Завдання для учнів 8-х класів

Завдання на 28.05.2020

Вітаю! Сьогодні останній урок з інформатики у 8-му класі. Це був незвичайний навчальний рік.
Дякую всіх, хто старанно виконував всі дистанційні завдання, хоч вивчати програмування без належного програмного забезпечення досить складно!
Що лишилось незрозумілим, ми розглянемо на початку наступного навчального року. Все буде добре!)
______________________________________________________
Завдання на 21.05.2020
Вітаю! Сьогодні продовжуємо працювати з модулем turtle.А саме, розглянемо детальніше роботу з кольорами та цикли. 
Як ти вже помітив, ми вже говорили і про цикли, і про налаштування кольорів. Лишається використовувати вже відоме.
Як ти вже помітив, ми вже говорили і про цикли, і про налаштування кольорів. Лишається використовувати вже відоме.
Вправа 3, як не дивно, дуже схожа на вправу 2. Тому її код можеш взяти за основу. Зміни треба внести у рядку, де ми задаємо радіус (замість цього напиши код для побудови квадрату; для цього треба використати такі функції forward()  та left() (right())). 

Розвяжи Вправу 3 у зошиті (ще краще у програмі) та надішли фото (або скрін екрану) на електронну скриньку teacheritschool1@gmail.com. Це робота на 10 балів.
На 12 балів необхідно виконати вправи 3 та 4 .
!Підказка! Ось код для того, щоб кола були розміщені "гіркою" goto(-250+40*i,-200+40*i)
______________________________________________________
Завдання на 14.05.2020
Вітаю! Сьогодні починаємо тему: "Черепашкова графіка". На попередньому уроці розміщено презентацію з основними відомостями з даної теми. Тож, розглянемо детальніше  









Завдання:
  1. Виконай, за наявності програми, одну із вправ, описаних на картинках. Скрін або в звіт в іншому форматі надішли на електронну скриньку.
  2. Тест на перевірку засвоєння теоретичних відомостей
______________________________________________________
Завдання на 07.05.2020
Вітаю! Сьогодні пишемо контрольну роботу з тем : "Величини та  їх властивості" та "Алгоритмічні структури".
Також надішліть на електронну скриньку  teacheritschool1@gmail.com фото записів у зошиті, починаючи з 19.03.
Законспектуйте презентацію ↓ (це випереджаюче завдання на наступний урок)

______________________________________________________
Завдання на 30.04.2020
Вітаю! Сьогодні продовжуємо вивчення алгоритмів. На минулому уроці ми пригадали основні алгоритмічні структури, вивчили, як описати мовою Python алгоритми з розгалуженням. 
Дякую всім, хто надіслав розв'язання задачі про ніндзь. 
Ви-круті))Я вами пишаюсь! Хто не встиг - я чекаю. Хто не знає, як записати, пишіть на електронну адресу - я допоможу)
Увага!!! На наступному уроці пишемо роботу по алгоритмічним структурам у Python, тому підготуйтесь.
Пригадаймо, де викоритовуються алгоритми з повторенням (їх ще називають циклічними алгоритмами). Насправді, в житті дуууже багато стикаємось з повтореннями: сезони, цикли Місяця, зміни день-ніч...
  1. Приклад використання алгоритмів з повторенням у середовищі Scratch
  2. Циклічні алгоритми у Blockly
Розглянемо опис циклів у Python
Уявімо, що вам з незрозумілої причини закортіло, щоб програма виводила вітання "Привіт" 5 раз. Це можна записати так ↓
Трохи дивно, чи не так?
А якщо так⇓
Значно компактніше! Розберемо, що відбулось:

  1. for-цикл говорить почати рахувати з 0 й зупитинитися, не досягнувши 5;
  2. для кожного порахованого числа значення зберігається у змінній х
  3. print записано з відступом, тому що належить до тіла циклу
Можемо порахувати кількість "привіт":
А як бути із виведенням елементів списку?
АЛЕ... for-цикл не єдиний вид циклів, якими можна скористатися в мові Python. For-цикл - це цикл певної довжини, тоді як while-цикл  - це такий цикл, яким можна скористатися, коли наперед не знаєш, якої він має бути довжини. 
Наприклад, якщо тобі потрібно наповнити бочку на 50 л за допомогою відер місткістю 10 л, то ти точно знаєш, що дію потрібно повторити 5 раз (доречний  for-цикл). А якщо місткість бочки не відома? Тоді використовуємо while-цикл, тобто ллємо, поки не наповниться.
While-цикл створюють з кількома умовами, я не лише з однією, наприклад:
Ми створили змінну х із початковим значенням 45 та у із початковим значенням 80. Цикл перевіряє дві умови: чи х менше 50 і чи менше у 100. Доки задовольняють ОБИДВІ умови, наступні рядки виконуються, додаючи 1 до обох змінних, а тоді друкуючи результат на екрані. 
Форма для перевірки знань
Задача:
Запиши програму для виведення на екран непарних чисел, скориставшись зразком нижче. Підказка, вираз i%2==0 означає, що при діленні і на 2 остача 0.
Розв'язок надсилай на електронну скриньку teacheritschool1@gmail.com
 _____________________________________________________
Завдання на 23.04.2020
Вітаю! Продовжуємо навчання вже в останній чверті)) Позначте, будь ласка, свій настрій на дошці нижче та, за бажанням, напишіть побажання учням чи вчителю
Сделано на Padlet
Ми з вами вивчили (!обов'язково конспектуйте основні команди, функції) основні типи величин: числові, рядкові, символьні та логічні (вони зустрічаються у складніших програмах, тому ми їх дуже детально не розглядали). 
Пригадаймо основні типи алгоритмічних величин))
Їх існує всього три: лінійні, з розгалуженням та циклічні (з повторенням). Приклади:
1. Лінійні алгоритми - це такі, в яких дії виконуються одна за одною (вправа для прикладу)
2. Алгоритми з розгалуженням  - алгоритми з умовою, вибором
Пам'ятаєш мультик про Альошу Поповича? Так от, момент, коли він з друзями обирав напрямок руху, і є алгоритмом з розгалуженням
 
3. Алгоритми з повторенням
Цей алгоритм дуже популярний в іграх, казках. Наприклад, ми виконуємо одну і ту ж дію, пори року, день-ніч...

Сьогодні розглянемо алгоритми з розгалуженням у мові програмування Python


Розглянемо цю ж задачу, але додамо варіант відповіді для тих, хто молодший за 18 







У серйозних проєктах найчастіше використовують програми з великою кількістю умов. Розглянемо таку задачу:
"Створи задачу для перевірки, чи зможеш ти подолати ту кількість ніндзь, яку введе користувач. Якщо їх буде більше за 30, то програма має видати повідомлення "Це забагато", якщо менше 30, але більше 20, то "Буде важко, але я впораюсь", і якщо менше 20, то "Я зможу подолати цих ніндзь".
За тестові питання на формі можеш отримати максимум 11 балів. 
Виконай у зошиті або у середовищі програмування (якщо у тебе встановлено) наступну задачу, фото надішли на електронну скриньку teacheritschool1@gmail.com
Створи умовну інструкцію, яка перевірятиме, чи кількість печива менша за 100 чи більша за 500. Програма має друкувати повідомлення "Замало" чи "Забагато" в залежності від умови.
!!!В цій задачі також використовується elif!!! 
_____________________________________________________
Завдання на 09.04.2020
Вітаю! Сьогодні продовжимо вивчати рядкові величини. Опрацюй презентацію (запиши у зошит основні операції зі списками, словниками та зразки їх застосування)

Якщо залишились питання або просто бажаєш закріпити знання, переглянь відео по темі:


_____________________________________________________
Завдання на 02.04.2020
Вітаю! Сьогодні продовжимо вивчати рядкові величини. Опрацюй презентацію (запиши у зошит функції та зразки їх застосування)

______________________________________________________
Завдання на 26.03.2020
Вітаю! Сьогодні ми з вами маємо згадати те, що вивчали про числові величини, а також почнемо вивчати рядкові величини.  
1. Опрацюємо помилки, яких ви припустились при виконанні попереднього завдання:
  • ми опрацьовували, що в імені змінної не має бути пробілу (2 слова пишуть через нижнє підкреслення, наприклад,  naSTya12 kr не правильне ім'я; правильно ось так:  naSTya12_kr );
  • багато хто припустився помилки у завданні 
ЗАПАМ'ЯТАЙ!!! Якщо текст написано в "", то на екран буде виведено текст, що знаходиться в лапках. Для того, щоб на екран вийшло число 79, третій рядок мав би бути таким:

print (yabluko+grusha)
  • помилки, яких допустились при співвідношенні "функція-значення" зумовлені тим, що не уважно опрацювали матеріал презентації; всі ці функції було представлено на  слайдах.


Завдання для перевірки 
______________________________________________________
Завдання на 19.03.2020
Вітаю! Сьогодні ми з вами маємо згадати те, що вивчали про числові величини, а також вивчимо використання додаткового модуля math. 
Який модуль ми вже підключали? 
(ПІДКАЗКА: для створення кнопок та написів; переглянь матеріал за посиланням).
Середовища програмування:
  1. MU (як в класі; завантажити)
  2. Онлайн середовище
  3. Додаток на смартфон (Android)
Опрацюй матеріал презентації та виконай одну із задач на вибір (останній слайд):
Виконай завдання для перевірки

Немає коментарів:

Дописати коментар