Уроки 61, 62
30.04, 03.05.2024
Класифікація програм для роботи з тривимірною графікою
Урок 30.04 у Meet о 9.00 за посиланням
Вітаю! Продовжуємо вивчення тривимірної графіки. На попередньому уроці ми дізнались історичні факти розвитку комп'ютерної графіки
Крок 1: Класифікація програм тривимірної графіки
👉За призначенням:
- для перегляду 3D-моделей:
- "3D-моделі" – стандартний додаток Windows 10;
- Word та PowerPoint з пакета Microsoft Office версії 13 і наступних;
- Веб-додаток Model-Viewer (https://modelviewer.dev).
- для створення 3D-моделей (3D-редактори):
- Blender;
- Paint 3D;
- 3d Builder;
- TinkerCAD (https://www.tinkercad.com);
- ScetchUp (https://scetchup.com).
- для візуалізації (рендерингу) 3D-об’єктів:
- V-Ray;
- RenderMan;
- Sunflow.
👉За галузями застосування:
- для інженерного проєктування:
- Компас 3D;
- AutoCAD;
- nanoCAD free;
- SolidWorks;
- LEGO Digital Designer;
- для створення архітектурних моделей:
- SketchUp;
- для проєктування меблів, інтер’єру:
- PRO100;
- Sweet Home 3D;
- для кінематографії, мультиплікації:
- Cinema 4D;
- Autodesk Maya;
- Houdini;
- для розробки комп’ютерних ігор:
- Unity;
- універсальні 3D-редактори:
- 3DStudio MAX;
- MODO;
- Blender.
Крок 2: Завдання
__________________________
Урок 60
26.04.2024
Тривимірна графіка. Принципи тривимірної навігації
Урок 26.04 у Meet о 9.55 за посиланням
Вітаю! Сьогодні починаємо останній модуль у 9 класі "Тривимірна графіка". Цей розділ має широке практичне застосування: у кіно, в іграх, в архітектурній візуалізації, у друкованій продукції, в науці.
Крок 1: Що таке тривимірна графіка?
👉Триви́мірна гра́фіка, або 3D-графіка (від 3 Dimensions — «3 виміри») — розділ комп'ютерної графіки, сукупність прийомів та інструментів (як програмних, так і апаратних), призначених для зображення об'ємних об'єктів.
Цікаво!
💫Чайник з Юти - комп'ютерна модель, що стала одним з еталонних об'єктів тривимірної графіки.
Його значення можна асоціювати з програмою "Hello world" у програмуванні.
Крок 2: Принципи тривимірного моделювання
💫Крок 3: Завдання
Обери одну із тем нижче, добери цікаві факти з ілюстраціями та надішли на електронну скриньку teacheritschool1@gmail.com
Теми на вибір:
1. Чайник із Юти
2. Вільям Феттер. Творчий шлях
3. Boeing Man
4. Використання тривимірної графіки у сьогоденні
________________________________
Немає коментарів:
Дописати коментар