Уроки 43, 44
22, 23.04.2024
Створення програмних проєктів з обробкою даних
Урок 22.04 о 13. 50 за посиланням
Вітаю! На цьому тижні працюємо з проєктом магазину з електронним чеком
Крок 1: Переглянь опис завдання
Крок 2: Переглянь проєкт
Крок 3: Завдання
на 8 балів - тест за покликанням або тест (варіант для телефону)
на 12 балів додай у проєкт ще 1 товар
__________________
Уроки 41, 42
15, 16.04.2024
Проєкт "Гонки" у Scratch
Урок 15.04 о 13. 50 за посиланням
Вітаю! На цьому тижні працюємо з проєктом "Гонки"
Крок 1: Переглянь приклад проєкту
Крок 2: Опис проєкту
✅Гравець має їхати дорогою, оминаючи перешкоди у вигляді інших машинок.
✅На початку гри гравець має 3 життя.
✅Під час проходження гри, за успішне долання перешкод нараховуються бали.
✅При кожному зіткненні гравця з перешкодою, лунає звук, гравець втрачає "життя" і певну кількість балів.
✅Гра завершується, коли гравець витратив всі "життя" або має від'ємну кількість балів.
Крок 3: Завдання
на 6 балів - тест
на 12 балів - вдосконалити проєкт
- додати більше перешкод
- знайти і описати ПОМИЛКИ (баги у програмі)
___________________________________________________
Уроки 39, 40
08, 09.04.2024
Проєкт "Geometry Dash" у Scratch
Урок 08.04 о 13. 50 за посиланням
Вітаю! На цьому тижні працюємо з цікавими "геометричним" проєктом
Крок 1: Переглянь приклад роботи проєкту
Крок 2: Опис проєкту
🟦Суть проєкту:
🟧Гравець за допомогою стрибків має оминати перешкоди у вигляді колючок, що виникають знизу.
🟧Якщо гравець потрапляє на перешкоду, гра закінчується.
🟧Під час гри також відбувається підрахунок кількості перешкод, що вдало подолав гравець.
Крок 3: Можливості ускладнення проєкту
🟨Створення обмеження гри за часом (використання таймера).
🟨Створення можливості продовжувати гру ще декілька разів (використання змінної, що зберігає інформацію про кількість "життів" гравця).
Крок 4: Завдання
обери і виконай ОДНЕ із завдань
👉1. Вдоскональ програму, змінивши фон та виконавця
АБО
👉2. Створи діалог у програмі за покликанням, в якому напишеш відповіді на наступні питання:
- Що таке Scratch?
- Що можна створювати у цій програмі?
- Які можуть бути виконавці? Тільки люди? Чи і тварини також?
- Чи можна змінити фон?
- Як пояснити персонажу, що він має робити?
Скриншот надішли на пошту teacheritschool1@gmail.com
____________________________
Уроки 37, 38
01, 02.04.2024
Створення програмних проєктів з ігровим сюжетом та поєднанням базових алгоритмічних структур
Урок 01.04 о 13. 50 за посиланням
Вітаю! На цьому тижні повторюємо базові алгоритмічні структури та використовуємо їх для створення проєктів з ігровим сюжетом
Крок 1: Переглянь презентацію, щоб повторити
Крок 2: Опис практичної роботи
Крок 3: Приклад роботи проєкту
Крок 4: Завдання
на 6 балів
протестуй проєкт, скриншот надішли на пошту teacheritschool1@gmail.com
на 10 балів
дати відповідь на питання:
- назви три конвертери величин, які доступні у проєкті
- який спрайти-помічники доступні?
- чи правильно конвертуються величини?
Відповіді надішли на пошту teacheritschool1@gmail.com
на 12 балів
зміни програму, змінивши виконавців та фон
Скриншот надішли на пошту teacheritschool1@gmail.com
______________________
Уроки 35, 36
18, 19.03.2024
Поняття декомпозиції задачі. Розв'язання задачі методом поділу на підзадачі
Урок 18.03 о 13. 50 за посиланням
Вітаю! На цьому тижні вивчимо, як визначити ідею гри, як реалізувати всі етапи, що таке клонування спрайту, а також виконаємо цікавий проєкт-гру
Крок 1: Переглянь презентацію
Крок 2: Опис практичної роботи
Крок 3: Приклад роботи проєкту
Крок 4: Завдання
на 6 балів
протестуй проєкт, скриншот надішли на пошту teacheritschool1@gmail.com
на 10 балів
дати відповідь на питання:
- коли закінчується гра?
- які наявні фрукти?
- що зменшує кількість життів?
-як керувати тарілкою?
Відповіді надішли на пошту teacheritschool1@gmail.com
на 12 балів
зміни програму, додавши ще один фрукт
Скриншот надішли на пошту teacheritschool1@gmail.com
______________________________________
Уроки 33, 34
11, 12.03.2024
Проєкт Scratch "Math battle"➕➖✖️
Вітаю! На цьому тижні створюємо математичний проєкт-змагання
Крок 1: Приклад роботи проєкту
Крок 2: Характеристика проєкту
Суть проєкту👇
✖️Гравцю необхідно розв'язати якомога більше прикладів за 30 секунд.
