вівторок, 12 липня 2022 р.

Корисні інструменти для Python-розробників. Українські програмісти — про те, що спрощує їм роботу

Пропоную ознайомитись із інструментами, які використовують українські Python-розробники. 

«Для продуктивної роботи я використовую обмежувачі»

Михайло Кашкін, Senior Python Developer в у Databand.ai

Перший інструмент — це редактор. У мене їх декілька. Першочергово я використовую VSCode, дуже його люблю. Його запустили відносно недавно, і відчувається, що люди працювали над ним сумлінно.

Другий продукт, який я використовую, але куди менше люблю — PyCharm. Це російська розробка, і в тамтешніх фахівців емпатія до роботи інших часто на рівні поліна. Багато речей вони переускладнюють, роблять незручними, хоча вже й понад 20 років працюють над своїм IBA.

Поза тим іноді я використовую клієнт GitHub, тому що не завжди вистачає клієнта для Git в IBA (IBE).

Це основне. Якщо трошки розширюватися, то в мене є багато плагінів для IBA. Один з останніх — GitHub Copilot.

І, звісно, найкрутіше — це частина екосистеми Python-проєктів, які дають змогу автоматично знаходити помилки, форматування, сумнівні місця з кодом тощо. Це Pylint та Black. 

Читати більше...

Немає коментарів:

Дописати коментар