Алгоритми і програми

Хочеш стати крутим програмістом? Тоді потрібно навчатися програмуванню вже зараз. Пропоную тобі зайнятися самоосвітою на сайті Code.org.
Урок №20: Програма. Середовище опису й виконання алгоритму
Завдання: в інтерактивному зошиті
Переглянь проєкт та визнач, як відбувається керування спрайтом
Домашнє завдання:  Виконай 1-3 рівні ігровому середовищі
__________
Урок №21: Типи алгоритмів
Завдання: в інтерактивному зошиті
Виконай завдання за посиланням
Домашнє завдання:  Виконай завдання за посиланням
__________________
Урок №22: Лінійні алгоритми
Завдання: в інтерактивному зошиті
Виконай завдання "Діалог" за зразком

Домашнє завдання:  Виконай завдання за посиланням, також у підручнику Вправу 2 (с.204).
**
Якщо хочеш навчитися більше, то відвідай сайт, на якому розміщено ідеї класних програм у Scratch
_________________
Урок №23: Реалізація лінійних алгоритмів у середовищі Скретч
Завдання: в інтерактивному зошиті
Створи програму, в якій спрайт би "малював" першу літеру твого імені. Зразок програми переглянь за посиланням
Домашнє завдання: 
Створи новий проект за запропонованим сюжетом: у пустелі Рудий кіт посадив пальми і вирішив їх порахувати. Кіт рухається вздовж лінії посадки пальм і рахує їх. В кінці Рудий кіт називає загальну кількість дерев.
_____________________________________________________
Урок №24: Алгоритми з повтореннями
Завдання: в інтерактивному зошиті
Домашнє завдання: Виконай вправу за посиланням
____________________________________________________________________
Урок №25: Цикли з лічильником
Завдання: в інтерактивному зошиті
Домашнє завдання: Виконай вправи
1. "Фермерка" (цикл - поки)
2. Бджілка (вкладені цикли)
3. Бджілка (ускладнений рівень)

Немає коментарів:

Дописати коментар