ІНФОРМАТИКА 7 КЛАС (зима - весна 2022)

27.05.2022

Цікаві факти про мову програмування Python

👉 Вітаю! Ми з вами в цьому році познайомились з мовою програмування Python, яка є зараз однією з найпопулярніших. Тому пропоную тобі ознамитись з наступними покликаннями про цю мову і її використання. Можливо, на канікулах ти захочеш більше дізнатися або ж обереш програмування своєю професією...
Путівник мовою програмування Python

________________________________________

20.05.2022

Контроль знань з мови програмування Python

👉 Вітаю! Сьогодні підводимо підсумки вивчення мови програмування. Будь уважний при виконанні тесту!

________________________________________

13.05.2022

Черепашкова графіка в Python
👉1. Повтори за допомогою презентації те, що ми вивчали з Python
👉2. Завдання:
на 10 балів
розгадай ребуси, відповідь надсилай на пошту teacheritschool1@gmail.com
на 12 балів
створи 4 власні ребуси зі словами-термінами, пов'язаними з програмуванням у Python

_____________________________________

06.05.2022

Вкладені цикли. Практична робота

👉1.Вітаю! Пропоную сьогодні виконати цікаву задачу, яка містить вкладений цикл.

from turtle import *

penup()

speed(0)

color('black','orange')

setpos(-270,350)

write('Гра "Любить — не любить"', font = ('arial', 24, 'bold'))

setpos(0,-100)

shape('square')

resizemode("user")

shapesize(4, 1, 1)

color('black','orange')

for part in range(2):

    for _ in range(36):

        stamp()

        back(34)

        right(10)

    color('white','white')

color('black','orange')

txt = [32,32,1051,1102,1073,1080,1090,1100,44,32,1074,

1110,1076,1095,1077,1087,1080,1089,1100,33,32,41]

write(''.join(map(chr, txt)), font = ('arial', 24, 'bold'))

💢Виконувати її треба тільки у встановленій на комп'ютер програмі. Сфотографуй результат і надішли мені на пошту teacheritschool1@gmail.com.

Завантажити програму можна тут

💥Виконай тест за посиланням

_________________________________________

29.04.2022

Вкладені цикли

👉1.Вітаю! Продовжуємо працювати з модулем turtle.

👉2. Посилання на підручник (с.124, 131!!)

👉3. Перейшовши за посиланням, допиши код для побудови черепашкою сніжинки. Фото або відео роботи надішли на пошту teacheritschool1@gmail.com.


4. Виконай тест за посиланням

_________________________________________

22.04.2022

Малювання. Цикли

👉1.Вітаю! Продовжуємо працювати з модулем turtle.

👉2. Посилання на підручник (с.121)

👉3. Перейшовши за посиланням, допиши код для побудови черепашкою шестикутної зірки. Фото або відео роботи надішли на пошту teacheritschool1@gmail.com.

👉4. Виконай тест за посиланням

______________________________________

15.04.2022

Малювання. Цикли

👉1.Вітаю! Сьогодні починаємо нову тему, вивчимо новий модуль turtle та спробуємо намалювати за допомогою інструментів Python прості фігури.

👉2. Посилання на підручник (с.117)

👉3. Опрацюй презентацію👇

👉4. Перейшовши за посиланням, допиши код для побудови черепашкою п'ятикутника. Фото або відео роботи надішли на пошту teacheritschool1@gmail.com.

t.color('red')
t.fillcolor('yellow')
t.begin_fill()
t.circle(100, 360, 5)
t.end_fill()

👉5. Виконай тест за посиланням

_____________________________________

08.04.2022

Умовні оператори (підсумковий урок)

👉1.Вітаю! Сьогодні підводимо підсумки роботи з умовними операторами. Уважно переглянь наступну таблицю:

Як це працює:

У цій програмі 👆 користувач ввів вік 18 років, тому програма відповіла: "Та ти повнолітній". Якби було введено вік менше 18, то програма нічого б не відповідала. Ми записали варіант print  тільки для 18 та більше років (! це видно у рядку 2)
У цьому прикладі 👆 є варіант "відповіді" програми і на вік 18 та більше (2 рядок), і на вік, менше 18 (4 рядок). Саме тому, на відповідь користувача 13, програма вивела: "Малявка".
👉3. Переглянь роботу програми, яка задає загадку користувачеві. Спробуй написати власну загадку (і, відповідно, власну відповідь до неї). Результат роботи програми надішли на пошту teacheritschool1@gmail.com.
Код програми (скопіюй і встав у середовище програмування):

zagadka="Що літає, крил не має, але крила підіймає"

print (zagadka)
vidpovid=input("Введи відповідь з малої літери:")
if vidpovid=="вітер":
    print ("Так, супер")
else:
    print ("На жаль, ні")
💢Це завдання на 12 балів!
👊Залишайся у безпеці!

