Завдання на 17.05.2021
Вітаю! Ми з вами у 5-му класі вивчили роботу у Word, створювали програми у Скретч, експериментували з назвами для папок, згадали правила безпечної роботи в Інтернеті. Тому, щоб наш урок узагальнення пройшов весело, підготуйте на вибір: загадки, ребуси або кросворди до вивченого матеріалу. Обери тему, яка найбільше запам'яталась та добери до неї завдання. Ми на уроці з вами порозв'язуємо все те, що ви підготуєте.Якщо хтось має ідею проєкту у Скретч, можете підготувати його.
_______________________
Завдання на 26.04.2021
Тема уроку: "Реалізація алгоритмів з розгалуженням та повторенням у Скретч"Вітаю! Сьогодні працюємо із проєктами з розгалуженнями та повтореннями у Скретч. Спробуй виконати одну з програм на вибір. Її фото надішли у вайбер
! Мову у програмі можна змінити натиснувши на значок планети у верхньому лівому куті!
Якщо можливість попрацювати з програмою відсутня, то виконай наступні вправи (фотозвіт чекаю у вайбер):
Вітаю! Сьогодні працюємо із проєктами з розгалуженнями та повтореннями у Скретч. Спробуй виконати одну з програм на вибір. Її фото надішли у вайбер
! Мову у програмі можна змінити натиснувши на значок планети у верхньому лівому куті!
Якщо можливість попрацювати з програмою відсутня, то виконай наступні вправи (фотозвіт чекаю у вайбер):
______________________________________________
Завдання на 19.04.2021
Тема уроку: "Реалізація алгоритмів з розгалуженням"1. Вітаю! Сьогодні продовжуємо працювати із проєктами з розгалуженнями у Скретч.2. Завдання:- У магічному квадраті знайди слова, що використовуються при алгоритмуванні із розгалуженням (скріншот кинь у вайбер)
- Напиши ідеї гри у Скретч, у якій би використовувались алгоритми з розгалуженнями у віконечку нижче
1. Вітаю! Сьогодні продовжуємо працювати із проєктами з розгалуженнями у Скретч.
2. Завдання:
- У магічному квадраті знайди слова, що використовуються при алгоритмуванні із розгалуженням (скріншот кинь у вайбер)
- Напиши ідеї гри у Скретч, у якій би використовувались алгоритми з розгалуженнями у віконечку нижче
____________________________________________
Завдання на 12.04.2021
Тема уроку: "Алгоритми з розгалуженням"1. Вітаю! Сьогодні опрацьовуємо алгоритми з розгалуженням. Давайте пригадаємо, існує всього три типи алгоритмів: лінійний (коли дії виконують одна за одною), циклічний (коли певна дія повторюється) та з розгалуженням (коли потрібно зробити вибір). 2. Алгоритми з розгалуженням ми використовуємо, коли зранку дивимось у віконце та обираємо, що одягнемо: якщо вітер, то куртка, дощик - візьмемо парасольку та взуємо гумові чоботи.Завдання:Виконати вправи 1-3 в інтерактивному зошиті (надіслати скріншот у вайбер)!!! Увага. У завданнях 2 та 3 використовується термін "висловлювання". Це поняття легко зрозуміти на такому прикладі:
1. Вітаю! Сьогодні опрацьовуємо алгоритми з розгалуженням. Давайте пригадаємо, існує всього три типи алгоритмів: лінійний (коли дії виконують одна за одною), циклічний (коли певна дія повторюється) та з розгалуженням (коли потрібно зробити вибір).
2. Алгоритми з розгалуженням ми використовуємо, коли зранку дивимось у віконце та обираємо, що одягнемо: якщо вітер, то куртка, дощик - візьмемо парасольку та взуємо гумові чоботи.
Завдання:
Виконати вправи 1-3 в інтерактивному зошиті (надіслати скріншот у вайбер)
!!! Увага.
У завданнях 2 та 3 використовується термін "висловлювання". Це поняття легко зрозуміти на такому прикладі:
__________________________________________
Завдання на 05.04.2021
Вітаю! Тема уроку: "Складання програм з повторенням у середовищі Скретч"1. Вітаю! Сьогодні складаємо програму з повторенням у Скретч. Ми памятаємо, що цикли часто зустрічаються в житті людини: наприклад, кожен день можна поділити на ранок, обід, вечір та ніч; є дії, які повторюються щодня... Переглянь відеоЧи присутні повторення у програмі? Якщо повторюється, то що? Код програми ти дізнаєшся, коли складеш пазл в першому завданні в інтерактивному зошиті.Завдання:1. Виконати вправи 1,2,4 в інтерактивному зошиті (надіслати скріншот у вайбер)2. Якщо у тебе встановлено Скретч, то замість вправ 2,4 надішли скріншот програми, яка б виконувала малюнок (як на відео вище)
1. Вітаю! Сьогодні складаємо програму з повторенням у Скретч. Ми памятаємо, що цикли часто зустрічаються в житті людини: наприклад, кожен день можна поділити на ранок, обід, вечір та ніч; є дії, які повторюються щодня...
Переглянь відео
Чи присутні повторення у програмі? Якщо повторюється, то що? Код програми ти дізнаєшся, коли складеш пазл в першому завданні в інтерактивному зошиті.
Завдання:
1. Виконати вправи 1,2,4 в інтерактивному зошиті (надіслати скріншот у вайбер)
2. Якщо у тебе встановлено Скретч, то замість вправ 2,4 надішли скріншот програми, яка б виконувала малюнок (як на відео вище)
__________________________________________________
Завдання на 29.03.2021
Вітаю! Тема уроку: "Цикли з умовою".
1. Пригадаймо, характеристики алгоритму з повторенням (інша назва - циклічний алгоритм). Його використовують, коли виконати щось декілька разів. Наприклад, намалювати 2 квітки, приготувати декільки бутербродів....
Циклічні алгоритми можуть бути різними:
- цикл з невідомою кількістю повторень (невідомо, скільки точно необхідно повторити, наприклад, треба набрати за допомогою 10-літрових відер бочку води, але об'єм бочки не відомий. Тому кількість відер не відома);
- цикл з відомою кількістю повторень;
- цикл з умовою (дія виконується, поки умова істинна; детальніше у презентації).
2. Для створення алгоритмів з умовою у середовищі Скретч використовують команду Повторити поки не.
Умови в команді Повторити поки не описують у комірці шестикутної форми. Тому всі блоки, зовнішній вигляд яких має шестикутну форму, у середовищі Скретч можна використати як умову. Вони об'єднані у групу Датчики.
Так як висловлювання бувають прості і складені, а складені висловлювання утворюються з простих за допомогою сполучників І, АБО, НЕ, то в середовищі Скретч складені умови можна описати за допомогою блоків з групи Оператори.
Завдання:
1. Виконай наступні завдання:
2. Дай відповіді у Google-формі
Немає коментарів:
Дописати коментар