АЛГОРИТМИ І ПРОГРАМИ

________________

Урок 10

17.11.2022

Вступ

Вітаю! Сьогодні починаємо новий модуль "Алгоритми та програми". Перед вивченням нового матеріалу, пригадаймо основні поняття Scratch. Для цього виконай вправу за посиланням:

https://wordwall.net/play/31619/954/777

_________

Урок 11

24.11.2022

Змінювання значень властивостей об'єктів у програмі

Урок у Meet о 10.50

1. Вітаю! Сьогодні створимо у Scratch інтерактивний проєкт "Фотограм", який застосовуватиме графічні ефекти до зображень (як фільтри в Instagram). Переглянь презентацію за посиланням

2. Заготовка

3. Приклад:


💫4. Завдання: 

Створи в онлайн версії Scratch або у настільній, проєкт "Фотограм", який матиме, як мінімум 3 кнопки. Роботу надсилай у вайбер.

_____________

Урок 12

01.12.2022

Створення програмних об'єктів

1. Вітаю! Сьогодні детальніше працюємо з програмними об'єктами. Переглянь відео:

2. Заготовка: https://scratch.mit.edu/projects/456531240/editor/

💫3. Завдання:

Виконай проєкт за зразком у відео. Скористайся заготовкою. Фото, скріншот надсилай у вайбер.

______

Урок 13

08.12.2022

Редагування програмних об'єктів

1. Вітаю! Сьогодні спробуй себе у ролі тестувальника гри. Тобі необхідно перевірити гру у Scratch за посиланням, перевірити роботу всіх спрайтів та відповіді на питання:

 - За яку пору року відповідає блакитна кнопка? Що відбувається, коли на неї натискаєш?

 - За яку пору року відповідає рожева кнопка? Що відбувається, коли на неї натискаєш?

 - За яку пору року відповідає зелена кнопка? Що відбувається, коли на неї натискаєш?

 - За яку пору року відповідає жовта кнопка? Що відбувається, коли на неї натискаєш?

 - За яку пору року відповідає бежева кнопка? Що відбувається, коли на неї натискаєш?

 - Що б ти змінив (змінила)у цій програмі?

💫2. Завдання: відповіді на питання надсилай у вайбер.

_______

Урок 14

15.12.2022

Поняття події. Види подій

1.Вітаю! У Scratch ми можемо виконавцями надавати різноманітні команди: переміститись, змінити колір, зникнути, бігти й т.д. 

2. Виконай вправу, щоб перевірити, наскільки добре ти знаєш команди

3. Також у Scratch ми можемо створювати малюнки. Виконай наступну вправу, уважно подивись, які відповіді правильні,  а які ні. Пройди ще раз

_______

Урок 15

22.12.2022

Опрацювання події

1.Вітаю! У Scratch ми можемо створити різні програми. Пригадаємо можливості функції Олівець.

💫2. Виконай вправу👇. Переглянь помилки. Запам'ятай правильну відповідь. Виконай вдруге:

3. Пригадай основні блоки. Наприклад, зелений прапорець запускає програму... Наступну вправу також можеш виконати двічі, якщо буде щось незрозуміле

_____________

Урок 16

12.01.2023

Програмування процесів з розгалуженням та повторенням

1.Вітаю, друже) Продовжуємо роботу з алгоритмами та програмами. Сьогодні пропоную тобі пограти в гру, яка допоможе закріпити алгоритми розгалуження та повторення.

2. То ж, почнемо:

Крок 1: Алгоритми з розгалуженням використовують, коли є якась умова. Наприклад, якщо йде дощ, то взяти парасольку, не йде - не беремо. Або, якщо червоне світло, стоїмо, якщо зелене - йдемо.

Крок 2: Алгоритми з повторенням використовують для опису дії, яку необхідно виконати декілька разів. Наприклад, коли готуємо бутерброди. Ріжемо хліб, мастимо маслом, додаємо ковбасу і так з кожним бутербродом.

