27.05.2022
________________________________________
20.05.2022
________________________________________
13.05.2022
_____________________________________
06.05.2022
Вкладені цикли. Практична робота
👉1.Вітаю! Пропоную сьогодні виконати цікаву задачу, яка містить вкладений цикл.
from turtle import *
penup()
speed(0)
color('black','orange')
setpos(-270,350)
write('Гра "Любить — не любить"', font = ('arial', 24, 'bold'))
setpos(0,-100)
shape('square')
resizemode("user")
shapesize(4, 1, 1)
color('black','orange')
for part in range(2):
for _ in range(36):
stamp()
back(34)
right(10)
color('white','white')
color('black','orange')
txt = [32,32,1051,1102,1073,1080,1090,1100,44,32,1074,
1110,1076,1095,1077,1087,1080,1089,1100,33,32,41]
write(''.join(map(chr, txt)), font = ('arial', 24, 'bold'))
💢Виконувати її треба тільки у встановленій на комп'ютер програмі. Сфотографуй результат і надішли мені на пошту teacheritschool1@gmail.com.
Завантажити програму можна тут
_________________________________________
29.04.2022
Вкладені цикли
👉1.Вітаю! Продовжуємо працювати з модулем turtle.
👉2. Посилання на підручник (с.124, 131!!)
👉3. Перейшовши за посиланням, допиши код для побудови черепашкою сніжинки. Фото або відео роботи надішли на пошту teacheritschool1@gmail.com.
4. Виконай тест за посиланням
_________________________________________
22.04.2022
Малювання. Цикли
👉1.Вітаю! Продовжуємо працювати з модулем turtle.
👉2. Посилання на підручник (с.121)
👉3. Перейшовши за посиланням, допиши код для побудови черепашкою шестикутної зірки. Фото або відео роботи надішли на пошту teacheritschool1@gmail.com.
👉4. Виконай тест за посиланням
______________________________________
15.04.2022
Малювання. Цикли
👉1.Вітаю! Сьогодні починаємо нову тему, вивчимо новий модуль turtle та спробуємо намалювати за допомогою інструментів Python прості фігури.
👉2. Посилання на підручник (с.117)
👉3. Опрацюй презентацію👇
👉4. Перейшовши за посиланням, допиши код для побудови черепашкою п'ятикутника. Фото або відео роботи надішли на пошту teacheritschool1@gmail.com.
t.color('red')
t.fillcolor('yellow')
t.begin_fill()
t.circle(100, 360, 5)
t.end_fill()
👉5. Виконай тест за посиланням
_____________________________________
08.04.2022
Умовні оператори (підсумковий урок)
👉1.Вітаю! Сьогодні підводимо підсумки роботи з умовними операторами. Уважно переглянь наступну таблицю:
Як це працює:
________________________________________
01.04.2022
Розв'язування задач в Python з умовними операторами
👉1.Вітаю! Сьогодні продовжуємо працювати з мовою програмування Python.
👉2. Переглянь відео про умовні алгоритми👇 або прочитай у підручнику с. 111-113
👉3. Виконай наступні вправи. Результати їх виконання надішли на електронну скриньку teacheritschool1@gmail.com
- Що буде виведено в результаті виконання зображених програм?
- Установи відповідність між Python- і Скретч-програмами
________________________________
25.03.2022
Умовний оператор. Типи алгоритмів з розгалуженням
1. Вітаю! Сьогодні продовжуємо працювати з мовою програмування Python.
2. Переглянь презентацію за посиланням
3. Виконай наступні вправи. Результати їх виконання надішли на електронну скриньку teacheritschool1@gmail.com
___________________________
25.02.2022
Лінійні алгоритми. Розробка діалогових програм
1. Вітаю! Сьогодні продовжуємо вивчати лінійні алгоритми у мові програмування Python. Переглянь презентацію з розв'язаними програмами (посилання на першоджерело презентації)
💣Відео тестування виконаних задач
_________________________________
18.02.2022
Лінійні алгоритми
1. Вітаю! Сьогодні вивчаємо лінійні алгоритми у мові програмування Python. Переглянь презентацію за посиланням
2. Виконай одну із програм
- Площа прямокутника (посилання на код)
a = input("довжина")a = int(a)b = input("ширина")b = int(b)s = a * bprint("площа = ", s)
- Години і хвилини (посилання на код)
hours = input("кількість годин ")hours = int(hours)minutes = input("кількість хвилин ")minutes = int(minutes)rez1 = hours * 60 + minutesrez2 = rez1 * 60print("хвилин ", rez1)print("секунд ", rez2)Працювати можеш у цьому онлайн-середовищі для Python
!Надішли мені фото або скріншот роботи програми у папку або на пошту teacheritschool1@gmail.com
___________________________________
11.02.2022
Величини. Змінні
1. Вітаю! Сьогодні продовжуємо вивчати мову програмування Python.
2. Переглянь презентацію за посиланням або опрацюй матеріал у підручнику на сторінках 98-100.
3. На минулому уроці ми протестували програму, яка виводила 2 слова "Hello world". Сьогодні ми вдосконалимо її так, щоб вона вітаючись, виводила ім'я того, хто її запустив.
4. Перейди за посиланням, для запуску натисни зелену кнопку Run.
5. Завдання! Протестуй програму та надішли скріншот. А також зміни програму так, щоб вона запитувала прізвище, і не ім'я
Працювати можеш у цьому онлайн-середовищі для Python
!Надішли мені фото або скріншот роботи програми у папку або на пошту teacheritschool1@gmail.com
____________________
04.02.2022
Знайомство з Python. Виведення даних
1. Вітаю! Сьогодні починаємо вивчати мову програмування Python.
2. Переглянь презентацію за посиланням або опрацюй матеріал у підручнику на сторінках 92-94.
3. Цікаво знати!
Програма Hello world — традиційна серед програмістів перша програма, що наводиться в підручниках з мов програмування. Програма виводить рядок «Hello, world!» або його еквіваленти «Привіт, світе!» тощо.
4. Сьогодні ми з вами приєднаємось до традиції і створимо свою першу програму. Перейди за посиланням, для запуску натисни зелену кнопку Run. На синьому фоні має бути виведено 2 слова "Hello world".
!Надішли мені фото або скріншот роботи програми у папку або на пошту teacheritschool1@gmail.com
___________________________
28.01.2022
Етапи побудови інформаційної моделі
1. Вітаю! Сьогодні підсумковий урок з моделювання. Пригадай, що таке модель, які є види та з якою метою їх створюють. Пам'ятаєш, що інформаційна модель описова?
2. Практичне завдання:
Немає коментарів:
Дописати коментар