👉1.Вітаю! Сьогодні ми напишемо самостійну роботу. Дякую тим, хто надіслав розв'язки 2 варіанту самостійної роботи, оскільки це дозволило виявити поширені помилки та слабкі місця, а також отримати консультацію у підготовці до сьогоднішнього завдання.
👉1.Вітаю! Сьогодні ми розберемо приклад варіанту самостійної роботи. А завтра її виконаємо. Ми ж повинні знати свої досягнення)
👉2. У самостійній роботі 4 завдання👇
(1) Виконай ділення:
73,8:36=2,05
!!! У цьому випадку ніяких перетворень робити не потрібно, бо дільник уже натуральне число!!!
(2) Запиши у вигляді десяткового дробу мішане число:
1 спосіб
💥Спочатку необхідно перетворимо мішане число у неправильний дріб. Для цього цілу частину помножимо на знаменник і додамо чисельник. Так і отримаємо чисельник неправльного дробу. Знаменник залишається без змін
💥💥Запишемо неправильний дріб у вигляді десяткового дробу
Для цього необхідно поділити чисельник на знаменник:
💣Зверни увагу, що ціла частина у десяткового дробу та у мішаного числа однакова!
2 спосіб
💢Поділимо чисельник на знаменник:
💢💢Запишемо повну відповідь (бо ми ще маємо 5 цілих)
5+0,85=5,85
(3) Розв'яжи рівняння:
2,5*(х-5,49)=7,925
х-5,49 - невідомий множник, для обчислення поділимо добуток на відомий множник
х-5,49=7,925:2,5=79,25:25
х-5,49=3,17
х- невідоме зменшуване
х=3,17+5,49
х=8,66
(4) Сума двох чисел дорівнює 13,3. Знайди ці числа, якщо одне з них у 2,5 раза більше за друге
х-перше число
2,5*х - друге число
х+2,5*х=13,3
3,5*х=13,3
х=13,3:3,5=133:35
х=3,8 - перше число
3,8*2,5=9,5 - друге число
💫3. Самостійно виконай варіант 2.
(1)Виконай ділення 77,9:38
(2) Запиши у вигляді десяткового дробу мішане число
(3)Розв'яжи рівняння (х-3,48)*3,5=7,595
(4) Одне з двох чисел у 1,5 рази більше за друге. Знайди ці числа, якщо їх сума дорівнює 11,5.
💪Фото виконаних завдань чекаю у вайбер. Множення і ділення виконуй у стовпчик!
______________________________________________
19.04.2022
Ділення на десятковий дріб
👉1.Вітаю! Сьогодні ми продовжуємо ділити на десятковий дріб.
В даному випадку, ділене менше за дільник. Тому у частку ми дописуємо нуль👇
8)32:80
На перший погляд, у даному прикладі звичайне ділення натуральних чисел. Але ділене менше за дільник, тому часткою буде десятковий дріб. Перевіримо це
Оскільки, 32 менше за 80, то у частці пишемо 0 цілих, а біля 32 дописуємо 0. 10)0,72:96
💥Зверни увагу на даний приклад!!
Нуль цілих ми написали, бо 0,72 менше за 96. 0 після коми, бо 7,2 ще не ділиться на 96. Другий нуль - бо 72 також ще не ділиться. Третій нуль написали - і 720 ми вже можемо поділити на 96.
11)0,19:760 та 12) 112:350
Виконай самостійно.
💥Вправа 1378
💥Ділення на 10, 100 і т.д. обернене до множення на ці числа.
Тобто, коли ми множили на 10, 100 і т.д., то переносили кому вправо на 1,2 і т.д. знаки.
При діленні переносимо кому вліво.
1) 47,5:10=4,75
2) 213,25:10 - самостійно
3) 3,125:100=0,03125
4) 398,7:100 - самостійно
5) 0,123:100=0,00123
6) 657,82:1000 - самостійно
💥Вправа 1387
💪Пригадай, як ми розв'язуємо рівняння!
1) 5х=42,5
х- невідомий множник, тому, за правилом, необхідно поділити добуток на відомий множник
х=42,5:5
2) 27х=27,81
Виконай самостійно
3) 36,75:х=25 х- невідомий дільник, за правилом, щоб його знайти, треба ділене поділити на частку
👉1.Вітаю! Сьогодні почнемо вивчати ще одну арифметичну дію з десятковими дробами. Пригадай, ми вивчили додавання, віднімання та множення десяткових дробів. Отже, настала черга вивчити ділення.
Перша частина правила говорить, що треба ділити, не звертаючи уваги на кому, проте у частці кому ставимо тоді, коли закінчимо ділити цілу частину
💥АЛЕ!!! У цілій частині число 2, яке не можна поділити на 3 націло. Тому, у частці ставимо НУЛЬ, пишемо після нього кому (бо ми вже будемо ділити не тільки цілу частину) і виконуємо вже ділення 24 на 3. Дивись приклад
2) 6,8:2
У цьому прикладі, ціла частина ділиться на 2:
3) 0,3:3
💪Завдання 4-6 виконай самостійно
💥Вправа 1376
1)57,2:8
Кому після 7 у частці ставимо тому, що знесли 2 з десяткової частини.
💪Завдання 2-12 виконай самостійно. Чекаю фото у вайбер цієї та попередньої вправ. Якщо виникають питання, пиши в особисті повідомлення у вайбер.
👊4. Дякую за урок! Я тобою дуже пишаюсь! Залишайся у безпеці!
Ти вже знаєш, що множення десяткових дробів схоже на звичайне множення "у стовпчик". Лише в кінці, у добутку, треба відокремити комою необхідну кількість цифр. У нашому випадку, необхідно відокремити ДВІ цифри.
