ІНФОРМАТИКА 6 КЛАС (зима - весна 2022)

27.05.2022

Створюємо власний логотип Google

👉1. Вітаю! Ти кожного дня працюєш з пошуковою системою. І, як свідчить статистика, більшість користується власне Google пошуковиком. Тож пропоную сьогодні створити власний логотип

💥Перейди за покликанням

  1. Перегляньте вступне відео.
  2. Відкрийте стартовий проект 
  3. Поверніться на цю сторінку та подивіться більше відео, щоб налаштувати свій логотип.
💥Для перекладу сторінку (якщо автопереклад не спрацює) натисни правою кнопкою миші по сторінці->Перекласти
👉2. Завдання:
надішли фото або відео готового проєкту у Скретч
або, за відсутності технічних або програмних засобів, створи на аркуші або у додатку у телефоні (планшеті) власний дизайн логотипу

_________________________________________

20.05.2022

Проєкт "Ловимо зірки"

👉1. Вітаю! У цьому проекті ми розробимо гру, в якій персонаж зникає та з'являється у випадковому місці, щоразу, коли на нього клацають. Спробуйте клацати на персонажі якомога швидше, поки не завершиться час.

Зіграти в демонстраційну версію.

Етапи виконання проекту
💥Для коректного початку гри потрібно скидати зміни кольору та розміру спрайту і переміщувати його в центр екрану.

1) Створіть персонаж, додавши фігуру. Зіграти в демонстраційну версію цього етапу гри.

2) Встановіть тло у вигляді зображення чи кольору. Зіграти в демонстраційну версію цього етапу гри.

3) Коли клацнули на фігурі, нехай вона з'явиться у випадковому місці. Зіграти в демонстраційну версію цього етапу гри.


4) Коли персонаж з'являється, нехай його розмір змінюється на випадкову величину. Зіграти в демонстраційну версію цього етапу гри.


5) Коли персонаж з'являється, нехай його колір змінюється на випадкову величинy. Зіграти в демонстраційну версію цього етапу гри.


6) Створіть змінну для рахунку, і нехай вона виводиться на екран. Зіграти в демонстраційну версію цього етапу гри.


7) Нехай рахунок збільшується щоразу, як клацнули на спрайт. Зіграти в демонстраційну версію цього етапу гри.


8) Створіть змінну-таймер, яка має значення 20 і виводиться на екран. Зіграти в демонстраційну версію цього етапу гри.

 

9) Нехай таймер зменшує значення на 1 щосекунди. Зіграти в демонстраційну версію цього етапу гри.


10) Коли таймер рівний 0, зупиніть гру. Зіграти в демонстраційну версію цього етапу гри.


Цикл може виглядати інакше: замість команди завжди використаємо повторення з умовою:


11) Створіть повідомлення "Гру завершено". Зробіть веселе закінчення! Зіграти в демонстраційну версію цього етапу гри.

12) Для коректного початку гри потрібно скидати зміни кольору та розміру спрайту і переміщувати його в центр екрану.

👉2. Якщо не маєш можливості створити проєкт, то створи 5 ребусів зі слів, які пов'язані із Скретчем. Для створення ребусів можеш використати цей сайт

_________________________________________

13.05.2022

Поясни проєкт бабусі

👉1. Вітаю! Сьогодні маємо дуже цікаве завдання: необхідно переглянути вже готовий проєкт і дати відповіді на питання так просто, наче ти пояснюєш програму бабусі, яка ніколи не працювала за комп'ютером.

💥Покликання на проєкт або переглянь його👇

👉2. Завдання:

Напиши відповіді на ці питання і надішли мені. Писати можеш на листку, у зошиті або в телефоні. Головне - надішли мені свої ідеї для пояснення.
💫Залишайся у безпеці!

____________________________________

06.05.2022

Проєкт "Музикант"

👉1. Вітаю! Сьогодні пропоную створити мелодію у середовищі microbit. Мабуть, ти одразу якусь мелодію собі наспівав, коли прочитав назву проєкту. Тож, розглянемо, як це зробити

👉2. Переглянь відео: 

💥Цікаво! 

