АЛГОРИТМИ ТА ПРОГРАМИ 6а

Посилання на підручник

Покликання на Scratch онлайн

Уроки 43, 44

22, 23.04.2024

Створення програмних проєктів з обробкою даних

Урок 22.04 о 14. 45 за посиланням

Вітаю! На цьому тижні працюємо з проєктом магазину з електронним чеком

Крок 1: Переглянь опис завдання

Покликання на завдання

Крок 2: Переглянь проєкт

Покликання на проєкт

Крок 3: Завдання

на 8 балів - тест за покликанням тест (варіант для телефону)

на 12 балів додай у проєкт ще 1 товар

__________________

Уроки 41, 42

15, 16.04.2024

Проєкт "Гонки" у Scratch

Урок 15.04 о 14. 45 за посиланням

Вітаю! На цьому тижні працюємо з проєктом "Гонки"

Крок 1: Переглянь приклад проєкту

Покликання на проєкт

Крок 2: Опис проєкту

✅Гравець має їхати дорогою, оминаючи перешкоди у вигляді інших машинок. 

✅На початку гри гравець має 3 життя.

✅Під час проходження гри, за успішне долання перешкод нараховуються бали.

✅При кожному зіткненні гравця з перешкодою, лунає звук, гравець втрачає "життя" і певну кількість балів.

✅Гра завершується, коли гравець витратив всі "життя" або має від'ємну кількість балів.

Крок 3: Завдання

на 6 балів тест

на 12 балів вдосконалити проєкт

-  додати більше перешкод

- знайти і описати ПОМИЛКИ (баги у програмі)

___________________________________________________

Уроки 39, 40

08, 09.04.2024

Проєкт "Geometry Dash" у Scratch

Урок 08.04 о 14. 45 за посиланням

Вітаю! На цьому тижні працюємо з цікавими "геометричним" проєктом

Крок 1: Переглянь приклад роботи проєкту

Покликання на проєкт

Крок 2: Опис проєкту

🟦Суть проєкту:

🟧Гравець за допомогою стрибків  має оминати перешкоди у вигляді колючок, що виникають знизу.

🟧Якщо гравець потрапляє на перешкоду, гра закінчується. 

🟧Під час гри також відбувається підрахунок кількості перешкод, що вдало подолав гравець.

Крок 3: Можливості ускладнення проєкту

🟨Створення обмеження гри за часом (використання таймера).

🟨Створення можливості продовжувати гру ще декілька разів (використання змінної, що зберігає інформацію про кількість "життів" гравця).

Крок 4: Завдання

обери і виконай ОДНЕ із завдань

👉1. Вдоскональ програму, змінивши фон та виконавця

АБО

👉2. Створи діалог у програмі за покликанням, в якому напишеш відповіді на наступні питання:

 - Що таке Scratch?

 - Що можна створювати у цій програмі?

 - Які можуть бути виконавці? Тільки люди? Чи і тварини також?

 - Чи можна змінити фон? 

 - Як пояснити персонажу, що він має робити?

Скриншот надішли на пошту teacheritschool1@gmail.com

____________________________

Уроки 37, 38

01, 02.04.2024

Створення програмних проєктів з ігровим сюжетом та поєднанням базових алгоритмічних структур

Урок 01.04 о 14. 45 за посиланням

Вітаю! На цьому тижні повторюємо базові алгоритмічні структури та використовуємо їх для створення проєктів з ігровим сюжетом

Крок 1: Переглянь презентацію, щоб повторити

Покликання на презентацію

Крок 2: Опис практичної роботи

Покликання на опис

Крок 3: Приклад роботи проєкту

Посилання на проєкт

Крок 4: Завдання

на 6 балів

протестуй проєкт, скриншот надішли на пошту teacheritschool1@gmail.com

на 10 балів

дати відповідь на питання:

 - назви три конвертери величин, які доступні у проєкті

 - який спрайти-помічники доступні?

- чи правильно конвертуються величини?

Відповіді надішли на пошту teacheritschool1@gmail.com

на 12 балів

зміни програму, змінивши виконавців та фон

Скриншот надішли на пошту teacheritschool1@gmail.com

___________________________________________

Уроки 35, 36

18, 19.03.2024

Поняття декомпозиції задачі. Розв'язання задачі методом поділу на підзадачі

Урок 18.03 о 14. 45 за посиланням

Вітаю! На цьому тижні вивчимо, як визначити ідею гри, як реалізувати всі етапи, що таке клонування спрайту, а також виконаємо цікавий проєкт-гру

Крок 1: Переглянь презентацію

Поклилання на презентацію

Крок 2: Опис практичної роботи

Покликання на опис

Крок 3: Приклад роботи проєкту

Посилання на проєкт

Крок 4: Завдання

на 6 балів

протестуй проєкт, скриншот надішли на пошту teacheritschool1@gmail.com

на 10 балів

дати відповідь на питання:

- коли закінчується гра?

- які наявні фрукти?

- що зменшує кількість життів?

-як керувати тарілкою?

Відповіді надішли на пошту teacheritschool1@gmail.com

на 12 балів

зміни програму, додавши ще один фрукт

Скриншот надішли на пошту teacheritschool1@gmail.com

______________________________________

Уроки 33, 34

11, 12.03.2024

Проєкт Scratch "Math battle"➕➖✖️

Вітаю! На цьому тижні створюємо математичний проєкт-змагання

Крок 1: Приклад роботи проєкту

Посилання на проєкт

Крок 2: Характеристика проєкту

Суть проєкту👇

✖️Гравцю необхідно розв'язати якомога більше прикладів за 30 секунд. 

