27.05.2022
Створюємо власний логотип Google
👉1. Вітаю! Ти кожного дня працюєш з пошуковою системою. І, як свідчить статистика, більшість користується власне Google пошуковиком. Тож пропоную сьогодні створити власний логотип
- Перегляньте вступне відео.
- Відкрийте стартовий проект
- Поверніться на цю сторінку та подивіться більше відео, щоб налаштувати свій логотип.
_________________________________________
20.05.2022
Проєкт "Ловимо зірки"
👉1. Вітаю! У цьому проекті ми розробимо гру, в якій персонаж зникає та з'являється у випадковому місці, щоразу, коли на нього клацають. Спробуйте клацати на персонажі якомога швидше, поки не завершиться час.
Зіграти в демонстраційну версію.
1) Створіть персонаж, додавши фігуру. Зіграти в демонстраційну версію цього етапу гри.
2) Встановіть тло у вигляді зображення чи кольору. Зіграти в демонстраційну версію цього етапу гри.
3) Коли клацнули на фігурі, нехай вона з'явиться у випадковому місці. Зіграти в демонстраційну версію цього етапу гри.
4) Коли персонаж з'являється, нехай його розмір змінюється на випадкову величину. Зіграти в демонстраційну версію цього етапу гри.
5) Коли персонаж з'являється, нехай його колір змінюється на випадкову величинy. Зіграти в демонстраційну версію цього етапу гри.
6) Створіть змінну для рахунку, і нехай вона виводиться на екран. Зіграти в демонстраційну версію цього етапу гри.
7) Нехай рахунок збільшується щоразу, як клацнули на спрайт. Зіграти в демонстраційну версію цього етапу гри.
8) Створіть змінну-таймер, яка має значення 20 і виводиться на екран. Зіграти в демонстраційну версію цього етапу гри.
9) Нехай таймер зменшує значення на 1 щосекунди. Зіграти в демонстраційну версію цього етапу гри.
10) Коли таймер рівний 0, зупиніть гру. Зіграти в демонстраційну версію цього етапу гри.
Цикл може виглядати інакше: замість команди завжди використаємо повторення з умовою:
11) Створіть повідомлення "Гру завершено". Зробіть веселе закінчення! Зіграти в демонстраційну версію цього етапу гри.
12) Для коректного початку гри потрібно скидати зміни кольору та розміру спрайту і переміщувати його в центр екрану.
👉2. Якщо не маєш можливості створити проєкт, то створи 5 ребусів зі слів, які пов'язані із Скретчем. Для створення ребусів можеш використати цей сайт
_________________________________________
13.05.2022
Поясни проєкт бабусі
👉1. Вітаю! Сьогодні маємо дуже цікаве завдання: необхідно переглянути вже готовий проєкт і дати відповіді на питання так просто, наче ти пояснюєш програму бабусі, яка ніколи не працювала за комп'ютером.
💥Покликання на проєкт або переглянь його👇
Напиши відповіді на ці питання і надішли мені. Писати можеш на листку, у зошиті або в телефоні. Головне - надішли мені свої ідеї для пояснення.
____________________________________
06.05.2022
Проєкт "Музикант"
👉1. Вітаю! Сьогодні пропоную створити мелодію у середовищі microbit. Мабуть, ти одразу якусь мелодію собі наспівав, коли прочитав назву проєкту. Тож, розглянемо, як це зробити
👉2. Переглянь відео:
💥Цікаво!
Є такий напрям створення музики за допомогою дисководів, який називається floppy music👇
_________________________________________
29.04.2022
Проєкт "Марсохід"
👉1. Вітаю! Сьогодні, мабуть, людей, яким не відомо ім’я Ілона Маска, залишилось дуже мало. Його компанія SpaceX займається розробкою нового космічного корабля Starship, призначеного для польотів на Місяць та Марс. Взимку було презентовано відеоролик , в якому змодельований пілотований політ Starship на Марс, а також його дозаправка на орбіті та повернення першого ступеня Super Heavy на Землю.
Можливо, ми з вами скоро станемо свідками успішних польотів на Марс.
Сьогодні я вам пропоную помріяти та запрограмувати у microbit
марсохід.
👉2. Переглянь наступне відео:
👉3. Працюємо у цьому середовищі . Надішли фото (відео) створеної роботи
на 8 балів: запрограмуй
виведення назви марсоходу Perseverance
( українською мовою – наполегливість)
на 11 балів:
придумай власну назву для нового марсохода і логотип до нього
на 12 балів: запрограмуй
на подію струшування відтворення мелодії на власний розсуд
!Якщо не маєш можливість виконати завдання у цьому середовищі, то напиши ідею (додавши ілюстрацію, мелодію) нижче👇. Обов'язково вказуй прізвище
22.04.2022
Проєкт "Бейдж"
👉1. Вітаю! Сьогодні розробляємо електронний бейдж, який представить вас на ім’я і покаже значок (сердечко/зірочка/смайлик…) на ваш вибір.
👉2. Переглянь відеоурок
👉3. Працюємо у цьому середовищі . Надішли фото (відео) створеної роботи
!Якщо не маєш можливість виконати завдання у цьому середовищі, то надішли мені ідею того, який би ти бейдж розробив (намалюй на аркуші або у телефоні).
_______________________________
15.04.2022
Проєкт "Пазли"
👉1. Вітаю! Сьогодні завершуємо роботу з проєктом "Пазли".
