01.06.2022
Підсумковий урок
👉Вітаю! У цьому навчальному році ми працювали з такими темами:
💥Кодування даних та апаратне забезпечення
(двійкове кодування, види комп'ютерів, технічні характеристики комп'ютерів, розбирали системний блок, вчились підбирати комп на різний бюджет та для різних цілей)
💥Опрацювання текстових даних
(працювали у Word з колонтитулами, таблицями, створювали зміст документів)
💥Опрацювання мультимедійних даних
(створювали невеличкі відео: про Зеленодольськ, привітання зі святами...)
💥Алгоритми і програми
(працювали з Python)
💥Створення та публікація вебресурсів
(познайомились з HTML)
👉Останнім нашим проєктом мало бути створення сайту на Google Sites. Пропоную переглянути роботи учнів попередніх років:
Сайт нашого ліцею також створено на цій платформі. Тому, якщо матимеш можливість створити свій сайт, то переглянь сторінки 195-207 у підручнику.
👉Завдання:
обери одну або декілька тем із вивчених цього року і створи ребус (4-5 шт). Для цього скористайся наступним сайтом. Роботу надсилай на електронну скриньку teacheritschool1@gmail.com
______________________________________________________
25.05.2022
Підсумковий урок з теми: Створення та публікація вебресурсів
👉Вітаю! Виконай підсумковий тест з теми за покликанням
_______________________________________________________
18.05.2022
Аркуші каскадних стилів
👉1.Вітаю! Всім легше і зручніше читати книжки, у яких є виділення букв у тексті, різні кольори шрифтів, ілюстрації. Так і з сайтом. Але HTML цю задачу виконати практично не може. Саме для цього і потрібен CSS.
💪Виконай тест за покликанням
______________________________________________________
11.05.2022
Таблиці на вебсторінках (частина 2)
👉1.Вітаю! Сьогодні продовжуємо працювати з таблицями.
👉2. Розглянемо декілька прикладів:
____________________________________________________
04.05.2022
Таблиці на вебсторінках
👉1.Вітаю! Сьогодні навчимось створювати таблиці на вебсторінках. Чому і навіщо? Бо таблиці - найпоширеніший спосіб подання інформації. У сучасних сайтах використовують таблиці з невидимими конкурами (межами таблиці), тому і здається, що інформація розміщена просто одна під одною
👉2. Розглянь наступний приклад👇
Уважно подивись і знайди різницю у написанні кодів.
__________________________________________________
27.04.2022
Поняття мови розмітки гіпертексту
👉1.Вітаю! Сьогодні починаємо вивчати створення та публікацію вебресурсів.
💥Цікаве про винахідника мови розмітки гіпертексту (до речі, він отримав за це премію Тюрінга у 2016 році - найпрестижнішу у галузі інформатики)
💫4. Завдання:
_______________________________________________________
20.04.2022
Тематична робота з розділу: "Алгоритми і програми"
👉1.Вітаю! Сьогодні завершуємо роботу над розділом "Алгоритми і програми". Виконай тест за посиланням нижче👇
👊Залишайся у безпеці! Зроби внесок у перемогу України - старанно навчайся!
_________________________________________
13.04.2022
Елемент керування "шкала". Проєкт "Піцерія"
👉1.Вітаю! Сьогодні додамо у програму акційні пропозиці-:
- при замовленні піци і морозива - знижка на сік 50%
- при замовленні тістечка АБО морозива - знижка на піцу 10%
👉2. Переглянь відео:
👉3. Протестуй програму за посиланням:
- "Купи" піцу та морозиво та подивись, як буде змінюватись вартість морозива, коли ти спробуєш і його "купити";
- "Купи" тістечко або морозиво і перевір, як зміниться вартість піци
(1) протестуй програму та надішли фото (скрін) на пошту teacheritschool1@gmail.com
(2) виконай тест за посиланням
👊Залишайся у безпеці! Зроби внесок у перемогу України - старанно навчайся!06.04.2022
Елемент керування "шкала". Проєкт "Піцерія"
👉1.Вітаю! Сьогодні розширимо вікно проєкту і додамо прапорці, щоб користувач міг обирати добавки до основного замовлення за ціною 3 грн. кожна.