✖️Приклади формуються випадковим чином з двох чисел (від 1 до 10) та математичної дії +, -, *.

✖️На початку гри має з'явитися заставка з кнопкою запуску програми та таймеру, що веде відлік часу гри.

✖️Кнопка запуску гри при наведенні на неї вказівника миші декілька разів змінює колір (анімація).

✖️Далі є три різних сцени та три спрайти, що по черзі відображають приклад та чекають на відповідь гравця (кожному спрайту відповідає своє тло сцени).

✖️Гра закінчується тоді, коли буде вичерпано час.

✖️Після закінчення гри з'являється сцена з кількістю правильних та неправильних відповідей, а також кнопкою, що дозволяє перезапустити гру (перейти до заставки гри).

🖊️В проєкті є робота зі змінними, оповіщеннями, вкладеними алгоритмічними структурами, анімація, діалог з користувачем.

Крок 3: Завдання

на 6 балів

протестуй проєкт, скриншот надішли на пошту teacheritschool1@gmail.com

на 10 балів

дати відповідь на питання:

 - приклади вже записані в програмі чи генеруються кожного роху нові?

  - скільки є різних спрайтів? Хто з них за яку дію відповідає? (їх назви переглянь у режимі перегляду коду)

Відповіді надішли на пошту teacheritschool1@gmail.com

на 12 балів

зміни програму так, щоб генерувались приклади не тільки одноцифрові, а й двоцифрові

Скриншот надішли на пошту teacheritschool1@gmail.com

_______________________

Уроки 31, 32

04,05.03.2024

Програмне опрацювання події. Проєкт №2

Урок 04.02 о 14. 45 за посиланням

Вітаю! На цьому тижні створюємо проєкт із визначеннями, використовуючи списки у Scratch

Крок 1: Переглянь презентацію

Посилання на презентацію

Крок 2: Опис практичної роботи

Посилання на опис

Крок 3: Приклад практичної роботи

Посилання на проєкт

Готовий проєкт надсилай на пошту teacheritschool1@gmail.com

_________

Уроки 29, 30

26, 27.02.2024

Створюємо гру із загадками

Урок 26.02 о 14. 45 за посиланням

Вітаю! На цьому тижні створюємо проєкт із загадками за зразком

Крок 1: Переглянь завдання

Завдання та опис його виконання за покликанням

Крок 2: Зразок виконання завдання

Покликання на зразок

Крок 3: Завдання

на 12 балів - виконай власний проєкт за зразком у Крок 2

на 6 балів - виконай тест за покликанням (результат надсилай на пошту teacheritschool1@gmail.com)

____________________________

Уроки 27, 28

19, 20.02.2024

Змінювання значень властивостей об'єкта в програмі

Урок 20.02 у Meet о 12.00 за посиланням

Вітаю! На цьому тижні працюємо над створенням проєкту, який буде відтворювати чотири основні операції калькулятора

Крок 1:  Переглянь презентацію

Посилання на презентацію

Крок 2:  Практична робота

Опис практичної роботи за посиланням

Крок 3: Приклад проєкту

Посилання на проєкт

👉Крок 4: Завдання

1. Переглянь роботу проєкту із Крок 3

2. Уважно переглянь скрипти до кожного із виконавців

на 8 балів протестуй роботу ЧОТИРЬОХ операцій у програмі і надішли на пошту ЧОТИРИ скриншоти: операцій додавання, віднімання, множення та ділення

на 12 балів зміни виконавців. Наприклад, спрайтів до дій додавання, віднімання, множення та ділення

Результати роботи надсилай на пошту teacheritschool1@gmail.com 

_________________________________

Урок 26

13.02.2024

Створення гри "Рівняння"

Урок у Meet о 12.00 за посиланням

Вітаю! Сьогодні створюємо міні-проєкт, який навчить розв'язувати рівняння

Крок 1: Переглянь умови практичної роботи

Покликання на практичну роботу

Крок 2: Переглянь зразок роботи програми

Зразок

Крок 3: Створи власну програму, користуючись зразком

Посилання на середовище для виконання завдання

Скриншот результату надішли на пошту teacheritschool1@gmail.com 

________________________________

Урок 25

12.02.2024

Поняття про програмний об'єкт у програмуванні. Властивості об'єкта. Створення програмних об'єктів

Урок у Meet о 14. 45 за посиланням

Вітаю! Сьогодні починаємо вивчення одного з найбільших розділів інформатики - програмування

Крок 1: Що необхідно для роботи?

Покликання на Scratch онлайн

task-image

Ми можемо працювати у середовищі Scratch з будь-якого пристрою.

Єдине налаштування, яке ми зробимо (або перевіримо), — це перехід на українську мову.

task-image

Для роботи зі смартфона, щоб було зручно переміщати екраном, використовуємо верхню панель. 

Для роботи з комп’ютером або ноутбуком можна завантажити Scratch і використовувати його без інтернету.Отримати інформацію щодо завантаження та встановлення програми Scratch можна за покликанням
Крок 2: Посилання на презентацію Презентація
Крок 3: Перевір себеВиконай тест за посиланням. Скриншот результату надішли на пошту teacheritschool1@gmail.com 

Немає коментарів:

Дописати коментар