19.11.2021
19 листопада
Класна робота
Промінь, пряма, площина
2. Вчора ми розглянули основні характеристики і відмінності променя, прямої та відрізка. Сьогодні узагальнимо ці знання та познайомимось з основними властивостями площини.
Вправа 614
!Пам'ятаєш? Промінь має початок, але не має кінця.
Вправа 615
Щоб дізнатись, чи є перетин, пригадай основні властивості. Наприклад, пряма АВ і відрізок CD НЕ ПЕРЕТИНАЮТЬСЯ. Пряма АВ і промінь CD також НЕ ПЕРЕТИНАЮТЬСЯ, бо промінь продовжено в іншу сторону.
Вправа 616
Вправа 617
* Вправа 621
________________________
18.11.2021
18 листопада
Класна робота
Промінь, пряма, площина
2. Переглянь відео до 5:46 або прочитай параграф 18 на сторінках 101-102
Вправа 602
! Пам'ятай, що промінь називаємо з точки, з якої він виходить! Перевір себе за допомогою відео вище.
Вправа 604
! Точка М НЕ ПОВИННА бути кінцем променя і точка А є спільною
Вправа 606
!Відрізки мають і початок, і кінець, пряма не має ні початку, ні кінця, промінь - має початок, але не має кінця.
Вправа 608
Перевір себе за допомогою відео (час 12:52)
Вправа 612
Виконай самостійно. Фото цієї задачі чекаю у вайбер
_______________________
17.11.2021
17 листопада
Класна робота
Відрізок та його довжина
2. Виконай математичний диктант
3. Виконай наступні вправи
Вправа 583
Якщо отримали рівні частини, то це значить. що відрізок "розрізано" навпіл. Тобто, якщо весь відрізок 8 см, то точною С він буде поділений на 2 частини по 4 см. Побудуй!
Вправа 585
1)Виміряй довжину відрізка АВ і точно такий побудуй відрізок DC
2) Виміряй довжину відрізка KM і точно такий побудуй відрізок PQ
3) TC має бути КОРОТШИЙ за AB, але ДОВШИЙ за КМ.
Вправа 586
За малюнком видно, що AB=AC+BC
***Вправа 588
Це ускладнене завдання, тому тим, хто його виконає, буде 12 балів.
!Завдання надсилай в особисті повідомлення в вайбер!
__________________________
16.11.2021
15 листопада
Класна робота
Відрізок та його довжина
2. Пригадаймо спочатку одиниці вимірювання довжин:
Перевір себе:
24 мм=....см...мм
35 см=..дм...см
109 см=...м...дм...см
3. Переглянь відеопояснення
4. Виконаємо вправи:
Вправа 574
! Ти можеш назвати точки ТІЛЬКИ латинськими літерами!
Вправа 577
! Приклади лінійку та акуратно виміряй довжини відрізків.
Вправа 578
Переглянь відеопояснення та акуратно побудуй відрізки
Вправа 581
Запиши відповідь у зошит та перевір себе за допомогою відеопояснення
__________________________
15.11.2021
15 листопада
Класна робота
Вправа 544
_______________________
12.11.2021
__________________________________________
11.11.2021
1. Вітаю! Сьогодні продовжуємо повторювати, що ми вивчали з теми. Отже, записуємо:
11 листопада
Класна робота
2. Розв'яжемо зразок варіанту контрольної роботи
№1
Якщо у Марійки було 100 грн і вона витратила певну суму на покупку, то в неї залишилось 100-b.
№2
У цьому завданні необхідно на місце невідомого підставити 5. Наприклад, 30:х=6
30:5=6
6=6
Отже, 5 є коренем рівняння 30:х=6
№3
Щоб знайти, скільки сторінок було надруковано за 1 хв, треба 48 поділити на 6 хв
48:6=8 (сторінок)
№4
у=5х-2, якщо х=3
Підставило замість х 3 і знайдемо значення у.
5*3-2=15-2=13
у=13
№5
У цьому завданні необхідно знайти у.
7у+2у=360
у(7+2)=360
у*9=360
у=360:9
у=40
№6
Спочатку знайдемо відстань, яку проїде автомобіль за 7 год.
