КОМП'ЮТЕРНЕ МОДЕЛЮВАННЯ

Практичне завдання
Комп’ютерна модель та її переваги


Вправа 1. Віртуальна лабораторія.
Завдання. Проведіть комп'ютерний дослід для визначення середовища водного розчину за допомогою показника Ph розчину на сайті Віртуальної освітньої лабораторії.

1.     На сайті віртуальної лабораторії за адресою virtulab.net оберіть розділ Хімія.
2.     На сторінці 2 списку лабораторних дослідів знайдіть дослід для визначення середовища водного розчину за допомогою показника Ph розчину.

3.      Ознайомтесь із характеристиками індикатора, натиснувши на його колір. Визначте, які речовини мають обраний Ph.
4.     Перейдіть до експерименту, натиснувши кнопку Дальше.
5.     Обираючи скляні палички, нанесіть віртуальний розчин на кожний з індикаторів. Перевірте, чи змінюється колір індикаторної смужки.
6.     Заповніть таблицю результатів експерименту, послідовно клацаючи на клітинці таблиці результатів і на значеннях рівня Ph, середовища та речовини.
7.     Перевірте, чи отримали ви результат, поданий на малюнку, та чи є він правильним.
8.     Розгляньте інші досліди, які можна виконати у віртуальній хімічній лабораторії. Які з них не можна провести без організації спеціальних умов?
9.     Завершіть роботу із середовищем.
Вправа 2. Графік функції.
Завдання. Перевірте, як залежить розміщення на координатній площині графіка функції виду  y=a(x+b)2+c залежно від параметрів моделі – значень коефіцієнтів аbс.Використайте для цього обчислювальну графічну модель, створену в середовищі GeoGebra.

1.     Відкрийте середовище GeoGebra за адресою geogebra.org/m/raWMhFr4.
2.     Змінюйте значення параметрів моделі – значення коефіцієнтів a, b, c за допомогою повзунків від мінімального значення -5 до максимального 5.
3.     Визначте, за яких значень параметрів можна отримати розміщення графіка, як на малюнках 12.8 а, б, в.
      
4.     Встановіть, якого вигляду набуде рівняння в кожному з випадків. Чи відповідають отримані результати вивченому в курсі алгебри?
5.     Завершіть роботу з моделлю.

Вправа 3. Музичні експерименти.
Завдання. Використовуючи один з режимів середовища Chrome Music Lab, створіть власну комп'ютерну модель артмузики.
1.     У браузері Google Chrome відкрийте середовище Chrome Music Lab за адресою https://musiclab.chromeexperiments.com/Experiments.  Оберіть один із запропонованих режимів – прийом Кандинського.
3.     Після завантаження режиму намалюйте за допомогою миші декілька хвиль або фігур, звучання яких можна перевірити, якщо підключити до комп'ютера акустичну систему. Зауважте, що фігури можна малювати як поруч одну з одною, так і одну над одною.
4.     Запустіть на виконання створений музичний фрагмент. За потреби внесіть до нього зміни. Використайте при цьому інструменти середовища.
5.     Поверніться до головної сторінки лабораторії за допомогою інструмента у вигляді стрілки ліворуч. Оберіть інший режим роботи: ритм, спектрограма, акорд, звукові хвилі, арпеджіо, мелодія, Voice Spinner, гармоніки, перфострічка, осцилятор, струни. Проекспериментуйте зі створенням музики у вибраному режимі.
6.     Завершіть роботу із середовищем.
7.     Закрийте всі відкриті вікна.
8.     Повідомте вчителя про завершення роботи.

Вправа 4. Інтерактивні симуляції для природничих наук і математики
ЗавданняPhET-сіми створені на основі наукових педагогічних досліджень і спонукають учнів до навчальних досліджень і експериментування використовуючи інтуїцію в середовищі, подібному до гри. Спробуй і ти за посиланням 
Cтворення карт знань
  1. Mindomo
  2. Mindmeister
  3. Bubbl
  4. Spiderscribe
  5. Freemind

Немає коментарів:

Дописати коментар