на електронну скриньку teacheritschool1@gmail.com
!!! Це міні-проєкт, тому на його виконання 2 уроки
____________________
Уроки 7, 8 
02.02.2023 та 03.02.2023

Інфографіка
Вітаю! У 1 семестрі ми вивчали інфографіку у рамках Базового модуля. На цьому тижні ми поглибимо наші знання
👉Крок 1: Пригадай, що таке інфографіка
Відповідно до оксфордського словника Oxford EnglishDictionary, інфографіка (або інформаційна графіка) – «візуальне представлення інформації або даних».

Проте значення інфографіки дещо більш конкретне.

Інфографіка – це добірка зображень, діаграм і мінімального обсягу тексту, що роблять огляд теми легкозрозумілим.
☝Однак, дуже важливо пам’ятати, що візуальні складові інфографіки повинні не лише вражати й захоплювати. Вони ще й повинні допомагати нам розуміти і запам’ятовувати контент інфографіки.
👉Крок 2: Причини використання інфографіки
Інфографіка – чудовий спосіб перетворення складної інформації на легкозасвоювану. 
Інфографіка може бути у пригоді для наступних цілей:
Коли вам потрібно комусь стисло викласти складну для пояснення словами інформацію, інфографіка – чудовий спосіб це зробити.
👉Крок 3: Приклади використання
👉Крок 4: Завдання
Ти звернула/звернув увагу на те, що приклади, наведені вгорі, є на англомовних платформах. Українською дуже мало якісної інфографіки(
Тому, завдання наступне:
на 10 балів обрати 2-3 інфографіки, які тобі найбільш сподобаються серед прикладів за посиланнями вище і надіслати на електронну скриньку teacheritschool1@gmail.com у такому форматі: інфографіка, нижче коментар щодо того, що зображено, мета створення або де можна її використати.
на 12 балів створити 2 інфографіки, для цього використай наступне посилання
За посиланням є ідеї (шаблони) для створення, а також можеш створити інфографіку на тему, яка тебе хвилює: навчання, сміливість українців, можливо, є ідея інфографіки про "леопардів")
Роботу надсилай на електронну скриньку teacheritschool1@gmail.com


Немає коментарів:

Дописати коментар