80*7=560 (км)
Знайдемо швидкість після зменшення
80-10=70 км/год
Знайдемо час
560:70=8 (год)
№7
(329+х)-519=832
329+х=832+519 - оск., невідоме зменшуване, то ми до різниці додаємо від'ємник
329+х=1351
х = 1351-329 - оск., невідоме другий доданок, то від суми віднімаємо відомий доданок
х=1022
№8
х- друге число
3х - перше число
3х-х=420
2х=420
х=210 - друге число
3*210=630 - перше число
№9
Знайдемо, скільки було заплачено за 7 зошитів: 7*b
Оскільки, здача 37 грн, то загальна сума грошей х буде дорівнювати 7b+37=x
x=7*3+37=21+37=58 (грн)
Завдання для самостійної роботи:
на 6 балів - №485
на 9 балів - №8 та 9 зі сторінки 84
На 12 балів - №10 та 11 зі сторінки 84
______________________
10.11.2021
1. Вітаю! Сьогодні повторюємо, що ми вивчали з теми. Повторимо основні правила розв'язування рівнянь, складання виразів, знаходження їх значень, а також пригадаємо різні типи текстових задач. Отже, записуємо:
10 листопада
Класна робота
2. Розв'яжемо задачу 479. Такого типу ми розв'язували вчора. Пам'ятаєш, за х ми позначаємо найменше число.
Вправа 479
х - літрів у другому бідоні
х+7- літрів у першому бідоні
Складаємо рівняння:
х+х+7=53
2х+7=53
2х=46
х=23 - літрів у другому бідоні
23+7=30 - літрів у першому бідоні
Вправа 481
4x+220=1420
4x=1420-220
4x=1200
x=300 (кг) - зібрано картоплі за І день
300*2=600 (кг) - зібрано картоплі за ІІ день
300+220=520 (кг) - зібрано картоплі за ІІІ день
Вправа 484
1) 7х*20у, якщо х=5, у=17
7х*20у=140ху
140*5*17=700*17=11900
2) 125а*8b*7с, якщо а=2, b=3, с=1
Розв'яжи самостійно
Виконай вправи 1-7 зі сторінки 83 та надішли відповідь у формі
________________________
09.11.2021
1. Вітаю! Сьогодні будемо розв'язувати текстові задачі за допомогою рівнянь. Отже, записуємо:
9 листопада
Класна робота
Розв'язування текстових задач за допомогою рівнянь
2. Для роботи з таким типом задач, необхідно запам'ятати важливе правило: за невідоме х позначаємо найменше число. Розв'яжемо задачу 473
Вправа 473
З задачі бачимо, що найменша кількість сторінок була прочитана за перший день, тому
І день - х сторінок
ІІ день - 2х сторінок
складаємо рівняння х+2х=78
Розв'яжи самостійно, перевір себе за допомогою відео
_______________________
08.11.2021
09.11.2021 о 8.30 проведемо відеоурок у Meet. Встановлювати програму не потрібно! Посилання надішлю у групу
1. Вітаю! Сьогодні продовжуємо працювати над текстовими задачами. Але сьогодні це будуть задачі економічного змісту. Отже, записуємо:
8 листопада
Класна робота
Текстові задачі економічного змісту
2. Спочатку переглянь відео
3. Розв'яжемо наступні вправи
Вправа 459
1) Оскільки у задачі присутні і гривні, і копійки, то переведемо все у копійки (десяткові дроби ми ще не вивчали, щоб записати число з комою)
2) Дізнаємось, скільки окремо заплатимо за 8 зошитів та за 3 ручки. Знаходимо вартість покупки
3) Дізнаємо, яку решту ми отримаємо
Вправа 465
У даній задачі треба виконати ділення з остачею. Неповна частка і буде нашою відповіддю
Вправа 463
Складаємо вираз: якщо перший і другий цех разом виготовляють по а виробів, то разом - 2а. Три наступні цехи виготовляють разом 3а виробів. Додаємо ці вирази і підставляємо значення
4. Виконуємо самостійно.
На 7 балів вправи 443, 460
На 9 балів вправи 460 та 462
На 12 балів вправи 462 та 468
_______________________
05.11.2021
1. Вітаю! Сьогодні продовжуємо працювати над текстовими задачами. Отже, записуємо:
5 листопада
Класна робота
Текстові задачі
Вправа 424
Уважно прочитай умову задачі та переглянь наступне відеопояснення
Вправа 431
Уважно прочитай умову задачі та переглянь наступне відеопояснення
2. Виконуємо самостійно.
