МАТЕМАТИКА 5-Б КЛАС (березень-квітень 2022)

22.04.2022

Самостійна робота

👉1.Вітаю! Сьогодні ми напишемо самостійну роботу. Дякую тим, хто надіслав розв'язки 2 варіанту самостійної роботи, оскільки це дозволило виявити поширені помилки та слабкі місця, а також отримати консультацію у підготовці до сьогоднішнього завдання.

Варіант 3

Варіант 4

👊2. Дякую за роботу! Я тобою дуже пишаюсь! Залишайся у безпеці!

______________________________________________________

21.04.2022

Підготовка до самостійної роботи

👉1.Вітаю! Сьогодні ми розберемо приклад варіанту самостійної роботи. А завтра її виконаємо. Ми ж повинні знати свої досягнення)

👉2. У самостійній роботі 4 завдання👇

(1) Виконай ділення:
73,8:36=2,05
!!! У цьому випадку ніяких перетворень робити не потрібно, бо дільник уже натуральне число!!!

(2) Запиши у вигляді десяткового дробу мішане число:
1 спосіб
💥Спочатку необхідно перетворимо мішане число у неправильний дріб. Для цього цілу частину помножимо на знаменник і додамо чисельник. Так і отримаємо чисельник неправльного дробу. Знаменник залишається без змін

💥💥Запишемо неправильний дріб у вигляді десяткового дробу
Для цього необхідно поділити чисельник на знаменник:
💣Зверни увагу, що ціла частина у десяткового дробу та у мішаного числа однакова!
2 спосіб
💢Поділимо чисельник на знаменник:


💢💢Запишемо повну відповідь (бо ми ще маємо 5 цілих)

5+0,85=5,85

(3) Розв'яжи рівняння:
2,5*(х-5,49)=7,925
х-5,49 - невідомий множник, для обчислення поділимо добуток на відомий множник
х-5,49=7,925:2,5=79,25:25

х-5,49=3,17
х- невідоме зменшуване
х=3,17+5,49
х=8,66

(4) Сума двох чисел дорівнює 13,3. Знайди ці числа, якщо одне з них у 2,5 раза більше за друге
х-перше число
2,5*х - друге число
х+2,5*х=13,3
3,5*х=13,3
х=13,3:3,5=133:35
х=3,8 - перше число
3,8*2,5=9,5 - друге число
💫3. Самостійно виконай варіант 2.
(1)Виконай ділення 77,9:38
(2) Запиши у вигляді десяткового дробу мішане число 
(3)Розв'яжи рівняння (х-3,48)*3,5=7,595
(4) Одне з двох чисел у 1,5 рази більше за друге. Знайди ці числа, якщо їх сума дорівнює 11,5.
💪Фото виконаних завдань чекаю у вайбер. Множення і ділення виконуй у стовпчик!

______________________________________________

19.04.2022

Ділення на десятковий дріб

👉1.Вітаю! Сьогодні ми продовжуємо ділити на десятковий дріб. 

👉2. Посилання на підручник

👉3. Запиши у зошит: 

19 квітня

Класна робота

Ділення на десятковий дріб

💥Вправа 1443

 120:0,75=12000:75
💪Виміряй довжину свого кроку та розв'яжи задачу, підставивши своє значення) Чекаю на результати!
💥Вправа 1449
1) Знайдемо швидкість велосипедиста:
46:2,5=460:25=18,4 (км/год)
2) Знаючи швидкість і маючи з умови час, знайдемо відстань:
18,4*3,4=62,56 (км)
Відповідь: 62,56 км проїде велосипедист, якщо його швидкість залишиться такою самою.
💥Вправа 1451
💫Пригадай, як обчислюємо площу та периметр квадрата. 
Р=4*а, де а - сторона квадрата
S=а*а, де а - сторона квадрата
Розпишемо етапи розв'язання задачі:
1) Знайди сторону другого квадрата. ! "у...раз менше.." - це вказує на дію ділення.
2) Знайди площу та периметр квадрата за формулами вище.
💥Вправа 1452
💫У попередній задачі ми пригадали, що "зменшити у ... разів" - вказує на дію ділення.
👊4. Дякую за урок! Я тобою дуже пишаюсь! Залишайся у безпеці!
Фото  вправ 1451 та 1452 чекаю у вайбер

______________________________________________________

18.04.2022

Ділення на десятковий дріб

👉1.Вітаю! Сьогодні ми вивчимо, як ділити на десятковий дріб. Ця тема дуже пов'язана із попередньою, тому будь дуже уважним і у тебе все вийде!

