________________
Урок 10
17.11.2022
Вступ
Вітаю! Сьогодні починаємо новий модуль "Алгоритми та програми". Перед вивченням нового матеріалу, пригадаймо основні поняття Scratch. Для цього виконай вправу за посиланням:
https://wordwall.net/play/31619/954/777
_________
Урок 11
24.11.2022
Змінювання значень властивостей об'єктів у програмі
Урок у Meet о 10.50
1. Вітаю! Сьогодні створимо у Scratch інтерактивний проєкт "Фотограм", який застосовуватиме графічні ефекти до зображень (як фільтри в Instagram). Переглянь презентацію за посиланням
2. Заготовка
3. Приклад:
💫4. Завдання:
Створи в онлайн версії Scratch або у настільній, проєкт "Фотограм", який матиме, як мінімум 3 кнопки. Роботу надсилай у вайбер.
_____________
Урок 12
01.12.2022
Створення програмних об'єктів
1. Вітаю! Сьогодні детальніше працюємо з програмними об'єктами. Переглянь відео:
2. Заготовка: https://scratch.mit.edu/projects/456531240/editor/
💫3. Завдання:
Виконай проєкт за зразком у відео. Скористайся заготовкою. Фото, скріншот надсилай у вайбер.
______
Урок 13
08.12.2022
Редагування програмних об'єктів
1. Вітаю! Сьогодні спробуй себе у ролі тестувальника гри. Тобі необхідно перевірити гру у Scratch за посиланням, перевірити роботу всіх спрайтів та відповіді на питання:
- За яку пору року відповідає блакитна кнопка? Що відбувається, коли на неї натискаєш?
- За яку пору року відповідає рожева кнопка? Що відбувається, коли на неї натискаєш?
- За яку пору року відповідає зелена кнопка? Що відбувається, коли на неї натискаєш?
- За яку пору року відповідає жовта кнопка? Що відбувається, коли на неї натискаєш?
- За яку пору року відповідає бежева кнопка? Що відбувається, коли на неї натискаєш?
- Що б ти змінив (змінила)у цій програмі?
💫2. Завдання: відповіді на питання надсилай у вайбер.
_______
Урок 14
15.12.2022
Поняття події. Види подій
1.Вітаю! У Scratch ми можемо виконавцями надавати різноманітні команди: переміститись, змінити колір, зникнути, бігти й т.д.
2. Виконай вправу, щоб перевірити, наскільки добре ти знаєш команди
Урок 15
22.12.2022
Опрацювання події
1.Вітаю! У Scratch ми можемо створити різні програми. Пригадаємо можливості функції Олівець.
💫2. Виконай вправу👇. Переглянь помилки. Запам'ятай правильну відповідь. Виконай вдруге:
Урок 16
12.01.2023
Програмування процесів з розгалуженням та повторенням
1.Вітаю, друже) Продовжуємо роботу з алгоритмами та програмами. Сьогодні пропоную тобі пограти в гру, яка допоможе закріпити алгоритми розгалуження та повторення.
2. То ж, почнемо:
Крок 1: Алгоритми з розгалуженням використовують, коли є якась умова. Наприклад, якщо йде дощ, то взяти парасольку, не йде - не беремо. Або, якщо червоне світло, стоїмо, якщо зелене - йдемо.
Крок 2: Алгоритми з повторенням використовують для опису дії, яку необхідно виконати декілька разів. Наприклад, коли готуємо бутерброди. Ріжемо хліб, мастимо маслом, додаємо ковбасу і так з кожним бутербродом.
Крок 3: Перейди за посиланням
Крок 4: Виконай вправи. Надішли фото виконаних мені в ОСОБИСТІ у вайбер
1-3 вправи - 7 балів
1-4 вправи - 9 балів
1-5 вправи - 10 балів
1-6 вправи - 12 балів
Успіхів у роботі) У тебе все вийде!
______________
Урок 17
19.01.2023
Вкладені алгоритмічні структури розгалуження
Вітаю! Продовжимо роботу зі Scratch. Розглянемо, які структури називають вкладеними та пригадаємо, що таке розгалуження
Крок 1: Що таке повне розгалуження?
Якщо алгоритм містить фрагмент, в якому є послідовність команд і для ситуації з виконанням умови, і для ситуації з невиконанням умови, то такий фрагмент в алгоритмі називають повним розгалуженням.
Крок 2: Що таке неповне розгалуження?
Неповне розгалуження містить послідовність команд ТІЛЬКИ для одного результату виконання умови.
Крок 3: Вкладене розгалуження
Вкладені розгалуження – це фрагмент алгоритму, у якому одне розгалуження міститься всередині іншого розгалуження.
Крок 4: Виконай одне завдання на вибір
💫Завдання 1:
Виконай програму за зразком.
