Алгоритми й програми. Анімації та узори 5а

Scratch онлайн 

Уроки № 31, 32

23.12.2024

Висловлювання. Алгоритми з розгалуженнями

уроки у Meet о 10.55 

за посиланням https://meet.google.com/rey-iaiy-wpq

Вітаю! Сьогодні працюємо з алгоритмами з розгалуженням

👉Крок 1: Опрацюй презентацію

Посилання на презентацію 

👉Крок 2: Переглянь програми

Програма "Площі фігур" 

__________________________________________

Уроки № 29, 30

16.12.2024

Лінійні алгоритми. Проєкт "Програма для визначення площі фігур"

уроки у Meet о 10.55 

за посиланням https://meet.google.com/rey-iaiy-wpq

Вітаю! Сьогодні продовжуємо роботу з алгоритмами. Розглянемо, к реалізовувати лінійні алгоритми

👉Крок 1: Опрацюй презентацію

Посилання на презентацію 

👉Крок 2: Переглянь програми

Програма "Площі фігур" 

👉Крок 3: Перевір себе

Посилання на тест
__________________________________________

Уроки № 27, 28

09.12.2024

Виконавці алгоритмів та їхні системи команд. Способи опису алгоритму

уроки у Meet о 10.55 

за посиланням https://meet.google.com/rey-iaiy-wpq

Вітаю! Сьогодні продовжуємо роботу з алгоритмами. Розглянемо, хто або що може бути виконавцем алгоритму  Scratch та дізнаємось способи опису алгоритму

👉Крок 1: Опрацюй презентацію

Посилання на презентацію 

👉Крок 2: Переглянь програми

Програма 1 "Рівняння 1"
Програма 2 "Рівняння 2"

👉Крок 3: Перевір себе

Посилання на тест

__________________________________________

Уроки № 25, 26

02.12.2024

Алгоритми та програми. Анімації та узори

АСИНХРОННО

Вітаю! Сьогодні починаємо роботу з алгоритмами. Будемо вчитися писати команди для виконавців та працювати у Scratch

👉Крок 1: Опрацюй презентацію

Посилання на презентацію 

👉Крок 2: Переглянь програми

Програма 1 "Діалог"
Програма 2 "Анімоване ім'я"

👉Крок 3: Перевір себе

1. Посилання на тест
Виконання тесту обов'язкове

2. Запиши у зошит назву програми та напиши, що в ній відбувається, хто є виконавцями. Наприклад, програма "Діалог"

виконавці - качечка та метелик

подія - говорять про... (продовжи)

__________________________________________

Немає коментарів:

Дописати коментар