Є такий напрям створення музики за допомогою дисководів, який називається floppy music👇

👉3Працюємо у цьому середовищі . Надішли фото (відео) створеної роботи

_________________________________________

29.04.2022

Проєкт "Марсохід"

👉1. Вітаю! Сьогодні, мабуть, людей, яким не відомо імя Ілона Маска, залишилось дуже мало. Його компанія SpaceX займається розробкою нового космічного корабля Starship, призначеного для польотів на Місяць та Марс. Взимку було презентовано відеоролик , в якому змодельований пілотований політ Starship на Марс, а також його дозаправка на орбіті та повернення першого ступеня Super Heavy на Землю. 

Можливо, ми з вами скоро станемо свідками успішних польотів на Марс.

Сьогодні я вам пропоную помріяти та запрограмувати у microbit марсохід.

👉2. Переглянь наступне відео:

👉3Працюємо у цьому середовищі . Надішли фото (відео) створеної роботи

на 8 балів: запрограмуй виведення назви марсоходу Perseverance ( українською мовою – наполегливість)

💥Цікаво про марсохід "Персі"

💥3D модель 

на 11 балів: придумай власну назву для нового марсохода і логотип до нього

на 12 балів: запрограмуй на подію струшування відтворення мелодії на власний розсуд

!Якщо не маєш можливість виконати завдання у цьому середовищі, то напиши ідею (додавши ілюстрацію, мелодію) нижче👇. Обов'язково вказуй прізвище

Сделано на Padlet
_________________________________________

22.04.2022

Проєкт "Бейдж"

👉1. Вітаю! Сьогодні розробляємо електронний бейдж, який представить вас на ім’я і покаже значок (сердечко/зірочка/смайлик…) на ваш вибір.

👉2. Переглянь відеоурок

👉3. Працюємо у цьому середовищі . Надішли фото (відео) створеної роботи

!Якщо не маєш можливість виконати завдання у цьому середовищі, то надішли мені ідею того, який би ти бейдж розробив (намалюй на аркуші або у телефоні).

_______________________________

15.04.2022

Проєкт "Пазли"

👉1. Вітаю! Сьогодні завершуємо роботу з проєктом "Пазли".

Чекаю на пошту teacheritschool1@gmail.com або вайбер відео роботи проєкта (або декілька фото, як працює проєкт)

👉2. Якщо не має можливості або з якоїсь іншої причини не можеш виконати проєкт, то пройди гру за посиланням. Пройдені рівні будуть замальовані (вгорі, біля напису "Пташка"). Сфотографуй, скільки тоді вдасться виконати і надішли мені фото.

💫Залишайся у безпеці!

_________________________________

 08.04.2022

Проєкт "Пазли"

👉1. Вітаю! Сьогодні починаємо працювати з проєктом "Пазли"

Дякую за матеріал ДистОсвіта

💢Презентація до проєкту

💢Відеоінструкція

💢Реалізація проєкту у Scratch3


(1)Додаємо зображення для пазлу

(2)Розділяємо зображення на 4 частини двома лініями. Доцільно одразу перевести зображення у растрове. Робимо 3 копії цього ж спрайту

(3)Видаляємо три зайві фрагменти пазлу з першого спрайту  

(4)Аналогічно видаляємо по три фрагменти пазлу з кожного з чотирьох спрайтів. В результаті кожен спрайт містить четвертину зображення 

(5)Програмуємо спрайти (код буде однаковий для кожного спрайту). На початку роботи проекту фрагмент має повернути на 90 градусів випадкову кількість разів, і розміститись у випадковому місці на ігровій площині  

(6)Повний код виглядає так  

(7)При натисненні на спрайт, він має повертатись на 90 градусів  

(8)Складна умова: якщо спрайт розміщено у правильних координатах (близькі до нуля по горизонталі та вертикалі), а також у правильному напрямку, то слід про це сповістити, програвши мелодію  

(9)Поекспериментуйте з різними мелодіями, додайте до спрайтів додаткові образи, які змінюватимуться натисненням пробілу  

👉2. Надішли у вайбер фото або відео роботи проєкту. Не обов'язково виконувати всі 8 кроків за один урок. Скільки вдасться зробити, стільки і надішли. Це робота на 2 уроки.