👉2. Виконай тест за попередній урок
👉3. Подивитись та протестувати проєкт ти можеш за посиланням
Або ж переглянути відео нижче👇
Також можеш переглянути у підручнику сторінки 107-110
👉4. На наступному уроці ми доповнимо проєкт реалізацією акції "Соковита насолода": у разі купівлі піци та морозива сік має коштувати удвічі дешевше.
👊Залишайся у безпеці! Зроби внесок у перемогу України - старанно навчайся!
_________________________________________________
30.03.2022
Елемент керування "шкала". Проєкт "Піцерія"
💥Вітаю! Сьогодні розглянемо, як покроково створити електронний бланк замовлень за допомогою мови програмування Python.
👉1 спосіб
Переглянь невеличку демонстрацію роботи програми
👉2 спосіб
Перейди за посиланням (необхідна реєстрація, можна за допомогою акаунту Google). У цьому випадку можна скорегувати код програми і спробувати поекспериментувати.
💢У ситуації, що склалась на Україні, необхідні міцні знання медіаграмотності та критичне мислення. На інформаційному просторі створюється величезна кількість діпфейків. Розберемось з цим питанням:
💥Завдання!
Якщо є можливість, внеси зміни у код і надішли скрін мені на електронну скриньку teacheritschool1@gmail.com.
Також чекаю на приклади діпфейків на електрону скриньку. Зроби внесок у перемогу України - старанно навчайся!
_________________________________________________
23.03.2022
Елемент керування "шкала". Проєкт "Піцерія"
💥Вітаю! Сьогодні розглянемо, як створити електронний бланк замовлення для піцерії.
👉Переглянь с. 102-104 у підручнику або за посиланням
А ось невеличкий спойлер тої програмки, яку ми будемо покроково створювати👇
__________________
23.02.2022
Проєкт "Калькулятор"
💥Вітаю! Сьогодні продовжуємо вдосконалювати наш проєкт.
👉Запрограмуємо коректне опрацювання ділення на нуль. Для цього у блок опрацювання кнопки "дорівнює" додамо рядки і отримаємо наступний код:
def btn_ravno():
global a,b
c=float (ent.get())
ent.delete(0,END)
if b=="+":
ent.insert(END,a+c)
if b=="-":
ent.insert(END,a-c)
if b=="*":
ent.insert(END,a*c)
if b=="/":
if c!=0:
a=a/c
ent.insert(END,a)
else:
ent.insert(END,'помилка')
👉Запрограмуємо кнопку піднесення до степеня. Створимо саму кнопку:
buttonStep=Button (text="^", command=bStep_click)
buttonStep.place (x=130, y=70,width=20, height=20)
👉Створимо функцію для її опрацювання:
def bStep_click():
global a,b
a=float (ent.get())
b="^"
ent.delete(0,END)
👉Додамо код до функції кнопки "=":
if b=="^":
ent.insert(END,a**c)
👉Протестувати програму можеш за наступним посиланням (треба зареєструватись)
або переглянь відеозапис роботи програми
______________________________
16.02.2022
Проєкт "Калькулятор"
1. Вітаю! Сьогодні створимо і протестимо наш перший об'ємний проєкт.
2. Етапи його розробки є у підручнику на сторінках 92-101.
3. Сьогодні ми будемо тестити початкову версію.
Перейди за посиланням і переглянь хід виконання програми
4. Дай відповіді на питання у формі.
________________________________________
09.02.2022
Перемикачі
1. Вітаю! Сьогодні продовжуємо вивчати елементи керування у Python. Виконай наступний тест, для перевірки знань з попередньої теми.
2. Уважно переглянь та законспектуй презентацію. Розбери програму, яка подана на останніх слайдах
2. Ознайомся із способами використання Radiobutton за посиланням
_____________________________
02.02.2022
Списки
1. Вітаю! Сьогодні продовжуємо вивчати елементи керування у Python. Виконай наступний тест, щоб перевірити твої знання з попередньої теми.
2. Уважно переглянь та законспектуй презентацію. Розбери програму, яка подана на останньому слайді
3. Завдання! Перейди за посиланням та відкорегуй назви свят у привітаннях. Фото або скріншот результату виконання програми надішли на пошту teacheritschool1@gmail.com
Немає коментарів:
Дописати коментар