Крок 3: Перейди за посиланням

Крок 4: Виконай вправи. Надішли фото виконаних мені в ОСОБИСТІ у вайбер

1-3 вправи - 7 балів

1-4 вправи - 9 балів

1-5 вправи  - 10 балів

1-6 вправи - 12 балів


Успіхів у роботі) У тебе все вийде!

______________

Урок 17

19.01.2023

Вкладені алгоритмічні структури розгалуження

Вітаю! Продовжимо роботу зі Scratch. Розглянемо, які структури називають вкладеними та пригадаємо, що таке розгалуження

Крок 1: Що таке повне розгалуження?

Якщо алгоритм містить фрагмент, в якому є послідовність команд і для ситуації з виконанням умови,  і для ситуації з невиконанням умови, то такий фрагмент в алгоритмі називають повним розгалуженням.


Крок 2: Що таке неповне розгалуження?

Неповне розгалуження містить послідовність команд ТІЛЬКИ для одного результату виконання умови.


Крок 3: Вкладене розгалуження

Вкладені розгалуження – це фрагмент алгоритму, у якому одне розгалуження міститься всередині іншого розгалуження.


Крок 4: Виконай одне завдання на вибір

💫Завдання 1:

Виконай програму за зразком. 

Посилання на середовище для роботи


Фото роботи чи скріншот надсилай у вайбер

💫Завдання 2:

_________________________________

Урок 18

26.01.2023

Вкладені алгоритмічні структури повторення

Вітаю! Сьогодні розглянемо, що таке владені алгоритмічні структури повторення.

Крок 1: Що таке алгоритмічна структура повторення?

Цикл — це алгоритмічна структура, за допомогою якої реалізується багаторазове повторення команд.
Наприклад, алгоритм побудови квадрату, у якому 4 рази потрібно повторювати дії: намалювати сторону, повернути за годинниковою стрілкою на 90°, можна подати графічно.
 
ц1.PNG

Детальніше за посиланням

Крок 2: Вкладений цикл

Якщо серед команд тіла циклу є інші цикли, то такий фрагмент алгоритму називають вкладеними циклами. Цикл, який міститься в тілі іншого циклу, називають внутрішнім. А цикл, у тілі якого розміщено інший цикл, називають зовнішнім.


Крок 3: Виконай тест за посиланням

_________________________________

Урок 19

02.02.2023

Комбінування вкладених алгоритмічних структур для розв'язування задач

Вітаю! Сьогодні попрацюємо над узагальненням того, що ми вже вивчали. А саме, три види алгоритмів: лінійний, циклічний, з розгалуженням, а також вкладені розгалуження та вкладений цикл.

 Крок 1: Переглянь наступні слайди

Крок 2: Завдання

на 6 балів виконай вправу за посиланням та її скриншот надішли мені у вайбер

на 8 балів виконай завдання 1 та 2 за посиланням та її скриншот надішли мені у вайбер

на 10 балів виконай завдання 1, 2, 3 за посиланням та її скриншот надішли мені у вайбер

на 12 балів необхідно виконати більше 3 завдань за посиланням та її скриншот надішли мені у вайбер

__________________________

Урок 20

09.02.2023

Підготовка вхідних даних та тестування програм

Вітаю! Сьогодні познайомимось з професією тестувальника програм.

Крок 1: Тестувальник програм

Тестувальник ПЗ - це людина, яка перевіряє програмне забезпечення на предмет дефектів. Виявлені помилки надалі виправляються, але вже іншим фахівцем.
Після тестування фахівець готує звіт та передає його розробникам для роботи над помилками.
Крок 2: Приклад заповнення баг репорту
Щоб переглянути приклад реального, але спрощеного баг репорту, перейди за посиланням

Перевірка всіх функцій, які є у програмі
звіт про помилки
Побажання щодо вдосконалення програми
💫Крок 3: Завдання:
Перейди за посиланням, спробуй запустити програму. Дай відповідь на наступні питання:
1. Що виконує програма? Що відбувається після введення імені користувача? Що необхідно натиснути, після введення імені?
2. Які продукти надані для вибору? Що відбувається після вибору замовлення?
3. Що ти хотів би змінити? Що додати?
Відповідь надсилай у вайбер
_____________________

Урок 21

16.02.2023

Поясни проєкт бабусі

Вітаю! Сьогодні маємо дуже цікаве завдання: необхідно переглянути вже готовий проєкт і дати відповіді на питання так просто, наче ти пояснюєш програму бабусі, яка ніколи не працювала за комп'ютером.