Чекаю на пошту teacheritschool1@gmail.com або вайбер відео роботи проєкта (або декілька фото, як працює проєкт)
👉2. Якщо не має можливості або з якоїсь іншої причини не можеш виконати проєкт, то пройди гру за посиланням. Пройдені рівні будуть замальовані (вгорі, біля напису "Пташка"). Сфотографуй, скільки тоді вдасться виконати і надішли мені фото.
💫Залишайся у безпеці!
_________________________________
08.04.2022
Проєкт "Пазли"
👉1. Вітаю! Сьогодні починаємо працювати з проєктом "Пазли"
Дякую за матеріал ДистОсвіта
💢Презентація до проєкту
💢Відеоінструкція
(1)Додаємо зображення для пазлу
(3)Видаляємо три зайві фрагменти пазлу з першого спрайту
(4)Аналогічно видаляємо по три фрагменти пазлу з кожного з чотирьох спрайтів. В результаті кожен спрайт містить четвертину зображення
(5)Програмуємо спрайти (код буде однаковий для кожного спрайту). На початку роботи проекту фрагмент має повернути на 90 градусів випадкову кількість разів, і розміститись у випадковому місці на ігровій площині
(6)Повний код виглядає так
(7)При натисненні на спрайт, він має повертатись на 90 градусів
(8)Складна умова: якщо спрайт розміщено у правильних координатах (близькі до нуля по горизонталі та вертикалі), а також у правильному напрямку, то слід про це сповістити, програвши мелодію
(9)Поекспериментуйте з різними мелодіями, додайте до спрайтів додаткові образи, які змінюватимуться натисненням пробілу
👉2. Надішли у вайбер фото або відео роботи проєкту. Не обов'язково виконувати всі 8 кроків за один урок. Скільки вдасться зробити, стільки і надішли. Це робота на 2 уроки.
Залишайся у безпеці!
_________________________________________
01.04.2022
Розв'язування задач методом поділу на підзадачі
👉1. Вітаю! Сьогодні розглянемо проєкт-гру "Космічна подорож"
_____________________________
25.03.2022
Вкладені алгоритмічні структури повторення та розгалуження
👉1. Вітаю! Сьогодні пригадуємо, які бувають алгоритмічні структури: лінійні (найпростіші), повторення (використовують, коли треба одну дію виконати декілька разів) та розгалуження (коли виконання алгоритму залежить від певних умов).
👉2. Переглянь наступну програму за посиланням або у віконечку нижче
👉3. Опиши та, за можливості, створи програму, у якій був би використаний хоча б один із алгоритмів.
________________________________
25.02.2022
Програмне опрацювання події
1. Вітаю! Сьогодні пропоную переглянути декілька цікавих проєктів у Скретч та спробувати створити власний.
👉Спочатку уважно переглянь презентацію або ознайомся з матеріалом на сторінках 163-166 підручника
👉Переглянь відео виконання вправи "Будильник" зі сторінки 168
👉Переглянь проєкт гри 1
👉Переглянь проєкт гри 2
2. Завдання! Виконай один із запропонованих вище проєктів. Чекаю на фото або відеозаписи роботи програми у вайбер.
_____________________________
18.02.2022
Поняття події. Види подій
1. Вітаю! Продовжуємо працювати у середовищі Скретч. Переглянь презентацію
2. Завдання:
переглянь наступні програми та відредагуй у одній із них (на вибір) ті помилки або недоліки, які помітиш
(1) Термінал
У цій програмі можна виконати замовлення страви, натиснувши на її зображення
(2) Віхола
__________________________
11.02.2022
Розв'язування задач, які передбачають створення програмних об'єктів
1. Вітаю! Сьогодні продовжуємо працювати зі Скретчем. Сьогодні ми маємо створити проєкт у Скретч.
2. Перейди за посиланням та обери інструктаж до створення проєкту, який тоді буде найцікавішим.
3. За цим посиланням ти можеш створити онлайн - проєкт у Скретч
4. Надішли мені фото, відео або скріншот виконаної програми.
Гарного дня і приємної творчості!
_______________________
04.02.2022
Створення програмних об'єктів
1. Вітаю! Сьогодні продовжуємо працювати зі Скретчем. Пригадай, як ми можемо додати спрайти до проєкту? Підказую, якщо не вдалось пригадати: можемо завантажити з бібліотеки Скретчу (тут є наш рудий котик), завантажити з комп'ютера, намалювати та отримати за допомогою камери. Сьогодні ми поговоримо власне про третій спосіб - малювання спрайтів.
2. Переглянь презентацію
3. Завдання:
Переглянь програму "Пори року". Проаналізуй програму за наступним планом:
1) Які присутні спрайти?
2) Яким чином вони були створені?
3) Яку функцію виконує кожен спрайт?
4) Які зміни чи вдосконалення ти б зробив у цій програмі?
________________________
28.01.2022
1. Вітаю! Сьогодні продовжуємо працювати зі Скретчем. Переглянь програму, подану нижче
Підказка! Напискання на пробіл=стрибок мавпочки. Завдання зібрати банани.
2. Напиши нижче баги (помилки), які ти помітив у програмі, а також рекомендації щодо вдосконалення гри
при натисканні на пробіл мавпа повільно рухається, зібрати банани можливо лише один раз, вважаю, що треба задати швидкість
ВідповістиВидалити