👉2. Посилання на підручник

👉3. Запиши у зошит: 

18 квітня

Класна робота

Ділення на десятковий дріб

💥Вправа 1438

Щоб розв'язати ці завдання, вивчимо правила👇
1)8:0,8
8:0,8=80:8=10
оскільки у дільнику один знак після коми, то і в діленому переносимо на 1 знак
2)4:0,1
4:0,1=40:1=40
3) 7,2:0,8=72:8=9
4) 5:0,05=500:5=100
5) 2,4:1,2=24:12=2
6)56:0,7=560:7=80
7)0,8:0,04=80:4=20
8)28:0,14=2800:14=200
9)0,42:0,21=42:21=2
💥Вправа 1439

Виконай самостійно
💥Вправа 1441
1) 2622:6,9=26220:69=380
3) 16,45:4,7=164,5:47=3,5
5)185,6:0,64=18560:64=290

7)1,056:0,032=1056:32=33
9)8,7058:2,9=87,058:29=3,002
2,4,6,8 виконай самостійно
👊4. Дякую за урок! Я тобою дуже пишаюсь! Залишайся у безпеці!

________________________________________________

15.04.2022

Розв'язування задач

👉1.Вітаю! Сьогодні ми підведемо підсумки ділення десяткового дробу на натуральне число. 

👉2.Запиши у зошит:

15 квітня

Класна робота

💥Вправа 1408

1) (х+3,2)*4=15,2
Вираз в дужках (х+3,2) невідомий множник
х+3,2=15,2:4
х+3,2=3,8
х=3,8-3,2
х=0,6
2) 9,84:(х-1,7)=8
Вираз в дужках (х-1,7) невідомий дільник. Тому, за правилом, треба поділити ділене на частку
(х-1,7)=9,84:8

х-1,7=1,23
х=1,23+1,7
х=2,93
3)3,4-90х=1,6
2)90х - невідомий від'ємник, тому, за правилом, треба від зменшуваного відняти різницю
90х=3,4-1,6
90х=1,8
х=1,8:90
💥1,8 менше за 90. Тому у частці буде 0 цілих
х=0,02
4)5,06+12х=29,72
12х  - невідомий доданок
12х=29,72-5,06
12х=24,66
х=24,66:12
х=2,055
5) 12у+14у+4,2=12
Зведемо подібні
(12у+14у)+4,2=12
26у+4,2=12
26у - невідомий доданок
26у=12-4,2
26у=7,8
у=7,8:26
у=0,3
                                          💥Вправа 1409
Рівняння 1-3 виконай самостійно. Фото робіт надсилай у вайбер. 
4 рівняння на додаткову оцінку.
👊3. Дякую за урок! Я тобою дуже пишаюсь! Залишайся у безпеці!

___________________________________________________

14.04.2022

Розв'язування задач

👉1.Вітаю! Сьогодні ми з вами розв'яжемо задачі, в яких необхідно буде виконати ділення десяткового дробу на натуральне число.

👉2.Запиши у зошит:

14 квітня

Класна робота

Розв'язування задач

💥Вправа 1397

💪Пригадай, яку фігуру називають трикутником? А що це за трикутник, у якого дві сторони рівні між собою? Так, це рівнобедренний трикутник👇
1) За умовою маємо інформацію про периметр трикутника (Р=62,4 см) та про одну сторону (АВ =24,6 см). Тому, знайдемо, чому дорівнюють дві інші сторони:
62,4-24,6=37,8 (см) - сума довжин сторін АВ та ВС
2) Оскільки, АВ=ВС, то 37,8:2= 18,9 (см) - довжина однієї сторони
Відповідь: АВ=ВС=18,9 см.
                                      💥Вправа 1399
👆Пригадаймо формули!
1) Дізнаємось, яка швидкість руху велосипедиста: 46,8:3=15,6 (км/год)