Посилання на середовище для роботи
Фото роботи чи скріншот надсилай у вайбер
💫Завдання 2:
_________________________________
Урок 18
26.01.2023
Вкладені алгоритмічні структури повторення
Вітаю! Сьогодні розглянемо, що таке владені алгоритмічні структури повторення.
Крок 1: Що таке алгоритмічна структура повторення?

Крок 2: Вкладений цикл
Якщо серед команд тіла циклу є інші цикли, то такий фрагмент алгоритму називають вкладеними циклами. Цикл, який міститься в тілі іншого циклу, називають внутрішнім. А цикл, у тілі якого розміщено інший цикл, називають зовнішнім.
Крок 3: Виконай тест за посиланням
_________________________________
Урок 19
02.02.2023
Комбінування вкладених алгоритмічних структур для розв'язування задач
Вітаю! Сьогодні попрацюємо над узагальненням того, що ми вже вивчали. А саме, три види алгоритмів: лінійний, циклічний, з розгалуженням, а також вкладені розгалуження та вкладений цикл.
Крок 1: Переглянь наступні слайди
Крок 2: Завдання
на 6 балів виконай вправу за посиланням та її скриншот надішли мені у вайбер
на 8 балів виконай завдання 1 та 2 за посиланням та її скриншот надішли мені у вайбер
на 10 балів виконай завдання 1, 2, 3 за посиланням та її скриншот надішли мені у вайбер
на 12 балів необхідно виконати більше 3 завдань за посиланням та її скриншот надішли мені у вайбер
__________________________
Урок 20
09.02.2023
Підготовка вхідних даних та тестування програм
Вітаю! Сьогодні познайомимось з професією тестувальника програм.
Крок 1: Тестувальник програм
![]() |
| Перевірка всіх функцій, які є у програмі |
Урок 21
16.02.2023
Поясни проєкт бабусі
Вітаю! Сьогодні маємо дуже цікаве завдання: необхідно переглянути вже готовий проєкт і дати відповіді на питання так просто, наче ти пояснюєш програму бабусі, яка ніколи не працювала за комп'ютером.
Крок 1: Переглядаємо уважно проєкт, який треба пояснити
Покликання на проєкт або переглянь його👇
👉Напиши відповіді на ці питання і надішли мені. Писати можеш на листку, у зошиті або в телефоні. Головне - надішли мені свої ідеї для пояснення у вайбер
Урок 22
23.02.2023
Проєкт "Музикант"
Вітаю! Сьогодні пропоную створити мелодію у середовищі microbit. Мабуть, ти одразу якусь мелодію собі наспівав, коли прочитав назву проєкту. Тож, розглянемо, як це зробити
👉Крок 1: Переглянь відео
💥Крок 2: Цікаво!
Є такий напрям створення музики за допомогою дисководів, який називається floppy music👇
Урок 23
02.03.2023
Проєкт "Бейдж"
Вітаю! Сьогодні пропоную створити власне ім'я у середовищі microbit. Про що це? Пригадай, як на магазинах роблять вивіски з рекламою, що рухається. Наприклад👇,
Крок 1: Переглянь відео
Урок 24
09.03.2023
Проєкт "Марсохід"
Вітаю! Сьогодні, мабуть, людей, яким не відомо ім’я Ілона Маска, залишилось дуже мало. Його компанія SpaceX займається розробкою нового космічного корабля Starship, призначеного для польотів на Місяць та Марс. Взимку минулого року було презентовано відеоролик , в якому змодельований пілотований політ Starship на Марс, а також його дозаправка на орбіті та повернення першого ступеня Super Heavy на Землю.
Крок 1: Переглянь відео
Можливо, ми з вами скоро станемо свідками успішних польотів на Марс.
Крок 2: Завдання
Сьогодні я вам пропоную помріяти та запрограмувати у microbit марсохід.
👉Переглянь наступне відео:
👉Працюємо у цьому середовищі . Надішли фото (відео) створеної роботи
на 8 балів: запрограмуй виведення назви марсоходу Perseverance ( українською мовою – наполегливість)
на 11 балів: придумай власну назву для нового марсохода і логотип до нього
на 12 балів: запрограмуй на подію струшування відтворення мелодії на власний розсуд
________________________
Урок 25
16.03.2023
Створюємо власний логотип Google
💥Крок 1: Перейди за покликанням
- Перегляньте вступне відео.
- Відкрийте стартовий проект
- Поверніться на цю сторінку та подивіться більше відео, щоб налаштувати свій логотип.
💥Для перекладу сторінку (якщо автопереклад не спрацює) натисни правою кнопкою миші по сторінці->Перекласти
надішли фото або відео готового проєкту у Скретч
або, за відсутності технічних або програмних засобів, створи на аркуші або у додатку у телефоні (планшеті) власний дизайн логотипу














Немає коментарів:
Дописати коментар