Поняття бренду, брендингу. Елементи фірмового стилю

Фірмовий стиль 
Фірмовий стиль – це набір кольорових, графічних, словесних, типографічних, дизайнерських, постійних елементів (констант), що забезпечують візуальну і змістову єдність товарів (послуг) усієї вихідної від фірми інформації, її внутрішнього оформлення.
Основні складові фірмового стилю:
  • Фірмовий знак
  • Логотип
  • Слоган
  • Фірмовий блок
  • Фірмові кольори
  • Фірмовий комплект шрифтів
  • Фірмові константи
Бренд або марка (англ. brand) — комплекс понять, які узагальнюють уявлення людей про відповідний товар, послугу, компанію або особистість. Широко використовується в маркетингу та рекламі, проте є фінансовим поняттям.
Брендинг (від англ. branding) - процес формування бренду, який може займати кілька років. 
Перетворення торгової марки на бренд - трудомісткий процес, що вимагає терпіння та інвестицій.

Досягнення маркою статусу бренду вже є успіхом, який сторицею окупає всі старання.
Посилання на сервіси:

Немає коментарів:

Дописати коментар