2) Скільки кілометрів проїде велосипедист з такою швидкістю за 2,5 год?
15,6*2,5=39 (км)
Відповідь: 39 км.
💥Вправа 1400
👆Зверни увагу на порядок виконання дій. Наприклад, 
1) 53*0,92+10,08:42
1 дія
53*0,92
2 дія
10,08:42
3 дія
сума результатів 1 і 2 дій
1) 53*0,92+10,08:42= 48,76+0,24=49

2) (3,2*46+54,2):53

Виконай самостійно
👊3. Дякую за урок! Я тобою дуже пишаюсь! Залишайся у безпеці!
Виконай вправи 1404 та 1405 та 2 завдання вправи 1400. Відповіді занеси у форму

____________________________________________________

12.04.2022

Ділення десяткового дробу на натуральне число

👉1.Вітаю! Сьогодні закріплюємо вміння ділити десятковий дріб на натуральне число.

👉2. Запиши у зошит:

                                            12 квітня

Класна робота 

Ділення десяткового дробу на натуральне число

Посилання на підручник

💥Вправа 1389

👆Пригадай! Якщо ми маємо завдання зменшити число у кілька разів, то це значить, що його необхідно поділити.
(1) Зменш число 27,9 у 2 рази:
Завдання 2-4 виконай самостійно.
💥Вправа 1390

👆Пригадай! Звичайний дріб можна замінити діленням чисельника на знаменник!
Ділення виконай самостійно.
💥Вправа 1396
👆Пригадай! Площа прямокутника - це добуток довжини на ширину. Отже, щоб знайти невідому сторону, треба площу поділити на довжину.
115,2:12 - довжина другої сторони
Знайди значення сторони самостійно.

Відповіді занеси у форму за посиланням

👊3. Дякую за урок! Я тобою дуже пишаюсь! Залишайся у безпеці!

_________________________________________________

11.04.2022

Ділення десяткового дробу на натуральне число

👉1.Вітаю! Сьогодні продовжуємо працювати з діленням десяткового дробу на натуральне число.

👉2. Запиши у зошит:

11 квітня

Класна робота 

Ділення десяткового дробу на натуральне число

Посилання на підручник

💥Вправа 1377


Розглянемо деякі з цих прикладів:

7)15,3:34

В даному випадку, ділене менше за дільник. Тому у частку ми дописуємо нуль👇


8)32:80

На перший погляд, у даному прикладі звичайне ділення натуральних чисел. Але ділене менше за дільник, тому часткою буде десятковий дріб. Перевіримо це


Оскільки, 32 менше за 80, то у частці пишемо 0 цілих, а біля 32 дописуємо 0.
10)0,72:96

💥Зверни увагу на даний приклад!!

Нуль цілих ми написали, бо 0,72 менше за 96. 0 після коми, бо 7,2 ще не ділиться на 96. Другий нуль - бо 72 також ще не ділиться. Третій нуль написали  - і 720 ми вже можемо поділити на 96.
11)0,19:760  та 12) 112:350

Виконай самостійно.
                                              💥Вправа 1378

💥Ділення на 10, 100 і т.д. обернене до множення на ці числа.
Тобто, коли ми множили на 10, 100 і т.д., то переносили кому вправо на 1,2 і т.д. знаки. 
При діленні переносимо кому вліво.
1) 47,5:10=4,75
2) 213,25:10 - самостійно
3) 3,125:100=0,03125
4) 398,7:100 - самостійно
5) 0,123:100=0,00123
6) 657,82:1000 - самостійно
                                                  💥Вправа 1387

💪Пригадай, як ми розв'язуємо рівняння!
1) 5х=42,5
х- невідомий множник, тому, за правилом, необхідно поділити добуток на відомий множник
х=42,5:5
2) 27х=27,81
Виконай самостійно
3) 36,75:х=25
х- невідомий дільник, за правилом, щоб його знайти, треба ділене поділити на частку
х=36,75:25

4) 57,42:х=10
х=57,42:10
х=5,742

Відповіді занеси у форму за посиланням

👊4. Дякую за урок! Я тобою дуже пишаюсь! Залишайся у безпеці!

______________________________________________________

08.04.2022

Ділення десяткового дробу на натуральне число

👉1.Вітаю! Сьогодні почнемо вивчати ще одну арифметичну дію з десятковими дробами. Пригадай, ми вивчили додавання, віднімання та множення десяткових дробів. Отже, настала черга вивчити ділення. 

