Вступ до ООП

 Cередовища для програмування:




Онлайн-підручник

Уроки 31, 32

26.12.2024

Веселе програмування

асинхронно

Вітаю! Сьогодні маємо святкове програмування

Завдання за посиланням

___________________________________

Уроки 29, 30

19.12.2024

Бібліотека Turtle. Малювання на новорічну тему

Урок у Meet о 9.00 та о 9.55 за посиланням

Вітаю! Сьогодні створимо графічні проєкти на новорічну тему мовою Python

Крок 1: Посилання на проєкти

Папка із кодами

Першоджерело матеріалів

Крок 2: Посилання на середовище

Середовище

Крок 3:  Приклад проєкту

from turtle import *

from random import randrange

speed(-1)

#bg

#bgcolor("#3F4E78")

width(300)

color("white")

up()

goto(-350, -250)

down()

forward(700)


#stars

f = 150

left(45)

width(2)

color("#FFFF2C")

for i in range(0, 50):

x = randrange(-400, 400, 40)

y = randrange(0, 400, 40)

w = randrange(10, 25, 3)

up()

goto(x, y)

down()

begin_fill()

forward(w)

right(f)

forward(w)

right(f)

forward(w)

right(f)

forward(w)

right(135)

forward(w - 5)

end_fill()


#fir-tree

left(15)

up()

goto(-120, -150)

down()

color("green")

begin_fill()

right(90)

forward(120)

left(120)

forward(120)

left(120)

forward(120)

left(120)

end_fill()


up()

goto(-120, -80)

down()

color("green")

begin_fill()

forward(100)

left(120)

forward(100)

left(120)

forward(100)

left(120)

end_fill()


up()

goto(-120, -30)

down()

color("green")

begin_fill()

forward(80)

left(120)

forward(80)

left(120)

forward(80)

left(120)

end_fill()


#balloons

up()

goto(-160, -85)

down()

color("red")

begin_fill()

circle(10)

end_fill()


up()

goto(-90, -85)

down()

color("blue")

begin_fill()

circle(10)

end_fill()


up()

goto(-170, -160)

down()

color("yellow")

begin_fill()

circle(10)

end_fill()


up()

goto(-80, -160)

down()

color("red")

begin_fill()

circle(10)

end_fill()


#garland

width(3)

up()

goto(-70,-254)

down()

right(105)

colors = ["red", "yellow", "blue", "orange", "purple"]

for i in range(0, 5):

color(colors[i])

forward(20)

right(90)

for i in range(0, 5):

color(colors[i])

forward(14)

left(70)

for i in range(0, 5):

color(colors[i])

forward(19)


#star top christmas tree

color("gold")

up()

goto(-110, -35)

down()

________________________

Уроки 27, 28

12.12.2024

Бібліотека Turtle-2

Урок у Meet о 9.00 та о 9.55 за посиланням

Вітаю! Сьогодні продовжуємо вивчення бібліотеки, яка необхідна для створення малюнків мовою Python

Крок 1: Основне про turtle

Крок 2: Будемо вдосконалювати наступну програму

на 12 балів - програма нижче

Посилання

import turtle

def draw_circle(turtle, color, size, x, y):

    turtle.penup()

    turtle.color(color)

    turtle.fillcolor(color)

    turtle.goto(x,y)

    turtle.begin_fill()

    turtle.circle(size)

    turtle.end_fill()

    turtle.pendown()


tommy = turtle.Turtle()

tommy.shape("turtle")

tommy.speed(500)


draw_circle(tommy, "green", 50, 25, 0)

draw_circle(tommy, "blue", 50, 0, 0)

draw_circle(tommy, "yellow", 50, -25, 0)

_______________________________________________

Уроки 25, 26

05.12.2024

Бібліотека Turtle.
Функції

Урок у Meet о 9.00 та о 9.55 за посиланням

Вітаю! Сьогодні пригадуємо, як працювати з бібліотекою turtle, яка необхідна для створення малюнків мовою Python

Крок 1: Пригадуємо відоме про turtle

Малюнок, який створюємо на цьому уроці:
Щоб написати код, який малює зображення, зрозуміємо етапи роботи, які треба відтворити, та зазначимо бібліотеки, які нам потрібні.
👉Імпортуємо бібліотеку Turtle — сьогоднішнє малювання буде здійснюватися за допомогою «черепахової» графіки.
👉Зазначимо змінні, які потрібні нам для роботи.
👉Створимо функцію, яка здійснює побудову зображення. 
👉Цикл усередині функції забезпечує багаторазове повторення команд. Це потрібно для створення малюнка.
👉Зазначимо список кольорів, які використовуємо.

Ми можемо працювати в різних середовищах, для нашого уроку оберемо repl.it.

👆ЗВЕРНИ УВАГУ!
Щоб «черепахова» графіка працювала, потрібно вибрати варіант Python with Turtle.


Крок 2: Трохи про бібліотеки в Python
👌Крок 3: Завдання 1
Допишіть код малювання квадрата👇

👌Крок 4: Завдання 2
Курсор у бібліотеці Turtle може набувати різного вигляду.
Це визначає функція shape().
Знайдіть в документації приклади вигляду курсора,
перевірте на практиці та запишіть інформацію в таблицю

Крок 5: Структуруємо код


👌Крок 6: Завдання 3

Протестуйте код, змініть кольори та параметри малюнка. 


import turtle

def square(color):
t.color(color)
t.forward(75)
t.left(90)
t = turtle.Turtle()
for c in ['red', 'green', 'blue', 'yellow']:
square(c)

Роботи надсилай на електронну скриньку teacheritschool1@gmail.com

Немає коментарів:

Дописати коментар