"Навіщо мені навчатися програмуванню?" - дуже поширене серед учнів питання. То навіщо ж? Цікаву думку з цієї теми висловив IT- підпримець Антон Мельник. Читати далі...
________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________
Курси з програмування:
______________________________________________________
Орієнтовний план вивчення Python (для початківців):
1. Введення
- Сфери застосування, особливості та переваги
- IDE та редактори
- Інтерпретатор. Виконання програми
- Змінні і базові типи (чисельні типи, логічний тип, рядки)
- Конструкції управління потоком
- Арифметичні і логічні операці
- Операції присвоєння і вивід даних на екран
- Поняття алгоритму
- Умовні конструкції IF, рекурсія
- Циклічні конструкції
- Помилки і виключення
- Функції як об’єкти
- Аргументи
- Ітераційні інструменти
- Списки, кортежі
- Операції з множинами
- Словники
- Сортування (стандартне, сортування складних структур, зворотнє сортування, з допомогою функцій)
- Класи і об’єкти
- Класи і функції
- Класи і методи
- Колекції об’єктів
- Абстракція, наслідування, інкапсуляція, успадкування, поліморфізм
- Класи виключень. Генерація виключень
- Класи старого типу
- Початок роботи з tkinter. Label, button, entry
- Віджети tkinter
- Діалогові вікна, події, канва
- Canvas, tegs, ident, style (ttk). Пакет ttk.
- Розробка ігор
- Пакет Image, модулі пакета, робота із зображеннями. Розробка ігор
- Bounce – гра (Math-GUI-OOP).
- Фінальна версія ігор
- Введення в API. Засоби для роботи, бібліотеки та модулі API
- Підключення до telegram. Створення програми API
- Розробка telegram – бота.
- Презентації ігр та ботів
Немає коментарів:
Дописати коментар