👉2.Виконай тест за посиланням на закріплення попередньої теми

👉3. Запиши у зошит:

8 квітня

Класна робота 

Ділення десяткового дробу на натуральне число

Посилання на підручник

Переглянь відео

Зверни увагу на правила👇


💥Вправа 1375
1) 2,4:3
Перша частина правила говорить, що треба ділити, не звертаючи уваги на кому, проте у частці кому ставимо тоді, коли закінчимо ділити цілу частину
💥АЛЕ!!! У цілій частині число 2, яке не можна поділити на 3 націло. Тому, у частці ставимо НУЛЬ, пишемо після нього кому (бо ми вже будемо ділити не тільки цілу частину) і виконуємо вже ділення 24 на 3. Дивись приклад

2) 6,8:2
У цьому прикладі, ціла частина ділиться на 2:
3) 0,3:3
💪Завдання 4-6 виконай самостійно
                                  💥Вправа 1376

1)57,2:8









Кому після 7 у частці ставимо тому, що знесли 2 з десяткової частини. 

💪Завдання 2-12 виконай самостійно. Чекаю фото у вайбер цієї та попередньої вправ. Якщо виникають питання, пиши в особисті повідомлення у вайбер.

👊4. Дякую за урок! Я тобою дуже пишаюсь! Залишайся у безпеці!

_______________________________________________________

07.04.2022

Окремі випадки множення десяткових дробів

👉1.Вітаю! Сьогодні вдосконалимо навички множення десяткових дробів на 10, 100,1000...  та на 0,1; 0,01...

Посилання на підручник

👉2. Виконай тест за посиланням

👉3. Запиши у зошит:

7 квітня

Класна робота 

Окремі випадки множення десяткових дробів

💥Вправа 1366

1) 0,2а*50, якщо а=1,75; 2,859
Скористаємось зручним способом для обчислення добутку:
0,2*50*а=10*а, 
підставимо значення а
а=1,75, тоді 10*1,75=17,5
а=2,859, тоді 10*2,859=28,59
2) 0,25х*0,4у, якщо х=1,8; у=2,5

👊Виконай самостійно

                                              💥Вправа 1367


💫Пригадай, як ми порівнюємо десяткові дроби!

Спочатку порівнюємо цілі, якщо вони однакові, то порівнюємо десяті, соті...

1)0,82 м і 83 см

Переведемо 83 см в метри. 83 см=0,83 м

Порівнюємо, 0,82 см<0,83 см

👊Виконай самостійно 2-6 завдання

Відповіді занеси у форму за посиланням

👊4. Дякую за урок! Я тобою дуже пишаюсь! Залишайся у безпеці!

_______________________________________________________

05.04.2022

Окремі випадки множення десяткових дробів

👉1.Вітаю! Сьогодні розглянемо множення десяткових дробів на 10, 100,1000...  та на 0,1; 0,01...

Але, перед вивченням нової теми, виконай тест за посиланням

Посилання на підручник

👉2. Уважно прочитай наступні правила або переглянь відео:

Правило множення на 10,100,1000..

Правило множення на 0,1;  0,01; 0,001...

👉3. Запиши у зошит:

5 квітня

Класна робота 

Окремі випадки множення десяткових дробів

💥Вправа 1356

(1) 4,74*10=47,4 - переносимо кому вправо на 1 знак, бо 1 нуль у другому множнику
2,3 виконай самостійно
(4)4,74*0,1=0,474 - переносимо кому вліво на 1 знак, бо у другому множнику 1 нуль перед одиницею
5,6 виконай самостійно
💥Вправа 1358
1) 6,8*10=68 - переносимо кому вправо на 1 знак, згідно правила
2) 47,125*10=471,25
3) 37,115*100=3711,5 - переносимо кому вправо на 2 знаки, бо 2 нулі після одиниці
4) 5,9*1000=5900 - переносимо кому на 3 знаки
!!Пригадай!!5,9=5,90=5,900=5,9000
5)0,112*1000=112
6)0,45*10000=4500
!!Пригадай!! 0,45=0,450=0,4500
7)3,7*0,1=0,37
8)59*0,1=5,9
!!Пригадай!! 59=59,0=59,00
9)4,7*0,01=0,047
10)135,7*0,01=1,357
11)374,5*0,001=0,3745
12)13,8*0,00001=0,000138
💥Вправа 1359

!Виконай самостійно

👊4. Дякую за урок! Я тобою дуже пишаюсь! Залишайся у безпеці!

