Уроки 31, 32
Святковий проєкт
Урок у Meet о 09.00 за посиланням
Вітаю! Сьогодні створюємо святковий проєкт
Переглянь проєкт за посиланням і створи за зразком власний
____________________________________________
Уроки 29, 30
Розробка ігор як професійний вибор
Урок у Meet о 09.00 за посиланням
Вітаю! Сьогодні роглянемо, хто займається розробкою ігор
Крок 1: Напрямки game-індустрії
Бути розробником відеоігор — неймовірно спокуслива кар’єра! Але який саме напрям обрати? Адже коли ми говоримо про game-індустрію, то тут безмежне поле для діяльності: від створення сценарію, написання коду до керування процесом (так званий менеджмент), аналітики та тестування (тобто контролю за якістю QC). У наших уроках ми розглянемо лише три напрями, представлені на діаграмі.
Крок 2: Розробники мобільних додатків
👉Крок 3: Завдання
Переглянь код програми:import turtle def Pat(): for x in range(360): p.color(colors[x % 6]) p.width(x / 100 + 1) p.forward(x) p.left(59) p=turtle.Pen() turtle.bgcolor("black") colors=["red","purple","blue", "green", "orange", "yellow"] Pat()1. Змінюємо поворот малювання у циклі (p.left(59)), щоб отримати різні зображення. Наприклад, p.left(40).2. Змінюємо список кольорів.
3. Змінюємо колір тла.
4. Щоб прискорити малювання, можна зазначити у коді:
turtle.speed(0) — найшвидше малювання;
turtle.delay(0) — немає жодної затримки;
p.hideturtle() — приховати курсор, який здійснює малювання.
_______________________________
Уроки 27, 28
Функціонал гри
Урок у Meet о 09.00 за посиланням
Вітаю! Сьогодні опрацьовуємо створення блоку руху у грі
Крок 1: Функції у коді відеоігор
Функції в коді відеоігор — це спеціальні блоки коду,які роблять роботу легшою. Вони допомагають розбити складнізадачі на простіші частини. Функції також зручні тим, щоможна використовувати одну іту ж функцію в різних місцях програми.Це робить код коротшим і зрозумілішим.Користуючись функціями, можна легко керувати персонажем,обробляти дії гравця та зберігати код впорядкованим.Як це може виглядати в ігрових сценаріях?Наприклад, ось так:def move_character(direction):if direction == "вперед":# код для руху персонажа впередelif direction == "назад":# код для руху персонажа назадelif direction == "вліво":# код для руху персонажа влівоelif direction == "вправо":# код для руху персонажа вправоelse:# код для обробки неправильного введення
Код програми:
- Протестуйте код програми.
- Змініть цикл while на цикл for (обмежте кількість спроб до 5).
________________________
Уроки 25, 26
Бібліотека Turtle.
ФункціїУрок у Meet о 09.00 за посиланням
Вітаю! Сьогодні пригадуємо, як працювати з бібліотекою turtle, яка необхідна для створення малюнків мовою Python
Крок 1: Пригадуємо відоме про turtle
Малюнок, який створюємо на цьому уроці:Щоб написати код, який малює зображення, зрозуміємо етапи роботи, які треба відтворити, та зазначимо бібліотеки, які нам потрібні.
👉Імпортуємо бібліотеку Turtle — сьогоднішнє малювання буде здійснюватися за допомогою «черепахової» графіки.
👉Зазначимо змінні, які потрібні нам для роботи.
👉Створимо функцію, яка здійснює побудову зображення.
👉Цикл усередині функції забезпечує багаторазове повторення команд. Це потрібно для створення малюнка.
👉Зазначимо список кольорів, які використовуємо.
Ми можемо працювати в різних середовищах, для нашого уроку оберемо repl.it.👆ЗВЕРНИ УВАГУ!Крок 2: Трохи про бібліотеки в PythonДопишіть код малювання квадрата👇👌Крок 4: Завдання 2Курсор у бібліотеці Turtle може набувати різного вигляду.Це визначає функція shape().
Знайдіть в документації приклади вигляду курсора,перевірте на практиці та запишіть інформацію в таблицю
Немає коментарів:
Дописати коментар