четвер, 10 січня 2019 р.

Тренди веб-дизайну з 2000 по 2018

Без картинок, анімацій і звичного інтерактиву — такими були сайти в 90-х. Тоді мова про дизайн як такий не йшла. Анімації, мікровзаємодії, кнопки, відео — реалії інтернету у 2018 році. Веб-дизайн усе ще активно розвивається, але сьогодні можна сказати, що віртуальна реальність стала привабливою й комфортною. Не в останню чергу через тенденцій, які просувалися топовими дизайн-студіями в період із 2000 до 2018 року. Про останні варто розповісти більше, щоб знати, які зміни нас чекають у найближчому майбутньому.
 2000–2002: візуальний прорив, становлення каталогів і елементів навігації сайту
Велика епоха, можна сказати – період народження «розумного» веб-дизайну, хоча до проблисків UX/UI ще далеко. Орієнтовно 56 % користувачів того часу ще користуються «коробковими моніторами» з роздільною здатністю екрана 800х600 пікселів, сайти відрізняються мультяшним віжуалом. Уже використовується PHP 3, HTML 4 і CSS2. Сторінки сайтів стають динамічними, менш текстовими. 
Відмінні тенденції того часу: 
  • текст мінімал, 
  • нон-скролинг, 
  • градієнти, 
  • темні фонові кольори, 
  • кислотні шрифти, 
  • виділені/підкреслені посилання в меню. 
Картинок в оформленні використовується мінімальна кількість. Прорив — поява в більшості сайтів рядка пошуку на головній сторінці та продуманого меню. Починаючи з кінця 2001 року постійно зростає швидкість інтернету. Це дозволяє розробникам і веб-дизайнерам далеко відходити від чисто текстового наповнення сайтів, концентрації на читабельності, як єдиній характеристиці юзабіліті. Тепер час експериментувати зі створенням найпростіших флеш-анімацій та розміщенням відеоконтенту.

Немає коментарів:

Дописати коментар