______________________________________________________

04.04.2022

Розв'язування вправ

👉1.Вітаю! Сьогодні вдосконалюємо навички множення десяткових дробів, пригадуємо їх додавання, віднімання, працюємо з буквенними виразами. 

Посилання на підручник

👉2. Запиши у зошит:

4 квітня

Класна робота 

Множення десяткових дробів

💥Вправа 1328

👊При додаванні десяткових дробів, необхідно додавати розряд до розряда, а кому знести.
👊Найпершою треба виконувати дію в дужках, а далі - множення(ділення).
1) 40,84-0,84*(4,267+0,343)
2) 57,6*19,4+76,1*8,6
3 та 4 виконай самостійно
                                       💥Вправа 1329
👊Пригадай, як обчислюємо об'єм прямокутного паралелепіпеда.

V=1,2*0,8*1,5
Добуток знайди самостійно
                                         💥Вправа 1333
👊Спростити вираз - це згрупувати букви до букв, а числа до чисел.
Наприклад,
1) 0,7а*5=0,7*5*а=3,5*а=3,5а
4) 0,9а*8,3b*5c=0,9*5*8,3*a*b*c=4,5*8,3*a*b*c=37,35*a*b*c=
=37,35abc
2 та 3 виконай самостійно

💫3. Дякую за урок! Я тобою дуже пишаюсь! Залишайся у безпеці!

____________________________________________________

01.04.2022

Множення десяткових дробів

👉1.Вітаю! Сьогодні ми вдосконалюємо навички множення десяткових дробів. 

Посилання на підручник

👉2. Запиши у зошит:

1 квітня

Класна робота 

Множення десяткових дробів

💥Вправа 1320


1) Знайдемо добуток 1,8*6,7
Ти вже знаєш, що множення десяткових дробів схоже на звичайне множення "у стовпчик". Лише в кінці, у добутку, треба відокремити комою необхідну кількість цифр. У нашому випадку, необхідно відокремити ДВІ цифри.
18*67=1206, тоді
1,8*6,7=12,06
Округлимо до десятих. 12,06≈12,1
Наступні виконай самостійно
2) Знайдемо добуток 8,76*3,2
876*32=28032
8,76*3,2=28,032
Округлимо до сотих. 28,032≈28,03
                              Наступні виконай самостійно
3) Знайдемо добуток 8,35*0,6
835*6=5010
8,35*0,6=5,010=5,01
Округлимо до одиниць.5,01 ≈5
                                         💥Вправа 1323
💪Пригадай! 
Периметр - це сума довжин всіх сторін. У квадрата 4 рівні (однакові) сторони. Тому периметр квадрата дорівнює : 8,7*4
Площа  - це добуток довжини на ширину. Площа квадрата буде рівна: 8,7*8,7
Виконай обчислення самостійно.
💫4. Дякую за урок! Я тобою дуже пишаюсь! Залишайся у безпеці!

______________________________________________________

31.03.2022

Множення десяткових дробів

👉1.Вітаю! Сьогодні ми продовжуємо вивчати правила множення десяткових дробів. 

Посилання на підручник

👉2. Запиши у зошит:

31 березня

Класна робота 

Множення десяткових дробів

💥Вправа 1311

!💬Пригадай, як називається трикутник, у якого всі сторони однакові? Так, це рівносторонній трикутник.
А чи пам'ятаєш, як знайти периметр трикутника? Периметр - це сума довжин всіх сторін. Оскільки, в нашій задачі всі сторони мають однакову довжину, то периметр дорівнює
Р=8,7+8,7+8,7=8,7*3
Знайдемо добуток 87*3=261. Маємо один знак після коми, тому
Р=8,7+8,7+8,7=8,7*3=26,1
Відповідь: периметр трикутника 26,1 см.
💥Вправа 1312
1) Якщо необхідно збільшити у два рази, то це значить, що число треба помножити на 2. 
0,7*2=1,4
0,03*2=0,06
1,2*2=2,4
1,8*2=3,6
Дана дія 0,7*2 виконується просто. Бо 7*2=14. Переносимо кому на один знак і маємо відповідь.
2) Виконай самостійно другу частину вправи
                                        💥Вправа 1315
1) 0,8*26+3,4*12=61,6
Знайдемо добутки:
0,8*26=20,8
3,4*12=40,8
Знайдемо суму:
20,8+40,8=61,6
!💬Звертай увагу на порядок виконання дій!
Завдання 2-6 виконай самостійно!