✖️Приклади формуються випадковим чином з двох чисел (від 1 до 10) та математичної дії +, -, *.
✖️На початку гри має з'явитися заставка з кнопкою запуску програми та таймеру, що веде відлік часу гри.
✖️Кнопка запуску гри при наведенні на неї вказівника миші декілька разів змінює колір (анімація).
✖️Далі є три різних сцени та три спрайти, що по черзі відображають приклад та чекають на відповідь гравця (кожному спрайту відповідає своє тло сцени).
✖️Гра закінчується тоді, коли буде вичерпано час.
✖️Після закінчення гри з'являється сцена з кількістю правильних та неправильних відповідей, а також кнопкою, що дозволяє перезапустити гру (перейти до заставки гри).
🖊️В проєкті є робота зі змінними, оповіщеннями, вкладеними алгоритмічними структурами, анімація, діалог з користувачем.
Крок 3: Завдання
на 6 балів
протестуй проєкт, скриншот надішли на пошту teacheritschool1@gmail.com
на 10 балів
дати відповідь на питання:
- приклади вже записані в програмі чи генеруються кожного роху нові?
- скільки є різних спрайтів? Хто з них за яку дію відповідає? (їх назви переглянь у режимі перегляду коду)
Відповіді надішли на пошту teacheritschool1@gmail.com
на 12 балів
зміни програму так, щоб генерувались приклади не тільки одноцифрові, а й двоцифрові
Скриншот надішли на пошту teacheritschool1@gmail.com
____________________________
Уроки 31, 32
04,05.03.2024
Програмне опрацювання події. Проєкт №2
Урок 04.02 о 13. 50 за посиланням
Вітаю! На цьому тижні створюємо проєкт із визначеннями, використовуючи списки у Scratch
Крок 1: Переглянь презентацію
Крок 2: Опис практичної роботи
Крок 3: Приклад практичної роботи
Готовий проєкт надсилай на пошту teacheritschool1@gmail.com
_____________________________
Уроки 29, 30
26, 27.02.2024
Створюємо гру із загадками
Урок 26.02 о 13. 50 за посиланням
Вітаю! На цьому тижні створюємо проєкт із загадками за зразком
Крок 1: Переглянь завдання
Завдання та опис його виконання за покликанням
Крок 2: Зразок виконання завдання
Крок 3: Завдання
на 12 балів - виконай власний проєкт за зразком у Крок 2
на 6 балів - виконай тест за покликанням (результат надсилай на пошту teacheritschool1@gmail.com)
_________________________________________
Уроки 27, 28
19, 20.02.2024
Змінювання значень властивостей об'єкта в програмі
Урок 20.02 у Meet о 09.55 за посиланням
Вітаю! На цьому тижні працюємо над створенням проєкту, який буде відтворювати чотири основні операції калькулятора
Крок 1: Переглянь презентацію
Крок 2: Практична робота
Опис практичної роботи за посиланням
Крок 3: Приклад проєкту
👉Крок 4: Завдання
1. Переглянь роботу проєкту із Крок 3
2. Уважно переглянь скрипти до кожного із виконавців
на 8 балів протестуй роботу ЧОТИРЬОХ операцій у програмі і надішли на пошту ЧОТИРИ скриншоти: операцій додавання, віднімання, множення та ділення
на 12 балів зміни виконавців. Наприклад, спрайтів до дій додавання, віднімання, множення та ділення
Результати роботи надсилай на пошту teacheritschool1@gmail.com
_________________________________
Урок 26
13.02.2024
Створення гри "Рівняння"
Урок у Meet о 13. 50 за посиланням
Вітаю! Сьогодні створюємо мініпроєкт, який навчить розв'язувати рівняння
Крок 1: Переглянь умови практичної роботи
Покликання на практичну роботу
Крок 2: Переглянь зразок роботи програми
Крок 3: Створи власну програму, користуючись зразком
Посилання на середовище для виконання завдання
Скриншот результату надішли на пошту teacheritschool1@gmail.com
________________________________
Урок 25
12.02.2024
Поняття про програмний об'єкт у програмуванні. Властивості об'єкта. Створення програмних об'єктів
Урок у Meet о 13. 50 за посиланням
Вітаю! Сьогодні починаємо вивчення одного з найбільших розділів інформатики - програмування
Крок 1: Що необхідно для роботи?
Для роботи зі смартфона, щоб було зручно переміщати екраном, використовуємо верхню панель.
Крок 2: Посилання на презентацію Презентація
Крок 3: Перевір себеВиконай тест за посиланням. Скриншот результату надішли на пошту teacheritschool1@gmail.com
Немає коментарів:
Дописати коментар