Урок № 38
17.02.2025
Проєкт "Програма для малювання"-1
урок у Meet о 9.00
за посиланням https://meet.google.com/kun-wxrj-gut
Вітаю! Сьогодні починаємо розробку проєкту "Програма для малювання"
👉Крок 1: Опрацюй інструкцію у підручнику
👉Крок 2: Переглянь програми
👉Крок 3: ЗАВДАННЯ
1)Починаємо розробку програми
2) Виконай тест
__________________________________________
Урок № 37
10.02.2025
Створення простих програмних об'єктів з керуванням рухом за допомогою різних пристроїв введення інформації
АСИНХРОННО
Вітаю! Сьогодні вивчаємо створення програм, з використанням камери, як датчика, який зчитує команди
👉Крок 1: Опрацюй презентацію
👉Крок 2: Переглянь програми
Зверни увагу! Програма буде просити доступ до камери!
👉Крок 3: ЗАВДАННЯ
1. Переглянь програму (хоча б одну)
2. Дай відповідь на питання: Що відбувається? Чим ти керуєш за допомогою камери? Які є виконавці?
3. Надішли відповіді вчителю на вайбер або на пошту teacheritschool1@gmail.com
__________________________________________
Урок № 36
03.02.2025
Алгоритми з повторенням. Цикли
урок у Meet о 9.00
за посиланням https://meet.google.com/kun-wxrj-gut
Вітаю! Сьогодні вивчаємо циклічні алгоритми
👉Крок 1: Опрацюй презентацію
👉Крок 2: Переглянь програми
👉Крок 3: ЗАВДАННЯ
Завдання для тих, хто хоче знати і вміти більше
__________________________________________
Урок № 35
27.01.2025
Проєкт "Клавіатурний тренажер"-3
урок у Meet о 9.00
за посиланням https://meet.google.com/kun-wxrj-gut
Вітаю! Сьогодні завершуємо роботу над проєктом "Клавіатурний тренажер"
👉Крок 1: Опрацюй презентацію
👉Крок 2: Переглянь програми
Програма "Клавіатурний тренажер"
👉Крок 3: ЗАВДАННЯ
на високий рівень - заверши дві літери (приклади для а, б, в, г, д - вже є)
фото готової програми надішли на пошту teacheritschool1@gmail.com або у вайбер
на достатній рівень - виконай тест за посиланням
__________________________________________
Урок № 34
20.01.2025
Проєкт "Клавіатурний тренажер"-2
урок у Meet о 9.00
за посиланням https://meet.google.com/kun-wxrj-gut
Вітаю! Сьогодні продовжуємо роботу над проєктом "Клавіатурний тренажер"
👉Крок 1: Опрацюй презентацію
👉Крок 2: Переглянь програми
Програма "Клавіатурний тренажер"
👉Крок 3: ЗАВДАННЯ
на високий рівень - додай до коду програми ще дві літери (приклади для а, б, в, г, д - вже є). Сьогодні також розробляємо вигляд літери
фото готової програми надішли на пошту teacheritschool1@gmail.com або у вайбер
на достатній рівень - виконай тест за посиланням
__________________________________________
Урок № 33
13.01.2025
Проєкт "Клавіатурний тренажер"-1
урок у Meet о 9.00
за посиланням https://meet.google.com/kun-wxrj-gut
Вітаю у другому семестрі! Ми закінчили перший семестр вивчаючи алгоритми, типи алгоритмів, особливості роботи у Scratch. Сьогодні працюємо з проєктом
👉Крок 1: Опрацюй презентацію
👉Крок 2: Переглянь програми
Програма "Клавіатурний тренажер"
👉Крок 3: ЗАВДАННЯ
на високий рівень - додай до коду програми ще дві літери (приклади для а, б, в, г, д - вже є)
фото готової програми надішли на пошту teacheritschool1@gmail.com або у вайбер
на достатній рівень - виконай тест за посиланням
__________________________________________
Уроки № 31, 32
23.12.2024
Висловлювання. Алгоритми з розгалуженнями
урок у Meet о 9.00
за посиланням https://meet.google.com/kun-wxrj-gut
Вітаю! Сьогодні працюємо з алгоритмами з розгалуженням
👉Крок 1: Опрацюй презентацію
👉Крок 2: Переглянь програми
__________________________________________
Уроки № 29, 30
16.12.2024
Лінійні алгоритми. Проєкт "Програма для визначення площі фігур"
урок у Meet о 9.00
за посиланням https://meet.google.com/kun-wxrj-gut
Вітаю! Сьогодні продовжуємо роботу з алгоритмами. Розглянемо, к реалізовувати лінійні алгоритми
👉Крок 1: Опрацюй презентацію
👉Крок 2: Переглянь програми
👉Крок 3: Перевір себе
_____________________________
Уроки № 27, 28
09.12.2024
Виконавці алгоритмів та їхні системи команд. Способи опису алгоритму
урок у Meet о 9.00
за посиланням https://meet.google.com/kun-wxrj-gut
Вітаю! Сьогодні продовжуємо роботу з алгоритмами. Розглянемо, хто або що може бути виконавцем алгоритму Scratch та дізнаємось способи опису алгоритму
👉Крок 1: Опрацюй презентацію
👉Крок 2: Переглянь програми
Програма 1 "Рівняння 1"
Програма 2 "Рівняння 2"
👉Крок 3: Перевір себе
__________________________________________
Уроки № 25, 26
02.12.2024
Алгоритми та програми. Анімації та узори
АСИНХРОННО
Вітаю! Сьогодні починаємо роботу з алгоритмами. Будемо вчитися писати команди для виконавців та працювати у Scratch
👉Крок 1: Опрацюй презентацію
👉Крок 2: Переглянь програми
Програма 1 "Діалог"
Програма 2 "Анімоване ім'я"
👉Крок 3: Перевір себе
1. Посилання на тест
Виконання тесту обов'язкове
2. Запиши у зошит назву програми та напиши, що в ній відбувається, хто є виконавцями. Наприклад, програма "Діалог"
виконавці - качечка та метелик
подія - говорять про... (продовжи)
__________________________________________
Немає коментарів:
Дописати коментар