На 7 балів вправа 425
На 9 балів вправи 425 та 426
На 12 балів вправи 426 та 434
_______________
04.11.2021
1. Вітаю! Сьогодні починаємо наступну тему. Ти вже вивчав способи і методи розв'язання текстових задач. Давай пригадаємо та вдосконалимо знання. Отже, записуємо:
4 листопада
Класна робота
Текстові задачі
2. Давай пригадаємо, як користуватись формулою шляху, якою ми раніше вже користувались
________________________________
03.11.2021
1. Вітаю! Сьогодні завершуємо працювати з рівняннями і вже завтра перейдемо до наступної теми. Отже, записуємо:
3 листопада
Класна робота
Рівняння
Вправа 393
1) (х+492)-789=839
х+492 - невідоме зменшуване, тому
х+492=839+789
х+492=1628
отримали нове рівняння, де х - невідомий доданок
х=1628-492
х=1136
Розв'яжи приклади 2,3,4
Перевір
Самостійно ( без перевірки по відео) розв'яжи №394 (6)
Вправа 397
1) 15х+12х+7=169
(15х+12х)+7=169 - доданки з х об'єднуємо дужками (вони в нас "друзі по нещастю")
15х+12х=169-7
х*(15+12)=162
х*27=162
х=162:27
х=6
Другий номер виконай самостійно
На 12 балів розв'яжи задачу 400 (1)
Фото виконаної роботи чекаю в особистих повідомленнях у вайбер
_______________
02.11.2021
1. Вітаю! Запиши у зошит наступне:
2 листопада
Класна робота
Рівняння
2. Сьогодні ми розглянемо, як працювати із складнішими рівняннями:
3. Перевір свої сили на практиці:
Вправа 384 (ЗАПИШИ ЇЇ)
1) 2х+5х=49
х "виганяємо" за дужки і отримуємо:
х*(2+5)=49
х*7=49 - використовуємо правило знаходження невідомого множника
х=49:7
х=7
Розв'яжи 2, 3 та 4 рівняння цієї вправи самостійно.
ПЕРЕВІР!!!
___________________
01.11.2021
1. Вітаю! Запиши у зошит наступне:
1 листопада
Класна робота
Рівняння
2. Давай пригадаємо, що ми почали вивчати перед канікулами. Говорили про числові та буквенні вирази, формули.
Пригадай формулу шляху. Давай перевіримо: формула шляху
_________________________________________________
22.10.2021
1. Вітаю! Запиши у зошит наступне:
22 жовтня
Класна робота
2. Опрацюємо вправу 354
- Спробуй уважно прочитати та розв'язати на чернеці
- Перевір розв'язок за допомогою відео
- Запиши тепер розв'язання у зошит
3. Опрацюємо вправу 359
- Спробуй уважно прочитати та розв'язати на чернеці
- Перевір розв'язок за допомогою відео
4. Опрацюємо вправу 363
- Спробуй уважно прочитати та розв'язати на чернеці
- Перевір розв'язок за допомогою відео
5. Домашнє завдання.
_____________
21.10.2021
Вітаю! Сьогодні пропоную перевірити свої сили і виконати цікаві задачки до олімпіадного тижня у нашому ліцеї!
____________________________________
20.10.2021
1. Вітаю! Виконайте невеличкий математичний диктант за посиланням Математичний диктант
2. Запишіть у зошит наступне:
20 жовтня
Класна робота
Числові вирази. Буквенні вирази. Формули
2. Переглянь відео, занотуй приклад у зошит та виконай завдання, яке запропоновано у відео
____________________
19.10.2021
1. Вітаю вас, учні 5- Б класу) запишіть у зошит наступне:
19 жовтня
Класна робота
Числові вирази. Буквенні вирази. Формули
2. Перейдіть за посиланням та перегляньте ЧОТИРИ хвилинки відео
Якщо не маєш можливості подивитись відео, то прочитай сторінки 54- 56 у підручнику.
3. Перевір себе, виконавши такі завдання:
Вправа 336
Запиши вирази у зошит наступним чином:
Формули | Буквенні вирази | Числові вирази
Вправа 342
Вправа 343
( приклад виконання завдання є у відео вище, якщо все одно буде не зрозуміло, розберемо на наступному уроці)
4. Обов'язково запиши все у зошит. На наступному уроці все перевіримо!
Немає коментарів:
Дописати коментар