Алгоритми й програми. Анімації та узори 5а

Scratch онлайн 


Урок № 38

17.02.2025

Проєкт "Програма для малювання"-1

урок у Meet о 10.55 

за посиланням https://meet.google.com/rey-iaiy-wpq

Вітаю! Сьогодні починаємо розробку проєкту "Програма для малювання"

👉Крок 1: Опрацюй інструкцію у підручнику

Посилання на інструкцію

👉Крок 2: Переглянь програми

Посилання на програму

👉Крок 3: ЗАВДАННЯ

1)Починаємо розробку програми

2) Виконай тест

__________________________________________

Урок № 37

10.02.2025

Створення простих програмних об'єктів з керуванням рухом за допомогою різних пристроїв введення інформації

АСИНХРОННО

Вітаю! Сьогодні вивчаємо створення програм, з використанням камери, як датчика, який зчитує команди

👉Крок 1: Опрацюй презентацію

Посилання на презентацію 

👉Крок 2: Переглянь програми

Зверни увагу! Програма буде просити доступ до камери!

Програма 1

Програма 2

Програма 3

👉Крок 3: ЗАВДАННЯ

1. Переглянь програму (хоча б одну)

2. Дай відповідь на питання: Що відбувається? Чим ти керуєш за допомогою камери? Які є виконавці?

3. Надішли відповіді вчителю на вайбер або на пошту teacheritschool1@gmail.com 

__________________________________________

Урок № 36

03.02.2025

Алгоритми з повторенням. Цикли

урок у Meet о 10.55 

за посиланням https://meet.google.com/rey-iaiy-wpq

Вітаю! Сьогодні вивчаємо циклічні алгоритми

👉Крок 1: Опрацюй презентацію

Посилання на презентацію 

👉Крок 2: Переглянь програми

Програма "Таблиця множення" 

👉Крок 3: ЗАВДАННЯ

Виконай тест за посиланням

Завдання для тих, хто хоче знати і вміти більше

__________________________________________

Урок № 35

27.01.2025

Проєкт "Клавіатурний тренажер"-3

урок у Meet о 10.55 

за посиланням https://meet.google.com/rey-iaiy-wpq

Вітаю! Сьогодні завершуємо роботу над проєктом "Клавіатурний тренажер"

👉Крок 1: Опрацюй презентацію

Посилання на презентацію 

👉Крок 2: Переглянь програми

Програма "Клавіатурний тренажер" 

👉Крок 3: ЗАВДАННЯ

на високий рівень - заверши дві літери (приклади для а, б, в, г, д  - вже є)

фото готової програми надішли на пошту teacheritschool1@gmail.com  або у вайбер

на достатній рівень  - виконай тест за посиланням

__________________________________________

Урок № 34

20.01.2025

Проєкт "Клавіатурний тренажер"

урок у Meet о 10.55 

за посиланням https://meet.google.com/rey-iaiy-wpq

Вітаю! Сьогодні продовжуємо роботу над проєктом "Клавіатурний тренажер"

👉Крок 1: Опрацюй презентацію

Посилання на презентацію 

👉Крок 2: Переглянь програми

Програма "Клавіатурний тренажер" 

👉Крок 3: ЗАВДАННЯ

на високий рівень - додай до коду програми ще дві літери (приклади для а, б, в, г, д  - вже є). Сьогодні також розробляємо вигляд літери

фото готової програми надішли на пошту teacheritschool1@gmail.com  або у вайбер

на достатній рівень  - виконай тест за посиланням

__________________________________________

Урок № 33

13.01.2025

Проєкт "Клавіатурний тренажер"

урок у Meet о 10.55 

за посиланням https://meet.google.com/rey-iaiy-wpq

Вітаю у другому семестрі! Ми закінчили перший семестр вивчаючи алгоритми, типи алгоритмів, особливості роботи у Scratch. Сьогодні працюємо з проєктом

👉Крок 1: Опрацюй презентацію

Посилання на презентацію 

👉Крок 2: Переглянь програми

Програма "Клавіатурний тренажер" 

👉Крок 3: ЗАВДАННЯ

на високий рівень - додай до коду програми ще дві літери (приклади для а, б, в, г, д  - вже є)

фото готової програми надішли на пошту teacheritschool1@gmail.com  або у вайбер

на достатній рівень  - виконай тест за посиланням

__________________________________________

Уроки № 31, 32

23.12.2024

Висловлювання. Алгоритми з розгалуженнями

уроки у Meet о 10.55 

за посиланням https://meet.google.com/rey-iaiy-wpq

Вітаю! Сьогодні працюємо з алгоритмами з розгалуженням

👉Крок 1: Опрацюй презентацію

Посилання на презентацію 

👉Крок 2: Переглянь програми

Програма "Площі фігур" 

__________________________________________

Уроки № 29, 30

16.12.2024

Лінійні алгоритми. Проєкт "Програма для визначення площі фігур"

уроки у Meet о 10.55 

за посиланням https://meet.google.com/rey-iaiy-wpq

Вітаю! Сьогодні продовжуємо роботу з алгоритмами. Розглянемо, к реалізовувати лінійні алгоритми

👉Крок 1: Опрацюй презентацію

Посилання на презентацію 

👉Крок 2: Переглянь програми

Програма "Площі фігур" 

👉Крок 3: Перевір себе

Посилання на тест
__________________________________________

Уроки № 27, 28

09.12.2024

Виконавці алгоритмів та їхні системи команд. Способи опису алгоритму

уроки у Meet о 10.55 

за посиланням https://meet.google.com/rey-iaiy-wpq

Вітаю! Сьогодні продовжуємо роботу з алгоритмами. Розглянемо, хто або що може бути виконавцем алгоритму  Scratch та дізнаємось способи опису алгоритму

👉Крок 1: Опрацюй презентацію

Посилання на презентацію 

👉Крок 2: Переглянь програми

Програма 1 "Рівняння 1"
Програма 2 "Рівняння 2"

👉Крок 3: Перевір себе

Посилання на тест

__________________________________________

Уроки № 25, 26

02.12.2024

Алгоритми та програми. Анімації та узори

АСИНХРОННО

Вітаю! Сьогодні починаємо роботу з алгоритмами. Будемо вчитися писати команди для виконавців та працювати у Scratch

👉Крок 1: Опрацюй презентацію

Посилання на презентацію 

👉Крок 2: Переглянь програми

Програма 1 "Діалог"
Програма 2 "Анімоване ім'я"

👉Крок 3: Перевір себе

1. Посилання на тест
Виконання тесту обов'язкове

2. Запиши у зошит назву програми та напиши, що в ній відбувається, хто є виконавцями. Наприклад, програма "Діалог"

виконавці - качечка та метелик

подія - говорять про... (продовжи)

__________________________________________

Немає коментарів:

Дописати коментар