💪4. Дякую за урок! Я тобою дуже пишаюсь! Залишайся у безпеці!

_____________________________________________________

29.03.2022

Множення десяткових дробів

👉1.Вітаю! Сьогодні ми продовжуємо вивчати правила множення десяткових дробів. 

👉2. Переглянь відео нижче (у попередньому уроці) або прочитай у підручнику сторінки 220-221

Посилання на підручник

👉3. Запиши у зошит:

29 березня

Класна робота 

Множення десяткових дробів

💥Вправа 1308

☝Пригадай! Суму однакових доданків можна записати у вигляді добутку так:
а+а+а+а+а=а*5 
5-кількість повторів букви а
Розглянемо на прикладі вправи:
1) 4,7+4,7+4,7+4,7+4,7=4,7*5
Шукаємо добуток, не звертаючи уваги на кому:
47*5=235
Відділяємо комою 1 знак: 
4,7*5=23,5
2) 2,31+2,31+2,31+2,31
!Виконай самостійно
💥Вправа 1309

3) 0,486*1,5
Знайдемо добуток 486*15
Комою відділено 4 знаки, тому 0,486*1,5=0,7290=0,729
💥Вправа 1310


💪4. Дякую за урок! Я тобою дуже пишаюсь! Залишайся у безпеці!

_______________________________________

 28.03.2022

Множення десяткових дробів

👉1.Вітаю! Сьогодні ми вивчимо правило множення десяткових дробів. На попередніх уроках ми округлювали, додавали та віднімали десяткові дроби.

👉2. Переглянь відео нижче або прочитай у підручнику сторінки 220-221

Посилання на підручник

👉3. Запиши у зошит:

28 березня

Класна робота 

Множення десяткових дробів

💥Вправа 1305

1) 5*0,7 

Пригадуємо табличку множення. 5*7=35. Але в нас не 7,  а 0,7. Тобто, в нашому прикладі один знак після коми. Тому, 5*0,7=3,5.

2) 6*0,5

Цей приклад виконується аналогічно до попереднього. Спробуй зробити самостійно.
                                                 3) 4*0,02
Пригадуємо табличку множення. 4*2=8. Але в нас не 2, а 0,02. В нашому прикладі два знаки після коми. Тому, 4*0,02=0,08.
                                                  4) 7*0,04
Цей приклад виконується аналогічно до попереднього. Спробуй зробити самостійно.
5) 3*4,1

Пригадуємо правило, яке розглядали на початку уроку. 

(1) При множенні десяткових дробів, спочатку множать числа, не звертаючи уваги на коми. 3*41=123

(2) Тепер відокремимо комою стільки знаків, скільки їх мають обидва множники разом.

3*4,1=12,3

6) 5*1,1

Цей приклад виконується аналогічно до попереднього. Спробуй зробити самостійно.

7) 0,3*0,06

Пригадуємо правило, яке розглядали на початку уроку. 

(1) При множенні десяткових дробів, спочатку множать числа, не звертаючи уваги на коми. 3*6=18

(2) Тепер відокремимо комою стільки знаків, скільки їх мають обидва множники разом. У нашому прикладі після коми 3 знаки

0,3*0,06=0,018

8) 0,7*0,08

Цей приклад виконується аналогічно до попереднього. Спробуй зробити самостійно.

                                              💥Вправа 1306

Виконай вправу самостійно, пам'ятаючи про правило:у добутку відокремлюємо справа стільки десяткових знаків, скільки їх мають обидва множники разом.

💥Вправа 1309

Виконай вправу самостійно. 
! Пам'ятай, що спочатку виконуємо множення, не звертаючи уваги на коми. 
💪4. Дякую за урок! Я тобою дуже пишаюсь! Залишайся у безпеці!

___________________________________________

24.03.2022

Контрольна робота "Десяткові дроби. Додавання і віднімання десяткових дробів"

Вітаю! Дуже дякую тобі, що ти навчаєшся у такий непростий для України час. Сподіваюсь, ти у безпеці! Твоє навчання - великий внесок у нашу країну! Виконуй той варіант, на якому ти сидів у класі. Якщо є дууже велике бажання, то можеш виконати два варіанти. Я поставлю оцінку за той, який буде виконано найкраще. 

