Робота з шарами. Трансформація об’єктів. Створення колажів. Прийоми колажування. Робота з текстом. Робота з векторними елементами
урок у Meet о 10.55
https://meet.google.com/yhb-wkiy-ewv
Вітаю! Сьогодні говоримо про колажі, їх види. Познайомимось з відомими колажистами, надихнемось прикладами їх творчості
Крок 1: Надихаємось
Крок 2: Робота з кольором
Крок 3: Цікаве про колаж
1)Колаж як вид мистецтва виник на початку XX століття завдяки кубістам та сюрреалістам.
2)Перші комп'ютерні програми для створення колажів з'явилися в 1980-х роках.
3)Сучасні графічні редактори пропонують безліч інструментів та ефектів для створення унікальних та креативних колажів.
4)Існують наступні прийоми колажування: монтаж, колаж, асамбляж, фотоманіпуляції.
5)Сучасні тенденції у створенні колажів: мінімалізм, сюрреалізм, поп-арт, гранж.
Крок 4: Cучасні прийоми у графдизайні
Мінімалізм: використання мінімальної кількості елементів для створення лаконічного та зрозумілого дизайну.Гранж: використання грубих текстур, недбалості та ефектів "старіння" для створення відчуття бунтарства та незалежності.Поп-арт: використання яскравих кольорів, коміксів та зображень популярної культури для створення ефектного та запам'ятовуваного дизайну.Сюрреалізм: поєднання нереальних та фантастичних елементів для створення загадкового та інтригуючого дизайну.Фотоманіпуляції: зміна та обробка фотографій для створення ілюзій та фантастичних образів.
Крок 5: Завдання Створити колаж на тему "Моє улюблене місце", використовуючи не менше 5 зображень, текст та векторні елементи
______________________________________________________
Уроки 41, 42
14.02.2025
Характеристики зображення та засобів його відтворення. Растровий графічний редактор як інструмент для дизайну
АСИНХРОННО
Вітаю! Починаємо вивчення растрової графіки. Ми цю тему вивчали в попередніх класах.
Крок 1: Досліджуємо та узагальнюємо знання з теми
💫Характеристика зображення
Крок 2: Коротко про PhotoShop
У попередніх класах ми також працювали у растровому редакторі. У Paint.
Переглянь історію розвитку PS
__________
Немає коментарів:
Дописати коментар