18*67=1206, тоді
1,8*6,7=12,06
Округлимо до десятих. 12,06≈12,1
Наступні виконай самостійно
2) Знайдемо добуток 8,76*3,2
876*32=28032
8,76*3,2=28,032
Округлимо до сотих. 28,032≈28,03
Наступні виконай самостійно
3) Знайдемо добуток 8,35*0,6
835*6=5010
8,35*0,6=5,010=5,01
Округлимо до одиниць.5,01 ≈5
💥Вправа 1323
💪Пригадай!
Периметр - це сума довжин всіх сторін. У квадрата 4 рівні (однакові) сторони. Тому периметр квадрата дорівнює : 8,7*4
Площа - це добуток довжини на ширину. Площа квадрата буде рівна: 8,7*8,7
!💬Пригадай, як називається трикутник, у якого всі сторони однакові? Так, це рівносторонній трикутник.
А чи пам'ятаєш, як знайти периметр трикутника? Периметр - це сума довжин всіх сторін. Оскільки, в нашій задачі всі сторони мають однакову довжину, то периметр дорівнює
Р=8,7+8,7+8,7=8,7*3
Знайдемо добуток 87*3=261. Маємо один знак після коми, тому
Р=8,7+8,7+8,7=8,7*3=26,1
Відповідь: периметр трикутника 26,1 см.
💥Вправа 1312
1) Якщо необхідно збільшити у два рази, то це значить, що число треба помножити на 2.
0,7*2=1,4
0,03*2=0,06
1,2*2=2,4
1,8*2=3,6
Дана дія 0,7*2 виконується просто. Бо 7*2=14. Переносимо кому на один знак і маємо відповідь.
💪4. Дякую за урок! Я тобою дуже пишаюсь! Залишайся у безпеці!
___________________________________________
24.03.2022
Контрольна робота "Десяткові дроби. Додавання і віднімання десяткових дробів"
Вітаю! Дуже дякую тобі, що ти навчаєшся у такий непростий для України час. Сподіваюсь, ти у безпеці! Твоє навчання - великий внесок у нашу країну! Виконуй той варіант, на якому ти сидів у класі. Якщо є дууже велике бажання, то можеш виконати два варіанти. Я поставлю оцінку за той, який буде виконано найкраще.
1.Вітаю! Сьогодні готуємось
до контрольної роботи, яку ми напишемо у п'ятницю. Розв’яжемо
для прикладу варіант 3.
2. Запиши у зошит:
24 березня
Класна робота
Підготовка
до контрольної роботи
👉Варіант
3
Пригадай, що порівнюємо окремо цілі, десяті та соті. Варіант А нам не
підходить, бо у цього дробу десяті більше, варіант Б також. У варіанті В цілі
рівні, десяті рівні, а соті – менші. Отже, дріб, який ми шукали це 5,179.
15,38+ 12,852=15,380+12,852
Пригадуємо, після коми йдуть такі назви розрядів: десяті, соті, тисячні,
десятитисячні. У розряді сотих число 7, після неї - 6. Ми пам’ятаємо, що за правилом, якщо після розряду, до якого треба округлити,
йдуть цифри 0,1,2,3,4, то число залишаємо без змін, а якщо 5,6,7,8,9, то число
збільшуємо.
17,3769 ≈17,38
1) 4 км 117 м=4,117 км
2) 29 г=0,029 кг
1) 15,8+2,9
= 18,7 (км/год) – швидкість човна ЗА течією річки
2) 15,8-2,9=12,9
(км/год) - швидкість човна проти течії річки
1) 7,36≈7,37
Дивимось уважно, що ціла частина не змінила, десята
також, соті збільшились. Ми знаємо правило, що при округлені число збільшується
тоді, коли після нього числа 5,6,7,8,9.
2) 24,*3≈24
Одразу бачимо, що після округлення залишилась тільки ціла
частина і вона не змінилась. Значить, там могли бути цифри 0,1,2,3,4.
1.Вітаю! Сьогодні виконуємо вправи на додавання на віднімання десяткових дробів, розв'яжемо задачі та рівняння. Пам'ятай, якщо виникають питання, то пиши мені на вайбер.
2. Запиши у зошит:
22 березня
Класна робота
Додавання та віднімання десяткових дробів
👉Вправа 1266
Вправу 1267 виконай
самостійно
👉Вправа 1271
Вправу 1272 виконай
самостійно
👉Вправа 1278
Вправу 1278 (2
рівняння) виконай самостійно на 12 балів
💪3. Дякую за урок! Я тобою дуже пишаюсь! Виконай, будь ласка, вправа 1267, 1272, 1278 (2 рівняння). Чекаю роботи у вайбер.
1.Вітаю! Сьогодні виконуємо вправи на закріплення та пригадуємо правила додавання на віднімання десяткових дробів.
2. Запиши у зошит:
21 березня
Класна робота
Додавання та віднімання десяткових дробів
👉Вправа 1256
👉Вправа 1258
Пригадай, як ми підставляємо значення у вираз
👉Вправа 1259
Пам'ятаєш, пливти за течією легше, ніж проти. Так і в цій задачі: швидкість човна збільшується, коли він пливе ЗА течією і зменшується, коли пливе ПРОТИ.
1) 17,2+2,7=19,9 (км/год) - швидкість ЗА течією
2) 17,2-2,7=14,5 (км/год) - швидкість ПРОТИ течії
💪3. Дякую за урок! Я тобою дуже пишаюсь!
Буду дуже рада, якщо в тебе буде можливість і ти виконаєш хоча б одну із вправ: 1257 або 1260 і надішлеш мені на вайбер.
Немає коментарів:
Дописати коментар