Будь уважним і не поспішай.

Посилання на варіант 1

Посилання на варіант 2

___________________________________

24.03.2022

Підготовка до контрольної роботи

1.Вітаю! Сьогодні готуємось до контрольної роботи, яку ми напишемо у п'ятницю. Розвяжемо для прикладу варіант 3.

2. Запиши у зошит:

24 березня

Класна робота 

Підготовка до контрольної роботи

👉Варіант 3

Пригадай, що порівнюємо окремо цілі, десяті та соті. Варіант А нам не підходить, бо у цього дробу десяті більше, варіант Б також. У варіанті В цілі рівні, десяті рівні, а соті – менші. Отже, дріб, який ми шукали це 5,179.

15,38+ 12,852=15,380+12,852



Пригадуємо, після коми йдуть такі назви розрядів: десяті, соті, тисячні, десятитисячні. У розряді сотих число 7, після неї  - 6. Ми памятаємо, що за правилом, якщо після розряду, до якого треба округлити, йдуть цифри 0,1,2,3,4, то число залишаємо без змін, а якщо 5,6,7,8,9, то число збільшуємо.

17,3769 ≈17,38

1)   4 км 117 м=4,117 км

2)   29 г=0,029 кг

 1) 15,8+2,9 = 18,7 (км/год) – швидкість човна ЗА течією річки
2) 15,8-2,9=12,9 (км/год) - швидкість човна проти течії річки

1) 7,36≈7,37

Дивимось уважно, що ціла частина не змінила, десята також, соті збільшились. Ми знаємо правило, що при округлені число збільшується тоді, коли після нього числа 5,6,7,8,9.

2)  24,*3≈24

Одразу бачимо, що після округлення залишилась тільки ціла частина і вона не змінилась. Значить, там могли бути цифри 0,1,2,3,4.

1)    (4,23+3,92)+5,77=(4,23+5,77)+3,92=10+3,92=13,92

2)    (5,49+3,17)-1,17=5,49+(3,17-1,17)=5,49+2=7,49

💪3. Дякую за урок! Я тобою дуже пишаюсь! Виконай, будь ласка, варіант 4(завдання поруч з тими, що ми розвязували)

___________________________________________________________

 22.03.2022

Додавання та віднімання десяткових дробів

1.Вітаю! Сьогодні виконуємо вправи на додавання на віднімання десяткових дробів, розв'яжемо задачі та рівняння. Пам'ятай, якщо виникають питання, то пиши мені на вайбер.

2. Запиши у зошит:

22 березня

Класна робота 

Додавання та віднімання десяткових дробів

👉Вправа 1266

Вправу 1267 виконай самостійно

👉Вправа 1271

Вправу 1272 виконай самостійно

👉Вправа 1278

Вправу 1278 (2 рівняння) виконай самостійно на 12 балів

 💪3Дякую за урок! Я тобою дуже пишаюсь! Виконай, будь ласка, вправа 1267, 1272, 1278 (2 рівняння). Чекаю роботи у вайбер.

_______________________________________________________

21.03.2022

Додавання та віднімання десяткових дробів

1.Вітаю! Сьогодні виконуємо вправи на закріплення та пригадуємо правила додавання на віднімання десяткових дробів.

2. Запиши у зошит:

21 березня
Класна робота 
Додавання та віднімання десяткових дробів
👉Вправа 1256
👉Вправа 1258
Пригадай, як ми підставляємо значення у вираз

👉Вправа 1259
Пам'ятаєш, пливти за течією легше, ніж проти. Так і в цій задачі: швидкість човна збільшується, коли він пливе ЗА течією і зменшується, коли пливе ПРОТИ.
1) 17,2+2,7=19,9 (км/год) - швидкість ЗА течією
2) 17,2-2,7=14,5  (км/год) - швидкість ПРОТИ течії
💪3. Дякую за урок! Я тобою дуже пишаюсь! 
Буду дуже рада, якщо в тебе буде можливість і ти виконаєш хоча б одну із вправ: 1257 або 1260 і надішлеш мені на вайбер.
Миру тобі і гарного настрою! 

Немає коментарів:

Дописати коментар