Залишайся у безпеці!

_________________________________________

 01.04.2022

Розв'язування задач методом поділу на підзадачі

👉1. Вітаю! Сьогодні розглянемо проєкт-гру "Космічна подорож"

Або ж можеш створити гру "Полуниця чи паляниця"😏

👉2. Спробуй створити самостійно. Або в онлайн середовищі, або встановивши на комп'ютер (смартфон)
Фото  (відео) проєкта надішли на вайбер або на пошту teacheritschool1@gmail.com

_____________________________

 25.03.2022

Вкладені алгоритмічні структури повторення та розгалуження

👉1. Вітаю! Сьогодні пригадуємо, які бувають алгоритмічні структури: лінійні (найпростіші), повторення (використовують, коли треба одну дію виконати декілька разів) та розгалуження (коли виконання алгоритму залежить від певних умов).

👉2. Переглянь наступну програму за посиланням або у віконечку нижче

👉3. Опиши та, за можливості, створи програму, у якій був би використаний хоча б один із алгоритмів. 

________________________________

 25.02.2022

Програмне опрацювання події

1. Вітаю! Сьогодні пропоную переглянути декілька цікавих проєктів у Скретч та спробувати створити власний. 

👉Спочатку уважно переглянь презентацію або ознайомся з матеріалом на сторінках 163-166 підручника

👉Переглянь відео виконання вправи "Будильник" зі сторінки 168

👉Переглянь проєкт гри 1

👉Переглянь проєкт гри 2



2. Завдання! Виконай один із запропонованих вище проєктів. Чекаю на фото або відеозаписи роботи програми у вайбер.

_____________________________

 18.02.2022

Поняття події. Види подій

1. Вітаю! Продовжуємо працювати у середовищі Скретч. Переглянь презентацію

2. Завдання:

переглянь наступні програми та відредагуй у одній із них (на вибір) ті помилки або недоліки, які помітиш

(1) Термінал

У цій програмі можна виконати замовлення страви, натиснувши на її зображення

(2) Віхола

__________________________

 11.02.2022

Розв'язування задач, які передбачають створення програмних об'єктів

1. Вітаю! Сьогодні продовжуємо працювати зі Скретчем. Сьогодні ми маємо створити проєкт у Скретч. 

2. Перейди за посиланням та обери інструктаж до створення проєкту, який тоді буде найцікавішим.

3. За цим посиланням ти можеш створити онлайн - проєкт у Скретч

4. Надішли мені фото, відео або скріншот виконаної програми. 

Гарного дня і приємної творчості!

_______________________

 04.02.2022

Створення програмних об'єктів

1. Вітаю! Сьогодні продовжуємо працювати зі Скретчем. Пригадай, як ми можемо додати спрайти до проєкту? Підказую, якщо не вдалось пригадати: можемо завантажити з бібліотеки Скретчу (тут є наш рудий котик), завантажити з комп'ютера, намалювати та отримати за допомогою камери. Сьогодні ми поговоримо власне про третій спосіб - малювання спрайтів.

2. Переглянь презентацію

3. Завдання:

Переглянь програму "Пори року". Проаналізуй програму за наступним планом:

1) Які присутні спрайти?

2) Яким чином вони були створені?

3) Яку функцію виконує кожен спрайт?

4) Які зміни чи вдосконалення ти б зробив у цій програмі?

Сделано на Padlet

________________________

 28.01.2022

1. Вітаю! Сьогодні продовжуємо працювати зі Скретчем. Переглянь програму, подану нижче

Підказка! Напискання на пробіл=стрибок мавпочки. Завдання зібрати банани.

2. Напиши нижче баги (помилки), які ти помітив у програмі, а також рекомендації щодо вдосконалення гри

Сделано на Padlet

1 коментар:

  1. при натисканні на пробіл мавпа повільно рухається, зібрати банани можливо лише один раз, вважаю, що треба задати швидкість

    ВідповістиВидалити