8 клас (березень-квітень 2021)

Завдання на 26.04.2021 (для 8-А) та 
на 28.04.2021 (для 8-Б та 8-В)
Вітаю! Сьогодні продовжуємо працювати з модулем turtle.А саме, розглянемо детальніше роботу з кольорами та цикли. 
Як ти вже помітив, ми вже говорили і про цикли, і про налаштування кольорів. Лишається використовувати вже відоме.
Як ти вже помітив, ми вже говорили і про цикли, і про налаштування кольорів. Лишається використовувати вже відоме.
Вправа 3, як не дивно, дуже схожа на вправу 2. Тому її код можеш взяти за основу. Зміни треба внести у рядку, де ми задаємо радіус (замість цього напиши код для побудови квадрату; для цього треба використати такі функції forward()  та left() (right())). 

Розвяжи Вправу 3 у зошиті (ще краще у програмі) та надішли фото (або скрін екрану) на електронну скриньку teacheritschool1@gmail.com. Це робота на 10 балів.
На 12 балів необхідно виконати вправи 3 та 4 .
!Підказка! Ось код для того, щоб кола були розміщені "гіркою" goto(-250+40*i,-200+40*i)
__________________________________________________
Завдання на 19.04.2021 (для 8-А) та 
на 21.04. 2021 (для 8-Б та 8-В)
Вітаю! Сьогодні починаємо тему: "Черепашкова графіка". На попередньому уроці розміщено презентацію з основними відомостями з даної теми. Тож, розглянемо детальніше  









Завдання:
  1. Виконай, за наявності програми, одну із вправ, описаних на картинках. скрін або в звіт в іншому форматі надішли на електронну скриньку teacheritschool1@gmail.com
  2. Тест на перевірку засвоєння теоретичних відомостей
________________________________________________
Завдання на 12.04.2021 (для 8-А) та 
на 14.04. 2021 (для 8-Б та 8-В)
Вітаю! Сьогодні пишемо контрольну роботу з тем : "Величини та  їх властивості" та "Алгоритмічні структури".
Законспектуйте презентацію ↓ (це випереджаюче завдання на наступний урок)

__________________________________________________

 Завдання на 05.04 (для 8-А) та на 07.04 (для 8-Б, 8-В)

Вітаю! Сьогодні тема: "Алгоритми з повторенням".

1.Продовжуємо вивчати циклічні алгоритми. Пригадай, які два види циклів існують. Чим вони між собою різняться?

2. For-цикл  - це цикл певної довжини, тоді як while-цикл - це такий цикл, яким можна скористатись, коли наперед не знаєш, якої він має бути довжини.

Уяви собі сходи із 20 сходинками. Це сходи в приміщенні, і ти знаєш, що легко можеш піднятися на 20 сходинок. Оце такий for-цикл. 

А тепер уяви собі сходи, які ведуть на гору. Гора ця дуже висока, і, можливо, ти виснажишся, перш ніж дійдеш до вершини, або зіпсується погода, й тобі доведеться зупинитися. Ось так виглядає while-цикл.

Якщо ти спробуєш ввести цей код, то дістанеш помилку. Чому? Бо ми не  створили змінні втомився і погана_погода. Але, хоч тут і не досить коду, щоб написати робочу програму, він все таки демонструє найшпростіший приклад while-циклу. 
Отже, основні етапи while-циклу: (запиши!)
  • Перевірити умову.
  • Виконати код у блоці.
  • Повторити.
Часто while-цикли створюють з кількома умовами, а не лише з однією, наприклад:

Завдання:

1. Виконай тести у Google-формі

2. Запрограмуй наступну задачу. Розв'язок надсилай на електронну скриньку  teacheritschool1@gmail.com

Задача:

Капітан Флінт та його пірати (K) знайшли скарб із N монет. Капітан забрав собі частину скарбу, що не перевищує половину. Кожен із наступних піратів вчинив так само. На скількох піратів вдалось розподілити скарб таким чином? Чи був бунт? (якщо обділеними залишилось більше половини піратів)

k=.....(допиши, як отримуємо дані від користувача. Не забудь - дані числові)!
n=.....(допиши, як отримуємо дані від користувача. Не забудь - дані числові)!
kapitan=n //2
n=n-kapitan
piraty=0
while n//2>0:
    suma=n//2
    n=n-suma
    piraty +=1
print("Гроші отримають",piraty,"піратів та капітан Флінт")
buntari=k-1-piraty
print("Бунтувати хочуть",buntari,"піратів")
if (buntari>=piraty):
    print("Буде бунт")
else:
    print("Бунту не буде")

_________________________________________________

 Завдання на 29.03 (для 8-А) та на 31.03 (для 8-Б, 8-В)

Вітаю! Сьогодні тема: "Алгоритми з повторенням".

1. Пригадаємо вивчене на попередньому уроці. Ми розглянули алгоритми з розгалуженням, створили програму для розподілу за віковими категоріями. 








Записали позначення --->




Виконай завдання у Google-формі на перевірку

2. Пригадаймо, де викоритовуються алгоритми з повторенням (їх ще називають циклічними алгоритмами). Насправді, в житті дуууже багато стикаємось з повтореннями: сезони, цикли Місяця, зміни день-ніч...
  1. Приклад використання алгоритмів з повторенням у середовищі Scratch
  2. Циклічні алгоритми у Blockly
Розглянемо опис циклів у Python
Уявімо, що вам з незрозумілої причини закортіло, щоб програма виводила вітання "Привіт" 5 раз. Це можна записати так ↓
Трохи дивно, чи не так?
А якщо так⇓
Значно компактніше! Розберемо, що відбулось:

  1. for-цикл говорить почати рахувати з 0 й зупитинитися, не досягнувши 5;
  2. для кожного порахованого числа значення зберігається у змінній х
  3. print записано з відступом, тому що належить до тіла циклу
Можемо порахувати кількість "привіт":
    А як бути із виведенням елементів списку?
    АЛЕ... for-цикл не єдиний вид циклів, якими можна скористатися в мові Python. For-цикл - це цикл певної довжини, тоді як while-цикл  - це такий цикл, яким можна скористатися, коли наперед не знаєш, якої він має бути довжини. 
    Наприклад, якщо тобі потрібно наповнити бочку на 50 л за допомогою відер місткістю 10 л, то ти точно знаєш, що дію потрібно повторити 5 раз (доречний  for-цикл). А якщо місткість бочки не відома? Тоді використовуємо while-цикл, тобто ллємо, поки не наповниться.
    While-цикл створюють з кількома умовами, я не лише з однією, наприклад:
    Ми створили змінну х із початковим значенням 45 та у із початковим значенням 80. Цикл перевіряє дві умови: чи х менше 50 і чи менше у 100. Доки задовольняють ОБИДВІ умови, наступні рядки виконуються, додаючи 1 до обох змінних, а тоді друкуючи результат на екрані.
    Задача:
    Запиши програму для виведення на екран непарних чисел, скориставшись зразком нижче. Підказка, вираз i%2==0 означає, що при діленні і на 2 остача 0.
    Розв'язок надсилай на електронну скриньку teacheritschool1@gmail.com

    Немає коментарів:

    Дописати коментар