Крок 1: Переглядаємо уважно проєкт, який треба пояснити

Покликання на проєкт або переглянь його👇

Крок 2: Виконай завдання:

👉Напиши відповіді на ці питання і надішли мені. Писати можеш на листку, у зошиті або в телефоні. Головне - надішли мені свої ідеї для пояснення у вайбер
________________________________

Урок 22

23.02.2023

Проєкт "Музикант"

Вітаю! Сьогодні пропоную створити мелодію у середовищі microbit. Мабуть, ти одразу якусь мелодію собі наспівав, коли прочитав назву проєкту. Тож, розглянемо, як це зробити

👉Крок 1: Переглянь відео

💥Крок 2: Цікаво! 

Є такий напрям створення музики за допомогою дисководів, який називається floppy music👇

👉Крок 3. Завдання
Працюємо у цьому середовищі . Надішли фото (відео) створеної роботи
___________________________

Урок 23

02.03.2023

Проєкт "Бейдж"

Вітаю! Сьогодні пропоную створити власне ім'я у середовищі microbit. Про що це? Пригадай, як на магазинах роблять вивіски з рекламою, що рухається. Наприклад👇, 

Крок 1: Переглянь відео
Крок 2: Середовище для роботи
Працюємо у цьому середовищі . Надішли фото (відео) створеної роботи
💫Крок 3:  Завдання
Запрограмуй своє ім'я. Роботу надсилай у вайбер
___________________________________

Урок 24

09.03.2023

Проєкт "Марсохід"

Вітаю! Сьогодні, мабуть, людей, яким не відомо імя Ілона Маска, залишилось дуже мало. Його компанія SpaceX займається розробкою нового космічного корабля Starship, призначеного для польотів на Місяць та Марс. Взимку минулого року було презентовано відеоролик , в якому змодельований пілотований політ Starship на Марс, а також його дозаправка на орбіті та повернення першого ступеня Super Heavy на Землю. 

Крок 1: Переглянь відео

Можливо, ми з вами скоро станемо свідками успішних польотів на Марс.

Крок 2: Завдання

Сьогодні я вам пропоную помріяти та запрограмувати у microbit марсохід.

👉Переглянь наступне відео:

👉Працюємо у цьому середовищі . Надішли фото (відео) створеної роботи

на 8 балів: запрограмуй виведення назви марсоходу Perseverance ( українською мовою – наполегливість)

💥Цікаво про марсохід "Персі"

💥3D модель 

на 11 балів: придумай власну назву для нового марсохода і логотип до нього

на 12 балів: запрограмуй на подію струшування відтворення мелодії на власний розсуд

________________________

Урок 25

16.03.2023

Створюємо власний логотип Google

Вітаю! Ти кожного дня працюєш з пошуковою системою. І, як свідчить статистика, більшість користується власне Google пошуковиком. Тож пропоную сьогодні створити власний логотип

💥Крок 1: Перейди за покликанням

  1. Перегляньте вступне відео.
  2. Відкрийте стартовий проект 
  3. Поверніться на цю сторінку та подивіться більше відео, щоб налаштувати свій логотип.

💥Для перекладу сторінку (якщо автопереклад не спрацює) натисни правою кнопкою миші по сторінці->Перекласти

👉Крок 2. Завдання

надішли фото або відео готового проєкту у Скретч
або, за відсутності технічних або програмних засобів, створи на аркуші або у додатку у телефоні (планшеті) власний дизайн логотипу
! Увага! Це останній урок у цій темі! Прошу докласти зусиль і здати роботи!

Немає коментарів:

Дописати коментар