КОМП'ЮТЕРНА ГРАФІКА

Комп'ютерна графіка

Досить цікаве та поширене поняття "Комп'ютерна графіка". Багато підлітків та молоді, додаючи на свої сторінки у соцмережах фотографії, намагаються відредагувати їх. Для цього користуються найрізноманітнішими засобами, які лишень можна встановити у Play Market. Але чи лише для цього потрібно вивчати комп'ютерну графіку? Ця галузь комп'ютерних знань має застосування лише для редагування фото на "аву"? Відповіді на ці питання, ми намагатимемось знайти з учнями 6-А та 6-Б класів. А поки пропоную для ознайомлення сфери застосування комп'ютерної графіки, за думкою користувачів Інтернету:
  • дизайн реклами, 
  • розробка фірмового та корпоративного стилю,
  • розробка фірмового знаку та логотипу, 
  • проектування оригінал-макетів, 
  • поліграфічна продукція, 
  • книжкова графіка,
  • об'ємне моделювання,
  • ком'ютерна анімація, 
  • розробка комп'ютерних ігор, 
  • відео-дизайн та спецефекти, 
  • архітектурна візуалізація, 
  • векторна графіка, 
  • растрова графіка, 
  • комп'ютерна верстка, 
  • веб-дизайн.
ПРОГРАМНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ
  1. https://pixlr.com/ru/
___________________________________________________________

Урок 1 "Поняття комп'ютерної графіки"

Виконай інтерактивну вправу за посиланням
Домашнє завдання: підготуй цікаві факти про фрактальну графіку
_______________________________________

Урок 2 "Векторні зображення в середовищі офісних програм"

Виконай інтерактивні вправи за посиланнями:
Домашнє завдання: підготуй цікаві факти про фрактальну графіку
__________________________________________________

Урок 8 "Растровий графічний редактор"

* Цікавинки!

Немає коментарів:

Дописати коментар