Cередовища для програмування:
Уроки 31, 32
Веселе програмування
асинхронноВітаю! Сьогодні маємо святкове програмування
___________________________________
Уроки 29, 30
Бібліотека Turtle. Малювання на новорічну тему
Урок у Meet о 9.00 та о 9.55 за посиланнямВітаю! Сьогодні створимо графічні проєкти на новорічну тему мовою Python
Крок 1: Посилання на проєкти
Папка із кодами
Першоджерело матеріалів
Крок 2: Посилання на середовищеКрок 3: Приклад проєкту
from turtle import *
from random import randrange
speed(-1)
#bg
#bgcolor("#3F4E78")
width(300)
color("white")
up()
goto(-350, -250)
down()
forward(700)
#stars
f = 150
left(45)
width(2)
color("#FFFF2C")
for i in range(0, 50):
x = randrange(-400, 400, 40)
y = randrange(0, 400, 40)
w = randrange(10, 25, 3)
up()
goto(x, y)
down()
begin_fill()
forward(w)
right(f)
forward(w)
right(f)
forward(w)
right(f)
forward(w)
right(135)
forward(w - 5)
end_fill()
#fir-tree
left(15)
up()
goto(-120, -150)
down()
color("green")
begin_fill()
right(90)
forward(120)
left(120)
forward(120)
left(120)
forward(120)
left(120)
end_fill()
up()
goto(-120, -80)
down()
color("green")
begin_fill()
forward(100)
left(120)
forward(100)
left(120)
forward(100)
left(120)
end_fill()
up()
goto(-120, -30)
down()
color("green")
begin_fill()
forward(80)
left(120)
forward(80)
left(120)
forward(80)
left(120)
end_fill()
#balloons
up()
goto(-160, -85)
down()
color("red")
begin_fill()
circle(10)
end_fill()
up()
goto(-90, -85)
down()
color("blue")
begin_fill()
circle(10)
end_fill()
up()
goto(-170, -160)
down()
color("yellow")
begin_fill()
circle(10)
end_fill()
up()
goto(-80, -160)
down()
color("red")
begin_fill()
circle(10)
end_fill()
#garland
width(3)
up()
goto(-70,-254)
down()
right(105)
colors = ["red", "yellow", "blue", "orange", "purple"]
for i in range(0, 5):
color(colors[i])
forward(20)
right(90)
for i in range(0, 5):
color(colors[i])
forward(14)
left(70)
for i in range(0, 5):
color(colors[i])
forward(19)
#star top christmas tree
color("gold")
up()
goto(-110, -35)
down()
________________________
Уроки 27, 28
Бібліотека Turtle-2
Урок у Meet о 9.00 та о 9.55 за посиланнямВітаю! Сьогодні продовжуємо вивчення бібліотеки, яка необхідна для створення малюнків мовою Python
Крок 1: Основне про turtle
Крок 2: Будемо вдосконалювати наступну програмуна 9 балів - тест за посиланнямна 12 балів - програма нижчеimport turtle
def draw_circle(turtle, color, size, x, y):
turtle.penup()
turtle.color(color)
turtle.fillcolor(color)
turtle.goto(x,y)
turtle.begin_fill()
turtle.circle(size)
turtle.end_fill()
turtle.pendown()
tommy = turtle.Turtle()
tommy.shape("turtle")
tommy.speed(500)
draw_circle(tommy, "green", 50, 25, 0)
draw_circle(tommy, "blue", 50, 0, 0)
draw_circle(tommy, "yellow", 50, -25, 0)
_______________________________________________
Уроки 25, 26
Бібліотека Turtle.
ФункціїУрок у Meet о 9.00 та о 9.55 за посиланнямВітаю! Сьогодні пригадуємо, як працювати з бібліотекою turtle, яка необхідна для створення малюнків мовою Python
Крок 1: Пригадуємо відоме про turtle
Малюнок, який створюємо на цьому уроці:Щоб написати код, який малює зображення, зрозуміємо етапи роботи, які треба відтворити, та зазначимо бібліотеки, які нам потрібні.
👉Імпортуємо бібліотеку Turtle — сьогоднішнє малювання буде здійснюватися за допомогою «черепахової» графіки.
👉Зазначимо змінні, які потрібні нам для роботи.
👉Створимо функцію, яка здійснює побудову зображення.
👉Цикл усередині функції забезпечує багаторазове повторення команд. Це потрібно для створення малюнка.
👉Зазначимо список кольорів, які використовуємо.
Ми можемо працювати в різних середовищах, для нашого уроку оберемо repl.it.👆ЗВЕРНИ УВАГУ!Крок 2: Трохи про бібліотеки в PythonДопишіть код малювання квадрата👇👌Крок 4: Завдання 2Курсор у бібліотеці Turtle може набувати різного вигляду.Це визначає функція shape().
Знайдіть в документації приклади вигляду курсора,перевірте на практиці та запишіть інформацію в таблицю
Немає коментарів:
Дописати коментар