________________________________________

01.04.2022

Розв'язування задач в Python з умовними операторами

👉1.Вітаю! Сьогодні продовжуємо працювати з мовою програмування Python. 

💥Посилання на підручник

👉2. Переглянь відео про умовні алгоритми👇 або прочитай у підручнику с. 111-113

👉3. Виконай наступні вправи. Результати їх виконання надішли на електронну скриньку teacheritschool1@gmail.com

________________________________

25.03.2022

Умовний оператор. Типи алгоритмів з розгалуженням

1. Вітаю! Сьогодні продовжуємо працювати з мовою програмування Python. 

2. Переглянь презентацію за посиланням

3. Виконай наступні вправи. Результати їх виконання надішли на електронну скриньку teacheritschool1@gmail.com

___________________________

25.02.2022

Лінійні алгоритми. Розробка діалогових програм

1. Вітаю! Сьогодні продовжуємо вивчати лінійні алгоритми у мові програмування Python. Переглянь презентацію з розв'язаними програмами (посилання на першоджерело презентації)

💣Відео тестування виконаних задач

💥Д.з. 
На 10 балів виконай 2 наступні вправи та надішли скріншот з результато на пошту або у папку
На 12 балів необхідно виконати ці дві програми та надіслати відео їх роботи

_________________________________

18.02.2022

Лінійні алгоритми

1. Вітаю! Сьогодні вивчаємо лінійні алгоритми у мові програмування Python. Переглянь презентацію за посиланням 

2. Виконай одну із програм

 - Площа прямокутника (посилання на код)

a = input("довжина")
a = int(a)
b = input("ширина")
b = int(b)
s = a * b
print("площа = ", s)

 - Години і хвилини (посилання на код)

hours = input("кількість годин ")
hours = int(hours)
minutes = input("кількість хвилин ")
minutes = int(minutes)
rez1 = hours * 60 + minutes
rez2 = rez1 * 60
print("хвилин ", rez1)
print("секунд ", rez2)

Працювати можеш у цьому онлайн-середовищі для Python

!Надішли мені фото або скріншот роботи програми у папку або на пошту teacheritschool1@gmail.com

___________________________________

11.02.2022

Величини. Змінні

1. Вітаю! Сьогодні продовжуємо вивчати мову програмування Python. 

2.  Переглянь презентацію за посиланням або опрацюй матеріал у підручнику на сторінках 98-100.

3. На минулому уроці ми протестували програму, яка виводила 2 слова "Hello world". Сьогодні ми вдосконалимо її так, щоб вона вітаючись, виводила ім'я того, хто її запустив.

4. Перейди за посиланням, для запуску натисни зелену кнопку Run. 


5. Завдання! Протестуй програму та надішли скріншот. А також зміни програму так, щоб вона запитувала прізвище, і не ім'я

Працювати можеш у цьому онлайн-середовищі для Python

!Надішли мені фото або скріншот роботи програми у папку або на пошту teacheritschool1@gmail.com

____________________

 04.02.2022

Знайомство з Python. Виведення даних

1. Вітаю! Сьогодні починаємо вивчати мову програмування Python. 

2. Переглянь презентацію за посиланням або опрацюй матеріал у підручнику на сторінках 92-94.

3. Цікаво знати! 

Програма Hello world — традиційна серед програмістів перша програма, що наводиться в підручниках з мов програмування. Програма виводить рядок «Hello, world!» або його еквіваленти «Привіт, світе!» тощо.

4. Сьогодні ми з вами приєднаємось до традиції і створимо свою першу програму. Перейди за посиланням, для запуску натисни зелену кнопку Run. На синьому фоні має бути виведено 2 слова "Hello world". 

!Надішли мені фото або скріншот роботи програми у папку або на пошту teacheritschool1@gmail.com

___________________________

 28.01.2022

Етапи побудови інформаційної моделі

1. Вітаю! Сьогодні підсумковий урок з моделювання. Пригадай, що таке модель, які є види та з якою метою їх створюють. Пам'ятаєш, що інформаційна модель описова?

2. Практичне завдання:

    (1)Перегляньте модель розрахунку тормозного шляху за посиланням: http://bezdtp.ru/bezdtp/ru/calculator
    (2) Який етап моделі вже реалізовано?
    (3) Використовуючи моделі перевірте:
            а) покриття сухе, швидкість 60 км/год, до пішохідного переходу 40 м
            б) покриття мокре, швидкість 60 км/год, до пішохідного переходу 40 м
            в) визначіть безпечну відстань при швидкості 80 км/год для всіх видів дорожного покриття.
Зроби скріншот результат виконання програми   
!!!Якщо виникли труднощі з виконанням, то зроби інформаційну модель кабінету №7 (у вигляді схеми розташуй компи і учнівські столи)
Приклад

Роботу надсилай у папку

Немає коментарів:

Дописати коментар