Основи растрової графіки. Використання фото та кліпартів. Підготовка малюнків до створення анімації


Растрова графіка є частиною комп'ютерної графіки, яка має справу зі створенням, обробкою та зберіганням растрових зображень.
Растрова графіка застосовується у тих випадках, коли графічне зображення має багато напівтонів і інформація про колір важливіша за інформацію про форму.
Кліпарт - набір графічних елементів дизайну для складання цілісного графічного зображення.

У середовищі GIMP є можливість робити такі дії:
  • переміщувати об’єкти на малюнку;
  • розбивати зображення на шари;
  • змінювати орієнтацію окремих об’єктів та їх груп;
  • змінювати колір та форму окремих частин фігур;
  • змінювати пропорції та орієнтацію об’єкту;
  • викривленням досягати ефекту перспективи;
  • змінювати тональність;
  • змінювати інтенсивність кольорових каналів;
  • дзеркально відображати об’єкти.

Алгоритм роботи у растровому редакторі анімації GIMP за посиланням.
Приклад анімації:


Немає коментарів:

Дописати коментар