ВСТУП ДО ООП

Уроки 31, 32

26.12.2023

Святковий проєкт

Урок у Meet о 09.00 за посиланням

Вітаю! Сьогодні створюємо святковий проєкт

Переглянь проєкт за посиланням і створи за зразком власний

____________________________________________

Уроки 29, 30

20.12.2023

Розробка ігор як професійний вибор

Урок у Meet о 09.00 за посиланням

Вітаю! Сьогодні роглянемо, хто займається розробкою ігор

Крок 1: Напрямки game-індустрії

Бути розробником відеоігор — неймовірно спокуслива кар’єра! Але який саме напрям обрати? Адже коли ми говоримо про game-індустрію, то тут безмежне поле для діяльності: від створення сценарію, написання коду до керування процесом (так званий менеджмент), аналітики та тестування (тобто контролю за якістю QC). У наших уроках ми розглянемо лише три напрями, представлені на діаграмі.

Крок 2: Розробники мобільних додатків

👉Крок 3: Завдання

Переглянь код програми:
import turtle def Pat(): for x in range(360): p.color(colors[x % 6]) p.width(x / 100 + 1) p.forward(x) p.left(59) p=turtle.Pen() turtle.bgcolor("black") colors=["red","purple","blue", "green", "orange", "yellow"] Pat()

1. Змінюємо поворот малювання у циклі (p.left(59)), щоб отримати різні зображення. Наприклад, p.left(40).

2. Змінюємо список кольорів.

3. Змінюємо колір тла.

4. Щоб прискорити малювання, можна зазначити у коді:

  • turtle.speed(0) — найшвидше малювання;

  • turtle.delay(0) — немає жодної затримки;

  • p.hideturtle() — приховати курсор, який здійснює малювання.

_______________________________

Уроки 27, 28

13.12.2023

Функціонал гри

Урок у Meet о 09.00 за посиланням

Вітаю! Сьогодні опрацьовуємо створення блоку руху у грі

Крок 1: Функції у коді відеоігор

Функції в коді відеоігор — це спеціальні блоки коду,
які роблять роботу легшою. Вони допомагають розбити складні
задачі на простіші частини. Функції також зручні тим, що
можна використовувати одну і
ту ж функцію в різних місцях програми.
Це робить код коротшим і зрозумілішим.
Користуючись функціями, можна легко керувати персонажем,
обробляти дії гравця та зберігати код впорядкованим.
Як це може виглядати в ігрових сценаріях?
Наприклад, ось так:

def move_character(direction):
    if direction == "вперед":
        # код для руху персонажа вперед
    elif direction == "назад":
        # код для руху персонажа назад
    elif direction == "вліво":
        # код для руху персонажа вліво
    elif direction == "вправо":
        # код для руху персонажа вправо
    else:
        # код для обробки неправильного введення
У нашій програмі ми створимо функцію def Pat(), яка за допомогою циклу вимальовує зображення. Виклик функції — Pat().

Код програми:

import turtle
def Pat():
  #дії функції


p=turtle.Pen()
turtle.bgcolor("black")
Pat()

Крок 2:  Повторення важливі
💪Крок 3: Завдання
  1. Протестуйте код програми.
  2. Змініть цикл while на цикл for (обмежте кількість спроб до 5).
login = "Vital"
pas = "999"
l = input()
p = input()
while not (login == l and pas == p):
  if not (login == l and pas == p):
    print("ні. Введіть ще раз")
    l = input()
    p = input()
print("Так!")

________________________

Уроки 25, 26

06.12.2023

Бібліотека Turtle.
Функції

Урок у Meet о 09.00 за посиланням

Вітаю! Сьогодні пригадуємо, як працювати з бібліотекою turtle, яка необхідна для створення малюнків мовою Python

Крок 1: Пригадуємо відоме про turtle

Малюнок, який створюємо на цьому уроці:
Щоб написати код, який малює зображення, зрозуміємо етапи роботи, які треба відтворити, та зазначимо бібліотеки, які нам потрібні.
👉Імпортуємо бібліотеку Turtle — сьогоднішнє малювання буде здійснюватися за допомогою «черепахової» графіки.
👉Зазначимо змінні, які потрібні нам для роботи.
👉Створимо функцію, яка здійснює побудову зображення. 
👉Цикл усередині функції забезпечує багаторазове повторення команд. Це потрібно для створення малюнка.
👉Зазначимо список кольорів, які використовуємо.

Ми можемо працювати в різних середовищах, для нашого уроку оберемо repl.it.

👆ЗВЕРНИ УВАГУ!
Щоб «черепахова» графіка працювала, потрібно вибрати варіант Python with Turtle.


Крок 2: Трохи про бібліотеки в Python
👌Крок 3: Завдання 1
Допишіть код малювання квадрата👇

👌Крок 4: Завдання 2
Курсор у бібліотеці Turtle може набувати різного вигляду.
Це визначає функція shape().
Знайдіть в документації приклади вигляду курсора,
перевірте на практиці та запишіть інформацію в таблицю

Крок 5: Структуруємо код


👌Крок 6: Завдання 3

Протестуйте код, змініть кольори та параметри малюнка. 

import turtle
def square(color):
t.color(color)
t.forward(75)
t.left(90)
t = turtle.Turtle()
for c in ['red', 'green', 'blue', 'yellow']
square(c)

Роботи надсилай на електронну скриньку teacheritschool1@gmail.com

Немає коментарів:

Дописати коментар